Oooooooooooh my god, wat is dat? Krijgen we dan straks een volgroeid bitterbalbingokindje op de meet ofzo?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:03 schreef Greys het volgende:
Mensen die deze OP openen omdat ze misschien ook willen komen gaan na die ticker echt niet meer komen![]()
Ik lig nu in zo'n zelfde houding op de grond.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:03 schreef Greys het volgende:
Mensen die deze OP openen omdat ze misschien ook willen komen gaan na die ticker echt niet meer komen![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik lig nu in zo'n zelfde houding op de grond.
Verrie Zen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit hier hardop te gillen van de lachquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Typt dat niet lastig?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij is die houding niet echt feng shui.quote:
Op enig moment heeft driekwart van de wereldbevolking er de voorkeur aan gegeven dus zo slecht zal het toch niet zijn?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens mij is die houding niet echt feng shui.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:08 schreef Greys het volgende:
No way dat ik een van deze topics ga openen trouwens, dus lapo hunten zal er niet in zitten, ik wil niet dat mijn UI naast die afgrijselijke tellert komt te staan
Nu welquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:16 schreef Steve het volgende:
Al die hotelstress zorgt voor een zware bevalling. Maar als de meet er eenmaal is is het het mooiste wat er is.
Dat is een beetje de gedachte achter de teller?
Ik denk hetquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:16 schreef Steve het volgende:
Al die hotelstress zorgt voor een zware bevalling. Maar als de meet er eenmaal is is het het mooiste wat er is.
Dat is een beetje de gedachte achter de teller?
Ach, de eerste drie vallen wel mee, maar daarna...quote:
Die is dit jaar heul ver weg he?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Gaan ook nog met wat fokkers (Ook mensen die naar de ESF meet komen) naar Serious Request.. Als er nog wat leuke mensen zijn die ook willen komen, Beetje chocomelk drinken, erwtensoep eten.. Gewoon gezellig enzo
PM/DM voor meer info
SORRY VOOR HET KAPEN VAN DIT TOPIC!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |