Takkeman en sigarenquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als Takkeman meekomt kunnen de heren dus samen op uitstap gaan. Sigaren roken en andere mannelijke dingen doen.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:34 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Takkeman en sigaren![]()
Wel een kleine jeej: hij mag er ovb op, hij vond het wat vroeg om definitief te zeggen dat hij er de 26e klaar voor is jullie te ontmoeten![]()
Ik kom sowieso(of broer moet geen andere dag kunnen kiezen om zijn verjaardag te vieren als hij dat uberhaupt gaat doen
)
Dat is geen ESF meet, en Q zou die organiseren. PM haar anders even of vraag het in F&F, maar houd dit topic ajb voor de ESF meetquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:24 schreef Oognip het volgende:
Gaat die meet in november eigenlijk door?
Ja tuurlijk met geys!quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:28 schreef Takaiki het volgende:
Geys!!![]()
...met eten erbij dan natuurlijk![]()
Ben je nog niet bezig?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh god, moeten de hotelkamers nu alweer geregeld worden. Ik kan het nog even niet aan.
Ik heb nog niks ontvangen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben je nog niet bezig?![]()
Ik heb al diverse DMs en PMs de deur uit!
Ik wil geen paniek zaaien, maar die willen ze afschaffenquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoewel, ik kan de nachttrein naar Eindhoven nemen.....
Ik trek dit nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik wil geen paniek zaaien, maar die willen ze afschaffen
Je kan altijd met mij en de meneer mee.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoewel, ik kan de nachttrein naar Eindhoven nemen.....
Maar jullie blijven niet tot het bitterste eind. Alhoewel, als jij weggaat is het wel altijd een bitter eind, maar dat is vóór de limoncello vaakquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kan altijd met mij en de meneer mee.
Ja, maar ik moet dat weekend weer in Eindhoven zijnquote:
Owquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet dat weekend weer in Eindhoven zijn.
Awquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar jullie blijven niet tot het bitterste eind. Alhoewel, als jij weggaat is het wel altijd een bitter eind, maar dat is vóór de limoncello vaak.
Geheel vrijblijvendquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Maaaaar het aanbod is wel lief. En daar moet ik nog even over nadenken
.
Jij stond niet bij de slaperts.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |