Waar is die?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Gaan ook nog met wat fokkers (Ook mensen die naar de ESF meet komen) naar Serious Request.. Als er nog wat leuke mensen zijn die ook willen komen, Beetje chocomelk drinken, erwtensoep eten.. Gewoon gezellig enzo
PM/DM voor meer info
SORRY VOOR HET KAPEN VAN DIT TOPIC!
Als Takkeman meekomt kunnen de heren dus samen op uitstap gaan. Sigaren roken en andere mannelijke dingen doen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:29 schreef indaha het volgende:
Nog een erbij voor op de lijst![]()
Onder zware druk en aanmoediging van het feit dat er een Shabu in Rotterdam is gaat mijn man Cattyman ook mee bingoen
quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:29 schreef indaha het volgende:
Nog een erbij voor op de lijst![]()
Onder zware druk en aanmoediging van het feit dat er een Shabu in Rotterdam is gaat mijn man Cattyman ook mee bingoen
Je kunt ze in elk geval gerust stellen dat er normale muziek (voor een deelquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als Takkeman meekomt kunnen de heren dus samen op uitstap gaan. Sigaren roken en andere mannelijke dingen doen.
Eurovisie Sigaren Festivalquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:31 schreef Muis006 het volgende:
Zwabber combineert ESF en sigaren gewoon.
Die kan dat.
Ik neem aan lunchen voor we naar huis gaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan gaan jullie Shabulunchen de volgende dag? Of jullie eten niet mee bij Henk en gaan Shabuen?
Uitbrakken bij Shabu.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik neem aan lunchen voor we naar huis gaan
Zondag 23 decemberquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die is dit jaar heul ver weg he?Aan de andere kant: toen hij op een kwartiertje treinen was kwam ik er ook niet door het noodweer.
![]()
En ik heb die week wel vrij dus wie weet....Als er plannen gemaakt worden, tip me dan even.
topper!quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind het goed
Kom je nou nog naar de Apenheul, PatriQue?
Eh, neej, daar ging ik ook al niet heen toen het de vorige keer hier in mijn eigen stadje was.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Gaan ook nog met wat fokkers (Ook mensen die naar de ESF meet komen) naar Serious Request.. Als er nog wat leuke mensen zijn die ook willen komen, Beetje chocomelk drinken, erwtensoep eten.. Gewoon gezellig enzo
PM/DM voor meer info
SORRY VOOR HET KAPEN VAN DIT TOPIC!
KSSSTT!quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, neej, daar ging ik ook al niet heen toen het de vorige keer hier in mijn eigen stadje was.
edit: Oh en ik wil ook wel in het "Bienvenue hol lijstje"![]()
Ik zie er de aantrekkingskracht niet van.quote:
Het gaat maar om de gezelligheid onderling..quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie er de aantrekkingskracht niet van.
Een beetje naar een groep dj's kijken die in een verwarmde studio vruchtensap drinken en muziekjes draaien terwijl je zelf buiten staat te blauwbekken met een plastic bekertje lauwe choco.![]()
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een goed initiatief, maar om er nou naartoe te gaan om te kijken, meh.
Begrijp ik welquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het gaat maar om de gezelligheid onderling..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Begrijp ik wel
Ja hallo, je denkt toch ook zeker niet dat ik een hele dag op dat fucking plein ga staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je wil niet weten hoe veel er zo gek zijn, ik ga nergens meer vanuit.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja hallo, je denkt toch ook zeker niet dat ik een hele dag op dat fucking plein ga staan?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:09 schreef Greys het volgende:
Roozjee ga ik ook op het Bienvenue lijstje zetten
Helaas!quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
topper!
Oh shoot. Pm wel gelezen van de week. Dacht thuis ff beantwoorden. Helemaal vergeten. Sorry.
Die dag van 6 tot 16 werken én mn verjaardag vieren. Dus dat wordt hem helaas niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |