quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan voor grof geld verkopen zeker he, biatch?
Voor het hotel ligt een soort open rioolquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:00 schreef Cee het volgende:
Ik kan trouwens ook wel met de trein komen hoor, daar niet van, 't is alleen dat ik over 't algemeen liever uit een open riool drink dan dat ik met de trein ga.
Zo'n 300 meter achter het station en je zit in de buurt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:02 schreef Cee het volgende:
Cat de Parkeerkaartdealert. Zo achter 't station in van die doorzichtige plastic zakjes.
JAAAAA?!?!?!quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Cee komt toch ook uit de richting van Cat/Yns/Takke? Althans, Brabant?
Chillburg dus.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je een rechte lijn trekt van waar Cat woont naar Rotterdam, dan doorkruis je precies waar Cee woont.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
En met precies bedoel ik ongeveer en met rechte lijn bedoel ik een net iets gebogen lijn.
Ja maar kniesoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
En met precies bedoel ik ongeveer en met rechte lijn bedoel ik een net iets gebogen lijn.
Je moet gewoon bellen wanneer je voorbij komt rijden, dan sta ik klaar, zodra ik je bolide spot ren ik mee, gooi jij het portier open en spring ik erin.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:07 schreef Cat22 het volgende:
Hoe goed ben je in met opgestoken duimpje langs de snelweg staan Cee?
How very Cee Bond!quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet gewoon bellen wanneer je voorbij komt rijden, dan sta ik klaar, zodra ik je bolide spot ren ik mee, gooi jij het portier open en spring ik erin.
Verrek, da's nog waar ook nog eens ook nog ook! Als ik me goed weet te herinneren uit welke hoek van het land Cat vandaan komt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je een rechte lijn trekt van waar Cat woont naar Rotterdam, dan doorkruis je precies waar Cee woont.
Damn, had ik maar een cabrio!quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet gewoon bellen wanneer je voorbij komt rijden, dan sta ik klaar, zodra ik je bolide spot ren ik mee, gooi jij het portier open en spring ik erin.
Dog22.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Met die roze Hont22, ik zie het voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |