SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. TheVulture Profiel I History I Fotoboek
2. liesje1979 Profiel I History I FotoboekTownie
3. Etcetera Profiel | History | FotoboekCult
4. IJsdraakje Profiel I History I Fotoboek Blacksmith
5. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek Cult
6. Crutch Profiel | History | Fotoboek Vigilante
7. Plopkweker Profiel | History | Fotoboek Bodyguard
8. tdrone Profiel | History | Fotoboek Townie
9. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek Maffia
10. Tamashii Profiel | History | Fotoboek Cult
11. AchJa Profiel I History I Fotoboek Townie
12. Puntenslijpsel Profiel I History I Fotoboek
13. DuTank Profiel | History | Fotoboek Cult
14. Sicsicsics Profiel | History | Fotoboek Scout
15. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek Townie
16. CaLeX Profiel | History | Fotoboek Busdriver
17. EllaN Profiel | History | Fotoboek Townie
18. Honkeytonk Profiel | History | FotoboekTownie
19. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek Townie, burgemeester
20. DrNick Profiel | History | Fotoboek
21. Peter Profiel | History | Fotoboek
22. Cosmo2.0 Profiel | History | Fotoboek Cult
23. Xperia Profiel | History | Fotoboek Townie
24. lynda Profiel | History | Fotoboek
25. Bart | History | Fotoboek Lover
26. Gomi Fotoboek Doctor
27. Sajou Fotoboek
28. Fogel Cult
Belangrijke linkjes:
Nacht 1
Dag2
Nacht 2
Nacht 3
Dag 4
Nacht4
[ Bericht 0% gewijzigd door Harajuku. op 20-10-2012 22:14:23 ]
Hoezo? Dat Calex de busdriver was, werd bekend toen ie dood ging. Dat ik dood ging door de busdriver, was ook bekend. Verder zijn alle betrokkenen in mijn post dood. Dus wat bemoei ik me met het spelquote:
Je mag er gewoon niks over zeggen jonge!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo? Dat Calex de busdriver was, werd bekend toen ie dood ging. Dat ik dood ging door de busdriver, was ook bekend. Verder zijn alle betrokkenen in mijn post dood. Dus wat bemoei ik me met het spel.
Er zijn genoeg mensen die geen linken weten te leggen, en los daarvan gaat het wel over het spel, of iemand dood is of niet. Dus als iedereen dat nu gewoon niet doet ipv een beetje toch wel, is er ook niets aan de hand.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo? Dat Calex de busdriver was, werd bekend toen ie dood ging. Dat ik dood ging door de busdriver, was ook bekend. Verder zijn alle betrokkenen in mijn post dood. Dus wat bemoei ik me met het spel.
Het was geen linken leggen, alles was al open en bloot genoemd, in twee losse postsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die geen linken weten te leggen, en los daarvan gaat het wel over het spel, of iemand dood is of niet. Dus als iedereen dat nu gewoon niet doet ipv een beetje toch wel, is er ook niets aan de hand.
Busdriver heeft wel meer dingen gedaan waar levende spelers nu nog vraagtekens bij hebben. Je bemoeit je echt al heel snel met het spel zonder dat je het zelf doorhebt, daarom kan iedereen beter gewoon he-le-maal niks over het spel zeggenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Het was geen linken leggen, alles was al open en bloot genoemd, in twee losse posts. Maar goed ik zeg al niets meer
.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Busdriver heeft wel meer dingen gedaan waar levende spelers nu nog vraagtekens bij hebben. Je bemoeit je echt al heel snel met het spel zonder dat je het zelf doorhebt, daarom kan iedereen beter gewoon he-le-maal niks over het spel zeggen
Het is moeilijk, ik weet het, maar hou vol broeder.quote:
Te laat, voor 19.00 is de deadlinequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:00 schreef DrNick het volgende:
##unvote lynda
##vote Fogel
Fogel (1) DrNick
The Vulture (6) tdrone, DuTank, EllaN, Cosmo, PatriQue89, Tamashii
EllaN (8) PS, TV, Fogel, Sajou, lynda, Town Elder, Peter, Etc.
Fogel vraag je je af? Ja, omdat "zwaaide met troffee".
Aww, 42 seconden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Te laat, voor 19.00 is de deadline
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:04 schreef Etcetera het volgende:
Oh kom op, dit was geen trein, dit was - in elk geval wat mijn vote betreft - gebaseerd op hintsFuuuuuu
Ik had het over bovenstaande hints, die zijn denk ik vergeten in de hints-lijst ofzo. Ik vond ze wel sterk, niet overduidelijk, maar juist subtiel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nog twee hints die wellicht naar Ellan wijzen?
1) [DEF]SC#480 Tijd voor een bakkie pleur. Bakkie pleur - pleuren = vallen/struikelen?
2) In de kill op CaLeX staat: probeer ik hier een beetje town te redden. Ellan post heel veel in DEF, en wie moet het land redden? Defensie
SPOILER: gebeurtenissen na nacht 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag 2
Chuck-n0rr1s (19) Peter, DrNick, DuTank, EllaN, , Etcetera, Crutch , tdrone, TV, fogel,CaLeX, SicSicSics, Sajou, PS, Bart, Isdatzo, PatriQue89, IJsdraakje, lynda
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (3) Chuck n0rr1s, cosmo, town elder
Het logische voor de maffia om te doen is gewoon op de kar springen en meedoen met de meute. Hiermee verkleinen ze wel de kansen voor de spionSPOILER: gebeurtenissen na nacht 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag 3
liesje (9) DuTank, TV, PS, DrNick, patrique89, fogel, rave, Calex, lynda
TheVulture (4) tdrone, Cosmo, Tamashii, Etc.
etcetera (1) Peter
Hier valt nog vrij weinig over te zeggen behalve natuurlijk dat de spion 2 keer niet op maffia gestemd heeft, wat nog vrij weinig verdachten overlaat.SPOILER: Gebeurtenissen Na nacht 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag 4
Fogel (1) DrNick
All aboard the EllaN train!!SPOILER: Gebeurtenissen Na nacht 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door tdrone op 19-10-2012 19:40:25 ]Wat doe ik hier?![]()
Dit is bizar
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:34 schreef tdrone het volgende:
Update:
Dag 1
Isdatzo (6) DuTank, PS, Crutch, SicSicSics, Cosmo, Tamashii
liesje (5) chuck-norris, Drnick, EllaN, , Rave, Etcetera
Crutch (3) Gomi, Plopkweker, Isdatzo
Rave (1) AchJa
TheVulture(5)PatriQue89, Lynda, tdrone, fogel; Peter
Lynda (5) CaLeX, liesje, ijsdraakje, TV, Sajou
Wat hier meteen opvalt is dat niemand die op TV stemde nog vermoord is. En ook van de stemmers op liesje zijn er nog veel over maar zij is dorp.SPOILER: gebeurtenissen na nacht 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag 2
Chuck-n0rr1s (19) Peter, DrNick, DuTank, EllaN, , Etcetera, Crutch , tdrone, TV, fogel,CaLeX, SicSicSics, Sajou, PS, Bart, Isdatzo, PatriQue89, IJsdraakje, lynda
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (3) Chuck n0rr1s, cosmo, town elder
Het logische voor de maffia om te doen is gewoon op de kar springen en meedoen met de meute. Hiermee verkleinen ze wel de kansen voor de spionSPOILER: gebeurtenissen na nacht 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag 3
liesje (9) DuTank, TV, PS, DrNick, patrique89, fogel, rave, Calex, lynda
TheVulture (4) tdrone, Cosmo, Tamashii, Etc.
etcetera (1) Peter
Hier valt nog vrij weinig over te zeggen behalve natuurlijk dat de spion 2 keer niet op maffia gestemd heeft, wat nog vrij weinig verdachten overlaat.SPOILER: Gebeurtenissen Na nacht 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag 4
Fogel (1) DrNick
All aboard the EllaN train!!goed puntSPOILER: Gebeurtenissen Na nacht 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goeie samenvatting ook
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
hand in handquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:38 schreef lynda het volgende:
Das niet zo lastig meer nu![]()
Zullen wij samen gaan PS?
Live from Chicago
ew 020 for lyfequote:Live from Chicago
en ik de dorpsgekquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:53 schreef tdrone het volgende:
ik denk dat lynda TV, ETC, en Fogel maffia zijn
Live from Chicago
De volgende keer dat ik ga voten, gebruik ik de koffiemanager
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
quote:
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
Je tactiek is anderen zwartmaken om de focus bij jezelf weg te krijgen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:53 schreef tdrone het volgende:
ik denk dat lynda TV, ETC, en Fogel maffia zijn
Wat lynda zei:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ai. Eerst wilde ik nog wel met je trouwen, maar nu...![]()
![]()
![]()
![]()
neuh ik verwacht dat of het spel is afgelopen of dat ik vannacht vermoord wordquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je tactiek is anderen zwartmaken om de focus bij jezelf weg te krijgen?
Wat lynda zei:
Wat doe ik hier?![]()
![]()
Dutank zat lekker voor de TV te kijken hoe Boer zoekt vrouw de prijs voor slechtste televisie aan het winnen was, toen hij afgeleid werd door het geluid van de naderende hogesnelheidslijn. Hij ging maar eens een snel kijkje nemen buiten, normaal gaat die toch niet zo traag? Voor hij het wist, had de boodoener hem in de kraag gegrepen, sleepte hem mee, en Dutank werd voor de trein geflikkerd. In Parijs werd hij eraf geschraapt, hij ontdeed zich van zijn vest en stapte rustig op het vliegtuig terug naar het moorddadige dorpje
Tdrone zag het niet meer zitten. Moedeloos, met jaren kou in zijn botten, zat hij te sippen voor zijn TV. De film Hoop Dreams stond door de luidsprekers op hem af te loeien. Daar wordt een mens ook niet vrolijk van, dus zocht hij zijn troost maar in betrouwbaar comfortfood. Terwijl hij met een lepel zijn pap naar binnen zat te werken, kreeg hij het toch ineens behoorlijk warm. Het zweet brak hem uit, hij kreeg geen lucht meer! De volgende ochtend troffen zijn buren Tdrone (townie) aan met zijn hoofd in de pap. Nergens een spoor van de boosdoener, het was een droommoord
Systeemmededelingen komen eraan lieve mensenLaffe huichelaar![]()
Welcome to ghost town, my man.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
neuh ik verwacht dat of het spel is afgelopen of dat ik vannacht vermoord wordOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Ik vind het wel een beetje doods hier.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Er zijn nog 15 speciale rollen over maar nog maar 14 mensen in leven... iets klopt er nietquote:Town
Townie (?) - Je bent een blije en gelukkige dorpsbewoner, opgeschrikt door de onverwachte moorden! Jouw doel is om de maffia te ontmaskeren, zodat ze het dorp niet kunnen uitmoorden. Dit doe je door de hints uit de nachtkills op te lossen en vervolgens te stemmen op de persoon waarvan jij denkt dat het een maffialid is. Je wint als alle maffia dood is gegaan.
Town Elder - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de spelleiders PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.
Bodyguard (1) - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zolang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn.
Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle maffia dood is.
Doctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.
Watcher - Je kiest elke nacht iemand uit om in de gaten te houden en er zo achter te komen wie hem of haar met een bezoekje heeft vereerd. Het kan maar zo zijn dat je de mafia je target ziet vermoorden. Je wint als alle mafia dood is.
Tracker - Je kiest elke nacht iemand uit en volgt deze persoon vervolgens om erachter te komen waar hij of zij die nacht is geweest. Je wint als alle mafia dood is.
Twins – Twee mensen die op de hoogte zijn van elkaars rol en daardoor samen kunnen overleggen. Ze zijn allebei dorpsbewoner en hebben verder geen bijzondere krachten, maar kunnen wel samen op onderzoek uit.
Sniper - Mag vanaf de tweede nacht, 's nachts iemand doodschieten, hij kan dit maar 1 keer doen. Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt.
Bulletproof - Je hebt een kogelwerend vest en kan hier één schot mee overleven. Je wint als alle mafia dood is.
Bomb - Als de bom 's nachts sterft dan gaat degene die de kill maakte dood, als er meerdere mensen op de bom afgingen, dan wordt de dode random bepaald. Wordt de bom gelyncht, dan gaat degene die de laatste stem gaf dood.
Mafia
Mafia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag ons een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).
Mafia whore - Je bent lid van de maffia en gebruikt je mannelijke of vrouwelijk charmes om de maffia te ondersteunen. Elke nacht ga je op pad om een dorpsbewoner naar keuze bezig te houden (PM-en naar spelleiders samen met de kills), deze dorpsbewoner zal zijn eventuele speciale rol die nacht niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar één keer lichte zedenbezoek ontvangen
Spy - Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, word je toegelaten tot de maffia
Ninja - Te snel voor Watchers en Trackers, deze zien de ninja niet waardoor hij niet bij kills gevonden zal worden.
Lookout - Je kiest elke nacht iemand uit om in de gaten te houden en er zo achter te komen wie hem of haar met een bezoekje heeft vereerd.
Cultist - Elke nacht zal de cult iemand kiezen om zich bij de cult te voegen. Probeer het voor je te houden wanneer je gecult wordt, want het dorp én de mafia willen je dood zien.
Als de originele cult leader vermoordt wordt, sterft zijn cult mee. Tenzij een lid een vest heeft. Zijn vest wordt eraf geschoten en hij wordt de nieuwe cult leader.
Cult wint wanneer ze de meerderheid van de stemmen hebben.
Live from Chicago
Het hart van tdronequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Er zijn nog 15 speciale rollen over maar nog maar 14 mensen in leven... iets klopt er niet
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
en you can take me out of the 020, but not the 020 out of me![]()
Al is mijn area code nu 312 en dat is ook best badass. Maar 020 wint [/nutteloze rant]Live from Chicago
Ik moest lachen.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
030quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:14 schreef Isdatzo het volgende:
020, 030 en 040. De rest doet er niet toe.ook goedgekeurd
Live from Chicago
Nah Hara had volgens mij wel ergens gezegd dat niet duidelijk was welke rollen er wel en niet in zitten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Er zijn nog 15 speciale rollen over maar nog maar 14 mensen in leven... iets klopt er niet![]()
Maar serieus. Er is iets stinkies gaande... en dat is er vanuitgaand dat er geen townies meer over zijn en iedereen dus een semi speciale rol heeft. En te veel mensen claimen nog townie te zijn. WHATS HAPPENING BROLive from Chicago
Fucking TGV's kunnen me niet stoppen biiiiitchHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
En morgen ga ik jagen op die motherfakkaaaaasHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
##vote DrNick
TheVulture (1) Peter
Peter (1) Lynda
DrNick (1) FogelI'm surrounded by morons!
Wat zijn dit nou weer voor maffia stemmen? Waar is de onderbouwing+hints?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
De mijne is gewoon een etterbakstem omdat drnick opeens mij ging verdenken en probeerde zijn stem op het laatste moment te veranderen. Weinig rationeel, maar wel verdiend!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:46 schreef DuTank het volgende:
Wat zijn dit nou weer voor maffia stemmen? Waar is de onderbouwing+hints?I'm surrounded by morons!
2 dagen treinen enzo, pta, vliegen, nieuws en nog wat dingen geloof ik.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:46 schreef DuTank het volgende:
Wat zijn dit nou weer voor maffia stemmen? Waar is de onderbouwing+hints?
Peter.
Verdere onderbouwing.. Ik wacht af wat andere inbrengen want het gaat al 2 dagen niet goed![]()
![]()
#vote Peter
TheVulture (1) Peter
Peter (2) Lynda, DuTank
DrNick (1) Fogel
Fogel (1) DrNick
Lijkt me inderdaad obvious.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja ach maar elke keer dat ik dat dacht was het dorp![]()
Dus benieuwd wat de rest gaat doen.. Behalve niets![]()
Ja, ik weet niet of er nog meer mensen zijn waar die treinen naar kunnen verwijzen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:36 schreef lynda het volgende:
Dus benieuwd wat de rest gaat doen.. Behalve niets
Anders kijk ik daar morgen nog wel even naar.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik mag niks.
Gelukkig mag ik mijn UI wel weer wijzigen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
dat heb ik als eerste gedaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mag niks.
Gelukkig mag ik mijn UI wel weer wijzigen.![]()
![]()
Inderdaad wéér die trein/vervoersdingenverder geen tijd om hints te zoeken, want ik heb morgen en overmorgen vies weinig tijd, ik weet niet wat het plan is van de SL's met betrekking tot spelen in het weekend? Ik kan in elk geval nu stemmen, zondag: geen idee - er vanuitgaand dat we dan nog niet klaar zijn
TheVulture (1) Peter
Peter (3) Lynda, DuTank, Etc.
DrNick (1) Fogel
Fogel (1) DrNickIt's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Iemand uit TRVquote:Dutank zat lekker voor de TV te kijken hoe Boer zoekt vrouw de prijs voor slechtste televisie aan het winnen was, toen hij afgeleid werd door het geluid van de naderende hogesnelheidslijn. Hij ging maar eens een snel kijkje nemen buiten, normaal gaat die toch niet zo traag? Voor hij het wist, had de boodoener hem in de kraag gegrepen, sleepte hem mee, en Dutank werd voor de trein geflikkerd. In Parijs werd hij eraf geschraapt, hij ontdeed zich van zijn vest en stapte rustig op het vliegtuig terug naar het moorddadige dorpjeWeer TV (TheVulture afkorting en zijn UI), een film (Filmfan).quote:Tdrone zag het niet meer zitten. Moedeloos, met jaren kou in zijn botten, zat hij te sippen voor zijn TV. De film Hoop Dreams stond door de luidsprekers op hem af te loeien. Daar wordt een mens ook niet vrolijk van, dus zocht hij zijn troost maar in betrouwbaar comfortfood. Terwijl hij met een lepel zijn pap naar binnen zat te werken, kreeg hij het toch ineens behoorlijk warm. Het zweet brak hem uit, hij kreeg geen lucht meer! De volgende ochtend troffen zijn buren Tdrone (townie) aan met zijn hoofd in de pap. Nergens een spoor van de boosdoener, het was een droommoordDon't be a drag, just be a queen!![]()
Ik begin ook naar TV te neigen, idd ook omdat het zo vaak genoemd wordt (remember, back in the days, dat soms de eerste letters van elke zin de killer vormden en dat soort hints)
Live from Chicago
Ik vrees dat dat door gaat zetten...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:36 schreef lynda het volgende:
Ook wel erg verdacht dat jij altijd dorp lyncht...dag![]()
zo blij dat ik dood benquote:
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
#unvote Peter
#vote Fogel
TheVulture (1) Peter
Peter (2) Lynda, Etc.
DrNick (1) Fogel
Fogel (2) DrNick, DuTank
Redenen:
- aanwezigheid in TRV
- Retourvlucht boeken maar terugreis niet vliegen (over poging op mij, dat ik terugvlieg)
- Jehova getuigen topic (een van die eerste hints)Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
kijk naar wie ik hints zoek en je weet genoeg.. ik heb nog tot 7 uurquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat door gaat zetten...
Ook wel erg verdacht dat jij altijd dorp lyncht...![]()
![]()
Fogel heeft ook de Yvonne-awards gewonnen. Die verwijst naar de troffee.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:50 schreef DuTank het volgende:
#unvote Peter
#vote Fogel
TheVulture (1) Peter
Peter (2) Lynda, Etc.
DrNick (1) Fogel
Fogel (2) DrNick, DuTank
Redenen:
- aanwezigheid in TRV
- Retourvlucht boeken maar terugreis niet vliegen (over poging op mij, dat ik terugvlieg)
- Jehova getuigen topic (een van die eerste hints)![]()
Ik wist het nog wel, jullie niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik begin ook naar TV te neigen, idd ook omdat het zo vaak genoemd wordt (remember, back in the days, dat soms de eerste letters van elke zin de killer vormden en dat soort hints)
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
"Grote goedheid, wat een feest" verzuchtte AchJa. "Een goede vent is het, maar van dat lawaai moet ik niets hebben." Ergens verderop was een ongure vent AchJa aan het bekijken terwijl deze nog diep in gedachten verzonken was.
"Noh jonge, moet je horen wat ik nu weer voor leuks heb!" lalde Isdatzo. "Ha, nee, dat hoeft niet hoor, ik ga naar huis. In ieder geval nog gefeliciteerd, makker!" Nee, Isdatzo en zijn verhaaltjes begon hij wat beu te worden, maar gelukkig zou hij spoedig zijn laatste verhaaltje gehoord hebben. Tegen de tijd dat AchJa, stevig stappend door de menigte, thuis aanbelandde, zat zijn belager al op hem te wachten
alstu![]()
Yaaaaaaaaay Linda wint! 10 vests en guns voor jou.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Volgende ronde wil ik weer meedoen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Je kan wel meer willen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:28 schreef lynda het volgende:
"Grote goedheid, wat een feest" verzuchtte AchJa. "Een goede vent is het, maar van dat lawaai moet ik niets hebben." Ergens verderop was een ongure vent AchJa aan het bekijken terwijl deze nog diep in gedachten verzonken was.
"Noh jonge, moet je horen wat ik nu weer voor leuks heb!" lalde Isdatzo. "Ha, nee, dat hoeft niet hoor, ik ga naar huis. In ieder geval nog gefeliciteerd, makker!" Nee, Isdatzo en zijn verhaaltjes begon hij wat beu te worden, maar gelukkig zou hij spoedig zijn laatste verhaaltje gehoord hebben. Tegen de tijd dat AchJa, stevig stappend door de menigte, thuis aanbelandde, zat zijn belager al op hem te wachten
alstu![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hoi.Waar was je? Ik voelde me bijna gehandicapt deze ronde. En ging allemaal foute mensen vertrouwen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja hoi.Waar was je? Ik voelde me bijna gehandicapt deze ronde. En ging allemaal foute mensen vertrouwen.![]()
![]()
![]()
Zeg dat wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja hoi.Waar was je? Ik voelde me bijna gehandicapt deze ronde. En ging allemaal foute mensen vertrouwen.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
#vote TV
TheVulture (2) Peter, Cosmo
Peter (2) Lynda, Etc.
DrNick (1) Fogel
Fogel (2) DrNick, DuTank
Elke lynch weerDon't be a drag, just be a queen!![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:28 schreef lynda het volgende:
alstu
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
GoeiemorgenLive from Chicago
Nog steeds geen internet thuis.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
#vote TV
TheVulture (3) Peter, Cosmo, Tamashii
Peter (2) Lynda, Etc.
DrNick (1) Fogel
Fogel (2) DrNick, DuTank
Elke lynch weer
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Anderhalve dag amper thuis geweest... ik ga voor de treinen van Peter die al een paar dagen terugkomen.... hopelijk is het nog genoeg
# Peter
Peter (3) Lynda, Etc. TV
DrNick (1) Fogel
Fogel (2) DrNick, DuTank
Ik ben geen maffia maar volgens mij is er nu sprake van een maffia- en een culttreintje die het dorp aan het uitmoorden zijnOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ja volgens mij wel, dus die mogen nog steeds niet op maffia stemmen volgens mij, of zou die spion al bij de maffia zitten zonder dat de SL ons daar een hint over heeft gegeven in de nacht of dagpost?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:21 schreef lynda het volgende:
cosmo, rave en tami waren nog mogelijke ex spionnen toch?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik kan de doorslaggevende stem geven maar ik ben so lost
Live from Chicago
2 van de 3 mogelijke spionnen willen mij lynchen en die mogen volgens mij nog steeds niet op maffia stemmen....quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan de doorslaggevende stem geven maar ik ben so lostOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
ja maar er is er sowieso maar één van het spion als dat daadwerkelijk klopt...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
2 van de 3 mogelijke spionnen willen mij lynchen en die mogen volgens mij nog steeds niet op maffia stemmen....Live from Chicago
# Fogel
Peter (3) Lynda, Etc. TV
DrNick (1) Fogel
Fogel (3) DrNick, DuTank, Sajou
Moeilijke keuze.![]()
##unvote TV
#Vote Fogel
TheVulture (2) Cosmo, Tamashii
Peter (3) Lynda, Etc. TV
DrNick (1) Fogel
Fogel (4) DrNick, DuTank, Sajou, Peterdag![]()
Peter je moet je stem nog bij Fogel zetten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:13 schreef Peter het volgende:
##unvote TV
#Vote Fogel
TheVulture (2) Cosmo, Tamashii
Peter (3) Lynda, Etc. TV
DrNick (1) Fogel
Fogel (4) DrNick, DuTank, Sajou, PeterAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Huh?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Peter je moet je stem nog bij Fogel zetten.
Laffe huichelaar![]()
TheVulture (3) Cosmo, Tamashii, Town Elder
Peter (3) Lynda, Etc. TV
DrNick (1) Fogel
Fogel (4) DrNick, DuTank, Sajou, PeterI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
TheVulture (3) Cosmo, Tamashii, Town Elder
Peter (4) Lynda, Etc. TV, PS
DrNick (1) Fogel
Fogel (4) DrNick, DuTank, Sajou, PeterLive from Chicago
Hij stemt toch op Fogel? of zie ik dat nu zo scheef?quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Never mind. Ik scheef enzo. Ik bemoei me er wel weer mee als ik meedoe
![]()
.
* Tha_Erik naar achtergrond schuift.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
![]()
Op deze stralende zaterdag moest er toch wel weer iemand sterven. Ze wisten het niet, wie ze nu weer moesten lynchen. Dus werd er een dartbord uit de kast gehaald, en degene die het laagste gooide, moest met het hoofd onder het hakblok.
Zo gezegd, zo gedaan, en ze gingen aan de slag. In een nek aan nek race was Fogel verreweg de beste, en bungelden er een paar paupers onderaan. Toen er een vals, onaangenaam hoopje mens in de hoek wat voorstelde. 'Degene die het beste gooit, kan het beste richten. Da's duidelijk de mafia, want die schiet het meest, en die kunnen vast goed richten'
Zo makkelijk was het, Fogels hoofd (cult) werd van zijn romp gescheiden.
Nachtrollen: doe je dingLaffe huichelaar![]()
Scheelt een cultje
En volgens mij is Rave ook dood met een 2e niet stem, hopelijk ook cult of maffia
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Klopt, die maken we vannacht kapot.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:04 schreef TheVulture het volgende:
Scheelt een cultje
En volgens mij is Rave ook dood met een 2e niet stemLaffe huichelaar![]()
May I rest in pieces
Zeg je dat als dorpeling of maffioso?quote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
durpquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zeg je dat als dorpeling of maffioso?dag![]()
Jeej, een cult weg![]()
*gaat weer snel terug naar haar sociale leven
It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
![]()
Etc snapte er niets meer van. Wat was er toch allemaal aan de hand? Gelukkig weten Timmmm en ik dat wel, en daarom is dit de nachtpost.
Etc was boos. Ze wilde graag bij de cult, maar na het busdrver debacle had ze nog niets van hen gehoord. Woedend stormde ze bij Cosmo binnen.
"WAAROM HEB JE ME NOG NIET GECULT, MADAFAKA!?" tierde ze. Cosmo was helemaal in shock. "Wat, hoezo?! We hebben je gecult, maar je kwam niet ;_; Daarna hebben we het zelfs nog eens gedaan!"
"Bitch, u lyin'!" sprak Etc terwijl ze met een karaktetrap Cosmo's hoofd kapot trapte.
Met Cosmo's dode lichaam op de vloer, kreeg de rest van de cult grote ogen. "Etc, you don't know what you have done.."
"Ha, ik heb jullie stomme leider vermoord en nu gaan jullie allemaal keidood!"
"Dat klopt helemaal", sprak Patrique, "maar je dacht toch niet dat ik jou niet zou culten?"
Toen Etc realiseerde wat ze had gedaan, was het al te laat. Met hun leider dood, volgden ze allemaal.
Cosmo, Tamashii, Patrique89, DuTank en Etc stierven innig samen als de hechte cult die ze waren.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Wat de neuk
Oh ja, Rave_NL (townie) is ook dood omdat hij weigerde te stemmen. Timmmm vernederde hem ontzettend wat uiteindelijk resulteerde in zijn dood. Het was heel naar. Enzo.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Etc. vermoordt iemand, dus was maffia.. Alleen pleegde Etc. zelfmoord omdat lid van cult..quote:
Maar vaag, want een cultlid kan toch 's nachts niemand vermoorden? Of dat heeft Etc. gelijk gedaan terwijl de cult Etc er bij voegde..dag![]()
the power of the wedgiequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:12 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja, Rave_NL (townie) is ook dood omdat hij weigerde te stemmen. Timmmm vernederde hem ontzettend wat uiteindelijk resulteerde in zijn dood. Het was heel naar. Enzo.Laffe huichelaar![]()
Maar waarom zou je zo jezelf de dood in jagen
Sniper - Mag vanaf de tweede nacht, 's nachts iemand doodschieten, hij kan dit maar 1 keer doen. Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt.
Deze liep of loopt er ook nog misschien
Etc blijkt dus maffia uit het verhaaltje..?
[ Bericht 20% gewijzigd door lynda op 20-10-2012 22:57:57 ]![]()
Peter is weer lekker aan het schuiven
In a few days the dead can rise again. Ben er zeker bij volgende ronde, hopen dat ik niet weer zo snel gekilled ga worden![]()
Vraag dat aan chuck?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Maar waarom zou je zo jezelf de dood in jagen
(of mag ik dit soort dingen ook niet zeggen omdat ik dood ben?)I'm surrounded by morons!
ik ging toch dood, dus dan maar origineelquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vraag dat aan chuck?
(of mag ik dit soort dingen ook niet zeggen omdat ik dood ben?)![]()
![]()
Die aanwijzingen van vanavond lijken me dus nutteloos met die massazelfmoord..
Blijven de treinaanwijzingen het meest hangen:
Vote Peter
Peter (1) TVOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Edit
[ Bericht 29% gewijzigd door Etcetera op 20-10-2012 23:13:56 ]It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Zeur niet zo man, ik lag er al uit vanaf het beginquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Boh kan niet wachten tot dit voorbij is. Pffff
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:30 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Zeur niet zo man, ik lag er al uit vanaf het begin![]()
Ja, hè, Tim en ik danquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:30 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Zeur niet zo man, ik lag er al uit vanaf het begin
jullie zijn teminste niet kapot geschoten,gestoken,geslagen,gestenigdquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:09 schreef timmmmm het volgende:
Maar wij hebben elkaarEn in ieder geval ons uiterlijk mee
![]()
![]()
Het is stil in het dorpOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ze hebben nergens woorden voor.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Het is zo stil in het dorp en de lynch gaat maar door...quote:
Maar mensen, kijk eens naar de hints/tips. Ik kwam daar misschien 1 a 2 keer in voor, maar TV veel vaker en lynda ook. En PS is gewoon verdacht.
dag![]()
Nee hoor, jullie verliezenquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:23 schreef Peter het volgende:
[..]
Dorpies verliezen jah.. En ik zeg het nu vast, want straks mag ik niets meer zeggen..![]()
![]()
Nu het geen zin meer heeft omdat ik toch als eerste aan de 3 stemmen zit?quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:29 schreef lynda het volgende:
zo hele dag weg geweest want weekend..
zal ik dwars doen?Doe wat je leuk vindt
dag![]()
![]()
Peter (townie) is op een of andere gruwelijke manier om het leven gebracht, door een meute woedende mensen (oke, de resterende 5).
Nachtrollen, doe je ding.Laffe huichelaar![]()
Wat is dit toch de meest irritante kutronde die ik ooit heb gespeeld![]()
Heeft de maffia niet gewoon gewonnen nu?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Zou dit een ultieme maffiatrick zijn... het dorp zichzelf laten lynchenquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:11 schreef timmmmm het volgende:
PS en lynda niet gestemd. Volgende keer raus
Ik ben echt helemaal cluelessOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
#zinin#yoloquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Na vannacht moeten we wel weer kunnen aanmelden voor ronde 2 lijkt me zo..
![]()
![]()
#qftquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
![]()
Toen Sajou precies 10 uur zijn huis binnenkwam, was hij opgelucht veilig thuis te zijn. Die moordende tyfusjoden zaten hem op de hielen. Hij rende naar de badkamer om zichzelf daar op te sluiten.
Buiten werd hij inderdaad gestalkt. De gestalte naderde Sajou’s huis, en door een raampje in te tikken verschafte hij zich eenvoudig toegang tot de woning. Het misselijkmakende gepiep maakte duidelijk dat het gewillige slachtoffer in de badkamer zat. De draaideurcrimineel had gelukkig een hakbijl in zijn binnenzak, die hij gebruikte om de deur om te hakken. Eindelijk, dacht hij, het heerlijk avondje is gekomen. Sajou (town elder) werd, verdronken in zijn eigen vuil, de dag erna dood gevonden
Morgen is er weer een lynch!Laffe huichelaar![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:48 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
het heerlijk avondje is gekomen.![]()
![]()
![]()
Wat de fuck, is het nou nog niet klaar
Hints zoeken dan maarOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
2 maximaalquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:01 schreef gomi het volgende:
[..]
hoopte dat ik me al kon inschrijven voor de volgende ronde.
naja, ff dagje wachten dan maar![]()
![]()
Goh, wat een spel. Is toch niet echt goed gegaan.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Zal ik nog een beetje moeite doen dan?
Vulture
Heerlijke avondje is gekomen:
zondag 5 december 2004
Tyfusjoden:
AFC AJAX #1878 Toppertje die Moisander
Misselijkmakend
Hallo je bent voor 020![]()
![]()
![]()
![]()
Buiten werd hij inderdaad gestalkt. De gestalte naderde Sajou’s huis, en door een raampje in te tikken verschafte hij zich eenvoudig toegang tot de woning. Het misselijkmakende gepiep maakte duidelijk dat het gewillige slachtoffer in de badkamer zat. De draaideurcrimineel had gelukkig een hakbijl in zijn binnenzak, die hij gebruikte om de deur om te hakken. Eindelijk, dacht hij, het heerlijk avondje is gekomen. Sajou (town elder) werd, verdronken in zijn eigen vuil, de dag erna dood gevonden
Lynda:
Huis/Woning : GC wat is jullie binnenhuis temperatuur?
Nick:
Heerlijk avondje: GC Besteltopic Hellema Speculaas
Huis/Woning: K&W Nikky heeft een eigen huisje gevonden!Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:07 schreef lynda het volgende:
Vulture
zondag 5 december 2004
Tyfusjoden:
Misselijkmakend
![]()
Vote DrNick
TheVulture (1) Lynda
DrNick (1) TVOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Vulture
zondag 5 december 2004
Tyfusjoden:
Misselijkmakend
![]()
##vote TV
TheVulture (2) Lynda, DrNick
DrNick (1) TV![]()
Gefeliciteerd maffia
Misselijkmakend
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weiger mezelf en het dorp gewonnen te geven:
Hakbijlmoord in de pohi van Lynda:
USAAmerican Horror Story: Asylum
Bovendien vind ik dat niet-stemmen erg verdacht tijdens de lynch van eerder
Unvote DrNick
Vote Lynda
TheVulture (2) Lynda, DrNick
Lynda (1) TVOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Wel grappig hoe TV krampachtig bewijs probeert te verzamelen tegen Lynda en mij, terwijl dat tegen hem veel duidelijker is![]()
![]()
Als wij onze stem vasthouden is tv sowieso dood dus euhm tja... succes tv?
Ik vond je heel lief enzo.. Het halve dode dorp denkt geloof ik nog steeds dat ik ook maffia ben![]()
Jouw leven staat ook op het spel als je mij morgen lyncht... sterker nog dan heb je verlorenquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:28 schreef DrNick het volgende:
Wel grappig hoe TV krampachtig bewijs probeert te verzamelen tegen Lynda en mij, terwijl dat tegen hem veel duidelijker isOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Want dan knuppel ik Nick zeker neer met mijn wapens die ik van Hara heb gekregen omdat ik haar Geen hint na een jaar eindelijk eens zag![]()
![]()
Omdat jij en ik de laatste townies zijn?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jouw leven staat ook op het spel als je mij morgen lyncht... sterker nog dan heb je verloren![]()
![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Omdat jij en ik de laatste townies zijn?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:35 schreef lynda het volgende:
Ik vind vultere wel iemand om de bulletproof te zijn
Volgens hij is hij maffia. Sowieso, het bewijs is er.![]()
Of je wordt er bijgenaaid zonder dat je het weetquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Volgens hij is hij maffia. Sowieso, het bewijs is er.
Niets is wat het lijkt DrNick maar dat zul je morgen wel zien
TheVulture (3) Lynda, DrNick, PS
Lynda (1) TV
sorry. gister moest ik football kijken en drinken want het is homecoming weekend. En toen had ik een machtige kater, dat wil je niet weten. Mijn kater had een kater. Anyway. Ik stem TV want maffia.Live from Chicago
![]()
Ik verander niks meerOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
![]()
Dagen lang wist TheVulture aan de strop te ontsnappen en de dorpsbewoners in vertwijfeling achter te laten. Ook wist hij net aan de cult te onstnappen. Op het moment dat hij dacht dat de overwinning bijna binnen was ging het toch nog mis. Hij zag de roze sinterklaasmijter die hij had gebruikt voor de laatste moord op Sajou in de handen van DrNick, Lynda en PS en wist dat zijn laatste uur geslagen had. "Nu wordt het voor ons een heerlijk avondje", riepen de dorpse drie. Ze sprongen op TheVulture, bonden hem vast en stopten een staaf dynamiet in zijn kont. Met een harde knal kwam de laatste maffioso tot ontploffing en konden Lynda, DrNick en PS in alle rust verder leven in het uitgemoorde dorp, wat een stuk gevulder was geweest als als ze niet zulke stumperds waren. En ze leefden nog lang en gelukkig. Vooral DrNick.Laffe huichelaar![]()
Jij bent dan ook zo snugger om met nog 6 deelnemers 3 ervan te beschuldigen mafia te zijn. Geen goede careermovequote:Op zondag 21 oktober 2012 23:33 schreef Peter het volgende:
Toch TV, en maar niet naar mij luisteren he!
Laffe huichelaar![]()
Beetje vertwijfeling zaaien..quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent dan ook zo snugger om met nog 6 deelnemers 3 ervan te beschuldigen mafia te zijn. Geen goede careermovedag![]()
Was het toch nog bijna gelukt
Volgens mij riep ik in het begin al dat TV maffia is. Toch bizar dat ie zo lang in leven is gebleven. Speelde zich zeker af in Het Dorp?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Godskolere EINDELIJK!quote:
Ik was mafia, werd gecult na de 2de nacht ofzo. HEB VERDOMME NIEMAND KUNNEN VERMOORDEN![]()
![]()
Ik heb toch wel gelachen met mijn maffiamaatjes... maar de cult stak een stokje voor onze winst
Heb jij lopen kletsen tegen de cult over ons?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Godskolere EINDELIJK!
Ik was mafia, werd gecult na de 2de nacht ofzo. HEB VERDOMME NIEMAND KUNNEN VERMOORDENOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
ohmigoshhhhh ik had nooit verwacht dat we nog zouden winnen!!wat een mindfuck zeg
Live from Chicago
Hij kilde mij en PS ook maar nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:36 schreef PatriQue89 het volgende:
En de hele ronde DUIDELIJKE hints naar TV, en toch blijft ie tot het eind levenSTUMPERDS!
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb toch wel gelachen met mijn maffiamaatjes... maar de cult stak een stokje voor onze winst![]()
![]()
![]()
Ik?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb jij lopen kletsen tegen de cult over ons?
Nooit!
WAT DENK JE ZELF?![]()
![]()
Bizar gewoon.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:36 schreef PatriQue89 het volgende:
En de hele ronde DUIDELIJKE hints naar TV, en toch blijft ie tot het eind levenSTUMPERDS!
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Godskolere EINDELIJK!
Ik was mafia, werd gecult na de 2de nacht ofzo. HEB VERDOMME NIEMAND KUNNEN VERMOORDEN![]()
![]()
![]()
![]()
We waren op zoek naar de cultleader... van jullie waren we zeker dat jullie dat niet warenquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Wat volstrekt volgens de regels is, als hij dat gedaan heeft, dus boeiend. Jullie hadden gewoon samen moeten overleggen. Cult had mafia kunnen culten, mafia had cultleader niet gekillt, en zo kon iedereen gewoon samen winnen. En Hara heeft er zelfs nog naar gehint op PMquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb jij lopen kletsen tegen de cult over ons?Laffe huichelaar![]()
Ja dat had inderdaad gekundquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat volstrekt volgens de regels is, als hij dat gedaan heeft, dus boeiend. Jullie hadden gewoon samen moeten overleggen. Cult had mafia kunnen culten, mafia had cultleader niet gekillt, en zo kon iedereen gewoon samen winnen. En Hara heeft er zelfs nog naar gehint op PM
Als een mafia lid gecult werd, moest die dat dan vertellen aan de maffia? hoe werkte dat?Live from Chicago
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:38 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik doe weer mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit mobiel kan iemand mij toevoegen![]()
we kregen een pm dat diegene geen maffia meer was... en verder moesten we diegene uit onze pm's halen qua tactiek... we namen het alleen iets te letterlijk door helemaal geen pm-contact meer te hebbenquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als een mafia lid gecult werd, moest die dat dan vertellen aan de maffia? hoe werkte dat?
Wij deelden de mafia mee dat die en die gecult was, dus dat ze die uit het mafiaoverleg moesten halen. En de geculte user werd de dagpost erna naar hun medecultees gewezenquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als een mafia lid gecult werd, moest die dat dan vertellen aan de maffia? hoe werkte dat?Laffe huichelaar![]()
Ja maar ik heb serieus alleen willen winnen met de maffia en niet met de cultquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Alsóf ik het niet zou doen zeg. Das toch uberdom om niet te doen
Oh en het was mijn en CaleX' schuld dat Bart en Idz doodgingen
Live from Chicago
Je stond op de hitlist maar we dachten dat je dan gelijk achter Chuck zou aangaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:41 schreef DrNick het volgende:
En ik maar denken de eerste nacht te sterven
Wat was daar nu mee TV?
Fucking dom, de BM busdriveren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en het was mijn en CaleX' schuld dat Bart en Idz doodgingenLaffe huichelaar![]()
Alleen ik werd nog gefucked door óf jullie óf door Cosmo doordat mij gezegd werd dat Etc. cult zou worden. wat niet gebeurde. Toen draaide ik door im topicquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar ik heb serieus alleen willen winnen met de maffia en niet met de cult![]()
![]()
oh... maar dan besloten ze als nog niet de ex maffia te vermoorden or what?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij deelden de mafia mee dat die en die gecult was, dus dat ze die uit het mafiaoverleg moesten halen. En de geculte user werd de dagpost erna naar hun medecultees gewezenLive from Chicago
jou afschilderen als maffiaquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:41 schreef DrNick het volgende:
En ik maar denken de eerste nacht te sterven
Wat was daar nu mee TV?![]()
![]()
Het moment dat Etc gecult werd was volgens mij het moment van een busdrive... dus die cult is nooit doorgegaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Alleen ik werd nog gefucked door óf jullie óf door Cosmo doordat mij gezegd werd dat Etc. cult zou worden. wat niet gebeurde. Toen draaide ik door im topicOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je stond op de hitlist maar we dachten dat je dan gelijk achter Chuck zou aangaan![]()
![]()
![]()
Waarom zou je een simpel cultlid killen als de vigilante, doctor, elder, cultleader eook nog rondlopen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh... maar dan besloten ze als nog niet de ex maffia te vermoorden or what?
Laffe huichelaar![]()
Correct. Met dutank, meen ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het moment dat Etc gecult werd was volgens mij het moment van een busdrive... dus die cult is nooit doorgegaanLaffe huichelaar![]()
zo lang hield ik het niet volquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je stond op de hitlist maar we dachten dat je dan gelijk achter Chuck zou aangaan![]()
![]()
Ja was het ook. Maar alsnog gewonnenquote:
Goed puntquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zou je een simpel cultlid killen als de vigilante, doctor, elder, cultleader eook nog rondlopen?
Live from Chicago
Hara is van de lijstjes deze ronde (elke ronde) dus ik denk dat die wel een bestandje heeft met alle hints ed, die ze kan postenLaffe huichelaar![]()
Dit dus.. we wisten dat we de geculte maffia nog mee hadden in de stemming op anderen.... maar ook de cult was op een gegeven moment bezig om mij te elimineren, inclusief Patrique... dus toen wist ik op een gegeven moment wel wie de cultleader was... Cosmoquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zou je een simpel cultlid killen als de vigilante, doctor, elder, cultleader eook nog rondlopen?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Wie was er nou precies maffia, in het begin?Live from Chicago
en die moet doodquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus.. we wisten dat we de geculte maffia nog mee hadden in de stemming op anderen.... maar ook de cult was op een gegeven moment bezig om mij te elimineren, inclusief Patrique... dus toen wist ik op een gegeven moment wel wie de cultleader was... Cosmo![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: