Zeg dat wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja hoi.Waar was je? Ik voelde me bijna gehandicapt deze ronde. En ging allemaal foute mensen vertrouwen.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:28 schreef lynda het volgende:
"Grote goedheid, wat een feest" verzuchtte AchJa. "Een goede vent is het, maar van dat lawaai moet ik niets hebben." Ergens verderop was een ongure vent AchJa aan het bekijken terwijl deze nog diep in gedachten verzonken was.
"Noh jonge, moet je horen wat ik nu weer voor leuks heb!" lalde Isdatzo. "Ha, nee, dat hoeft niet hoor, ik ga naar huis. In ieder geval nog gefeliciteerd, makker!" Nee, Isdatzo en zijn verhaaltjes begon hij wat beu te worden, maar gelukkig zou hij spoedig zijn laatste verhaaltje gehoord hebben. Tegen de tijd dat AchJa, stevig stappend door de menigte, thuis aanbelandde, zat zijn belager al op hem te wachten
alstu
Nog steeds geen internet thuis.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
#vote TV
TheVulture (3) Peter, Cosmo, Tamashii
Peter (2) Lynda, Etc.
DrNick (1) Fogel
Fogel (2) DrNick, DuTank
Elke lynch weer
Ja volgens mij wel, dus die mogen nog steeds niet op maffia stemmen volgens mij, of zou die spion al bij de maffia zitten zonder dat de SL ons daar een hint over heeft gegeven in de nacht of dagpost?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:21 schreef lynda het volgende:
cosmo, rave en tami waren nog mogelijke ex spionnen toch?
2 van de 3 mogelijke spionnen willen mij lynchen en die mogen volgens mij nog steeds niet op maffia stemmen....quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan de doorslaggevende stem geven maar ik ben so lost
ja maar er is er sowieso maar één van het spion als dat daadwerkelijk klopt...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
2 van de 3 mogelijke spionnen willen mij lynchen en die mogen volgens mij nog steeds niet op maffia stemmen....
Peter je moet je stem nog bij Fogel zetten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:13 schreef Peter het volgende:
##unvote TV
#Vote Fogel
TheVulture (2) Cosmo, Tamashii
Peter (3) Lynda, Etc. TV
DrNick (1) Fogel
Fogel (4) DrNick, DuTank, Sajou, Peter
Huh?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Peter je moet je stem nog bij Fogel zetten.
Hij stemt toch op Fogel? of zie ik dat nu zo scheef?quote:
Klopt, die maken we vannacht kapot.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:04 schreef TheVulture het volgende:
Scheelt een cultje
En volgens mij is Rave ook dood met een 2e niet stem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |