dat heb ik als eerste gedaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mag niks.
Gelukkig mag ik mijn UI wel weer wijzigen.
Iemand uit TRVquote:Dutank zat lekker voor de TV te kijken hoe Boer zoekt vrouw de prijs voor slechtste televisie aan het winnen was, toen hij afgeleid werd door het geluid van de naderende hogesnelheidslijn. Hij ging maar eens een snel kijkje nemen buiten, normaal gaat die toch niet zo traag? Voor hij het wist, had de boodoener hem in de kraag gegrepen, sleepte hem mee, en Dutank werd voor de trein geflikkerd. In Parijs werd hij eraf geschraapt, hij ontdeed zich van zijn vest en stapte rustig op het vliegtuig terug naar het moorddadige dorpje
Weer TV (TheVulture afkorting en zijn UI), een film (Filmfan).quote:Tdrone zag het niet meer zitten. Moedeloos, met jaren kou in zijn botten, zat hij te sippen voor zijn TV. De film Hoop Dreams stond door de luidsprekers op hem af te loeien. Daar wordt een mens ook niet vrolijk van, dus zocht hij zijn troost maar in betrouwbaar comfortfood. Terwijl hij met een lepel zijn pap naar binnen zat te werken, kreeg hij het toch ineens behoorlijk warm. Het zweet brak hem uit, hij kreeg geen lucht meer! De volgende ochtend troffen zijn buren Tdrone (townie) aan met zijn hoofd in de pap. Nergens een spoor van de boosdoener, het was een droommoord
Ik vrees dat dat door gaat zetten...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:36 schreef lynda het volgende:
Ja ach maar elke keer dat ik dat dacht was het dorp![]()
zo blij dat ik dood benquote:
kijk naar wie ik hints zoek en je weet genoeg.. ik heb nog tot 7 uurquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat door gaat zetten...
Ook wel erg verdacht dat jij altijd dorp lyncht...
Fogel heeft ook de Yvonne-awards gewonnen. Die verwijst naar de troffee.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:50 schreef DuTank het volgende:
#unvote Peter
#vote Fogel
TheVulture (1) Peter
Peter (2) Lynda, Etc.
DrNick (1) Fogel
Fogel (2) DrNick, DuTank
Redenen:
- aanwezigheid in TRV
- Retourvlucht boeken maar terugreis niet vliegen (over poging op mij, dat ik terugvlieg)
- Jehova getuigen topic (een van die eerste hints)
Ik wist het nog wel, jullie niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik begin ook naar TV te neigen, idd ook omdat het zo vaak genoemd wordt (remember, back in the days, dat soms de eerste letters van elke zin de killer vormden en dat soort hints)
Je kan wel meer willen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgende ronde wil ik weer meedoen.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:28 schreef lynda het volgende:
"Grote goedheid, wat een feest" verzuchtte AchJa. "Een goede vent is het, maar van dat lawaai moet ik niets hebben." Ergens verderop was een ongure vent AchJa aan het bekijken terwijl deze nog diep in gedachten verzonken was.
"Noh jonge, moet je horen wat ik nu weer voor leuks heb!" lalde Isdatzo. "Ha, nee, dat hoeft niet hoor, ik ga naar huis. In ieder geval nog gefeliciteerd, makker!" Nee, Isdatzo en zijn verhaaltjes begon hij wat beu te worden, maar gelukkig zou hij spoedig zijn laatste verhaaltje gehoord hebben. Tegen de tijd dat AchJa, stevig stappend door de menigte, thuis aanbelandde, zat zijn belager al op hem te wachten
alstu
Ja hoi.Waar was je? Ik voelde me bijna gehandicapt deze ronde. En ging allemaal foute mensen vertrouwen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja hoi.Waar was je? Ik voelde me bijna gehandicapt deze ronde. En ging allemaal foute mensen vertrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |