quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:35 schreef TJV het volgende:
Flikker godverdomme een eind op met dat gejank, als je hier niet in in staat bent om 0-2 uit te spelen verdien je helemaal niets.
Dit lag aan Ajaxquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:34 schreef truedestiny het volgende:
Wat een teringzooi man, Klote grens.
Dat mag geen eens een factor zijn man. het hoort gewoon 2-4 te staan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we eerder eens kijken naar die 3-3
Dit. Kutgoal. Totaal overbodig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Die 3-3. DRA-MA-TISCH, ze stonden erbij en keken er naar.
Dan nu klagen over de verdedigingquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar ik wel even wil klagen over Blom. Bruns moest er allang afgestuurd zijn.
Tot zo ver mijn bevindingen over Blom.
Ga weg met die smoesjes, je bent het aan je logo verplicht om hier gewoon naar de 4-0 te spelen en dan ben je klaar. Dat onze dames dat niet doen is niet voor de eerste keer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:36 schreef truedestiny het volgende:
Tuurlijk speelde ze kut maar een doelpunt is een fucking doelpunt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ik ga m'n verdriet weg drinkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal straks wel even analyseren via EL en puush ik het wel.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:38 schreef TJV het volgende:
[..]
Ga weg met die smoesjes, je bent het aan je logo verplicht om hier gewoon naar de 4-0 te spelen en dan ben je klaar. Dat onze dames dat niet doen is niet voor de eerste keer.Riecje dan met die kans van Castillion.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |