SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!Helemaal super.
Mwa, ze is nog niet zo lang terug hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oh shiet, Klipfap is terug
inb4 OMG SLOWPOKE.
Jonge laat mij slechte puns maken dan, Aarsu.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mwa, ze is nog niet zo lang terug hoor.
Enne... Klipfap?
Okequote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jonge laat mij slechte puns maken dan, Aarsu.
Just kidding, heb een slechte week achter de rug..quote:
Ik ben verslaafd aan de OPquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wacht.. ik heb gewoon 3 pagina's van het vorige topic gemist omdat Kyubey/Klipnap weer terug was en toen pats boem hatseflats waren er 3 pagina's vol?
ot: BTOOOM! picked up, toffe shizzle.
Ik wacht tot volgende episode, als die elfen me te gay worden stop ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:50 schreef robin007bond het volgende:
Hahaha. Klipfap.![]()
![]()
Ennuh. Ik snap je probleem .Cake. Nu ik op vakantie ben merk ik pas tussen hoeveel onzinposts je eigenlijk moet lezen. Verder, ach.
Oh en Kyubey. Drop SAO.
quote:
Niet droppen. Niet naar Robert en Dakgeut luisteren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan de OP
[..]
Ik wacht tot volgende episode, als die elfen me te gay worden stop ik
ITS TIME TO LEARN THAT PAIN IS GAINquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan de OP
[..]
Ik wacht tot volgende episode, als die elfen me te gay worden stop ik
Wij blijven kijken tot het einde. Asuna Elves of niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
ITS TIME TO LEARN THAT PAIN IS GAIN
En nee, je dropt SAO niet. Het wordt vast wel weer beter
GOEDZO ARASU, ben trots op je, dat je SAO niet dropt![]()
Die dikke 50'er is mijn favo tot nu toequote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
ITS TIME TO LEARN THAT PAIN IS GAIN
Als Kirito voor zijn zusje of die blonde elfen teef uit de OP gaat, dan drop ik hem wel. Hij MOET voor Asuna blijven gaanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wij blijven kijken tot het einde. Asuna Elves of niet.
Die ene die die blonde meid wou rapen, of die kerel die die andere vent neerstak, dat Rambo-figuurquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die dikke 50'er is mijn favo tot nu toe
Als hij Asuna verlaat is het einde verhaal ja. Maar ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Als Kirito voor zijn zusje of die blonde elfen teef uit de OP gaat, dan drop ik hem wel. Hij MOET voor Asuna blijven gaan
[..]
Die ene die die blonde meid wou rapen, of die kerel die die andere vent neerstak, dat Rambo-figuur?
Nee die baas in episode 3. (de manga is awesome trouwensquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Als Kirito voor zijn zusje of die blonde elfen teef uit de OP gaat, dan drop ik hem wel. Hij MOET voor Asuna blijven gaan
[..]
Die ene die die blonde meid wou rapen, of die kerel die die andere vent neerstak, dat Rambo-figuur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:59 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee die baas in episode 3. (de manga is awesome trouwens)
Grote spoiler SOA:Ik moet episode 3 nog zien, en omdat ik nu jou bericht heb gequote ben ik alsnog gespoiled.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: episode 3 is nog niet uit
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Nee inderdaad muahahshfhsdgadladsnfds;gaewphg;rakddfhuiahgiaekquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik moet episode 3 nog zien, en omdat ik nu jou bericht heb gequote ben ik alsnog gespoiled.
edit: episode 3 is nog niet uit
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Een Nederlandse otaku-meisje wat geëmigreerd is naar Japan.
quote:Also the lack of criminality means you can walk alone at night (which is pretty dangerous to do if you're a woman in my country), you can leave your bag on your table in a restaurant if you visit the toilet, you can fall asleep in the train and your luggage will be still there, etc.
Niet in Almelo in ieder geval!quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:59 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee die baas in episode 3. (de manga is awesome trouwens)
Grote spoiler SOA:Die spoiler, ik heb m gelezen omdat ik eerlijk gezegd niet bang ben voor het creatieve vermogen van de makers en ik had gelijk. Zoveel dacht ik ook al op te maken uit de OP, kan je nagaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Dat is het meest epische stukje anime ooit!quote:
Je hebt het nooit afgekeken?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:08 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat is het meest epische stukje anime ooit!
Sowieso Nichijou. Ik moet dat maar eens af gaan kijken. Dat OP!
Fixed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
>>[Commie] Psycho-Pass - 02 [3406ADD5].mkv
en nu verdwijn ik weer
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[Commie] Psycho-Pass - 02 [3406ADD5].mkv
Welke subgroup dan, want hij is nog niet gesubbed.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:23 schreef Kyubey het volgende:
Btooom 3 ook gekeken
Morgen Amsterdamen dan die avond naar Psycho-Pass kijken gr gr
Raw gr grquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Welke subgroup dan, want hij is nog niet gesubbed.
True dat. Maar dat was wel zó over de top dat het wel satire moet zijn. Plus een sociaal commentaar op de moé cultuur? Daar ga ik iig wel voor pleiten!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
En de makers van Psycho-pass zeiden dat er geen moe in voor zou komen, nou ik heb toch echt een paar sekonden moe gezien in EP2.
Elfen Lied is ook zeer goed ja klopt, Bleach had in het begin ook wel een goede soundtrack idd, dat ik die zomaar vergeetquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou ...
- 2 van de seizoenen van Bleach hebben zeer goede soundtracks
- Nodame Cantabile (ik meen dat er ergens een 20 cd box is met alle muziek uit de serie)
- Elfenlied.
- Nana
- Sakamichi no Apppollon. Alleen Tea Time alleen al is magisch
Er zijn er nog een paar die ik op mijn mp3 speler heb staan
De overige anime zijn de moeite waard.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:53 schreef marp0 het volgende:
[..]
Elfen Lied is ook zeer goed ja klopt, Bleach had in het begin ook wel een goede soundtrack idd, dat ik die zomaar vergeet. Overige kan ik niet over oordelen, niet gezien
.
Ohw, Sakamichi no Apppollon voeg ik mooi toe aan mijn lijstje nog te kijkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:53 schreef marp0 het volgende:
[..]
Elfen Lied is ook zeer goed ja klopt, Bleach had in het begin ook wel een goede soundtrack idd, dat ik die zomaar vergeet. Overige kan ik niet over oordelen, niet gezien
.
Downloading.. RIGHT NOW!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:57 schreef wdn het volgende:
[..]
De overige anime zijn de moeite waard.
Nodame is klassieke muziek en dat komt ook tot uitdrukking in de anime.
Nana kent weinig muziek in de serie zelf.
Maar... Sakamichi no Appalon moet je gewoon kijken. Er zit een magistraal goed stuk klassieke muziek in deze serie
Is jazz alweer klassiek?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:57 schreef wdn het volgende:
[..]
De overige anime zijn de moeite waard.
Nodame is klassieke muziek en dat komt ook tot uitdrukking in de anime.
Nana kent weinig muziek in de serie zelf.
Maar... Sakamichi no Appalon moet je gewoon kijken. Er zit een magistraal goed stuk klassieke muziek in deze serie
Het stuk waar ik het over heb is piano+drum.quote:
Als de makers duidelijk zeggen moé verboden is in hun serie en dat als werknemers het al noemen ontslagen worden, dan vind ik wel dat ze moé er ook uit moeten laten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:54 schreef .Cake. het volgende:
[..]
True dat. Maar dat was wel zó over de top dat het wel satire moet zijn. Plus een sociaal commentaar op de moé cultuur? Daar ga ik iig wel voor pleiten!
Nee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:24 schreef wdn het volgende:
Jazz impliceert toch minimaal iets van 'koper' toch?
Hmm, leuk dat je dat zegt. Ik ben helemaal fan van 8-bit deuntjes, dus het zou goed kunnen dat ik het melodietje daarom ook zo leuk vind. Verder krijg ik bij het horen van de OP inderdaad mooie gevoelens over de serie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:21 schreef .Cake. het volgende:
Sakamichi no Apollon
/schaamtelozereclame
Maar om nog even op die OP kwestie terug te komen robin, er zijn echt genoeg betere naar mijn mening. Cruel Angel's Thesis is wel een gedenkwaardige, zonder twijfel, maar hij komt op mij altijd over als een riedeltje uit één of ander NES spel. Ik had vroeger een omgebouwde dat we ook Japanse 13-in-1 konden spelen, misschien dat daar de associatie ligt. Veel van dat soort riedeltjes.
In ieder geval, waar ik jou van verdenk (en dat bedoel ik niet negatief) is dat je de OP linkt aan je beleving van de serie. Nou is het zo dat je deze niet los van elkaar kan of moet zien, maar als je een OP los van de serie naast die van een andere bekijkt dan is het al een heel ander verhaal en het is in dat opzicht dat ik niet van mening ben dat Cruel Angel's Thesis de beste is.
Ik wil mijn dakimakura ook verkopen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oh god wat zou mijn moeder wel niet denken als ze ziet dat ik shit als Chuunibyou kijkGa het toch droppen denk ik..
Waarom moest ik direct doordenken toen jij zei ''ik heb er nooit wat mee gedaan''quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wil mijn dakimakura ook verkopen.
Wie wil? Yoko dakimakura? Zelf voor iets van ¤60 gekocht volgens mij. Ik doe hem voor de helft weg. Ik heb er nooit wat mee gedaan verder.
wat heb jij een hug kussenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wie wil? Yoko dakimakura? Zelf voor iets van ¤60 gekocht volgens mij. Ik doe hem voor de helft weg. Ik heb er nooit wat mee gedaan verder.
Laatst zat ik met iemand te praten. Toen kwam iemand met hug pillows aanzetten. De andere gesprekspartner wist niet dat ik er een had. Er werd zo erg over gepraat dat ik echt besef hoe sneu het is.
DUS HIERBIJ. IK VERKOOP HEM MWHUHAHAH
Welke anime is dat?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
feitan fucking eindbaas
[ afbeelding ]
8 bit ownt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, leuk dat je dat zegt. Ik ben helemaal fan van 8-bit deuntjes, dus het zou goed kunnen dat ik het melodietje daarom ook zo leuk vind. Verder krijg ik bij het horen van de OP inderdaad mooie gevoelens over de serie.
Hmmm...
Maar welke ik beter zou moeten vinden weet ik echt niet. Misschien de opening 3 van LoGH?
Doe 'm niet weg manquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Laatst zat ik met iemand te praten. Toen kwam iemand met hug pillows aanzetten. De andere gesprekspartner wist niet dat ik er een had. Er werd zo erg over gepraat dat ik echt besef hoe sneu het is.
DUS HIERBIJ. IK VERKOOP HEM MWHUHAHAH
Hmmmm...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
feitan fucking eindbaas
[ afbeelding ]
Chuunibyou; dropped that shit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
8 bit ownt.
[..]
Doe 'm niet weg man
Oh, overigens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Hmmmm...
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Chuunibyou; dropped that shit.
Trouwens, 8bit epic sax guy > all.
Tip:quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:08 schreef .Cake. het volgende:
Ow die heb ik ook ooit wel eens gespeeld, nooit afgemaakt. Was best een goeie in mijn herinnering.
Misschien maar eens even downloaden voor op de emulator.
Is het wat die retouch? Raad je het aan om deze te gaan kijken als ik de oldschool versie al gekeken heb?quote:
In dat geval heb ik wel the original gespeelt blijkbaar. heb hem nooit afgekregen omdat het ongelofelijk moeilijk werd, tot het moment dat ik met mijn team niet eens een random gevecht meer kon winnen op volle kracht met alle superaanvallen die je normaal doet tegen een eindbaas. Ik snapte er niks van, ik kon ook niet terug volgens mij. Maar BAZENSPELquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tip:
Pak de Japanse versie die vertaald is door RPGOne. In de Amerikaanse versie zijn dingen gecensureerd (een zelfmoord is een vreugdesprong geworden, een tweepersoonsbed naar een eenpersoonsbed omdat het de suggestie zou wekken dat een man en vrouw er samen in zouden slapen (), scheldwoorden die veranderd zijn naar dingen als "Son of a submariner!" etc.).
Als je de oude vet vond zeker weten. Het gaat wat sneller en er zit meer power in. EN ze gaan verder waar de oude stopte (de manga is al die tijd doorgegaan).quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:22 schreef marp0 het volgende:
[..]
Is het wat die retouch? Raad je het aan om deze te gaan kijken als ik de oldschool versie al gekeken heb?
Thx, bij deze *noted*. Ik heb wel super veel anime op mijn to watch list erbij gekregen sinds ik hier actief benquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je de oude vet vond zeker weten. Het gaat wat sneller en er zit meer power in. EN ze gaan verder waar de oude stopte (de manga is al die tijd doorgegaan).
Fuck IRL levenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:27 schreef marp0 het volgende:
[..]
Thx, bij deze *noted*. Ik heb wel super veel anime op mijn to watch list erbij gekregen sinds ik hier actief ben. Bye school, bye social life xD
Idd, leefde ik maar in een anime dat ik zelf uit kon kiezenquote:
Dan was ik gokuquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:30 schreef marp0 het volgende:
[..]
Idd, leefde ik maar in een anime dat ik zelf uit kon kiezen
Vegeta jonguuhh!quote:
Hoevaak heeft vegeta de wereld gered he... nooitquote:
Vegeta is tenminste badassquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoevaak heeft vegeta de wereld gered he... nooit
Altijd goku uiteindelijk. Bij cell had het ook niet gekunt zonder de extra power van goku
Vegita is wel de coolstequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoevaak heeft vegeta de wereld gered he... nooit
Altijd goku uiteindelijk. Bij cell had het ook niet gekunt zonder de extra power van goku
JA!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:22 schreef marp0 het volgende:
[..]
Is het wat die retouch? Raad je het aan om deze te gaan kijken als ik de oldschool versie al gekeken heb?
Nope.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Het stuk waar ik het over heb is piano+drum.
Jazz impliceert toch minimaal iets van 'koper' toch?
Die is er, maar die is echt heel beroerd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Waarom is er geen Final fantasy anime
FF VII: Slecht, maar kan ook zijn omdat ik nooit heb gespeeld. Snapte er geen kak van, zag er wel oké uit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Klopt!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Vegita is wel de coolste
Oh ja en GT is nooit gebeurd.
FFVII was ook pure fanservice. Als je XXX uur in een spel hebt gestopt en je ziet je clunky polygone ps2 helden in strakke animatie dan wordt je wel even nat in je broek.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:17 schreef .Cake. het volgende:
[..]
FF VII: Slecht, maar kan ook zijn omdat ik nooit heb gespeeld. Snapte er geen kak van, zag er wel oké uit.
FF: Spirits Within: wel oké, niets bijzonders, voor de tijd dat het uitkwam zag het er goed uit.
FF Unlimited: ken ik niet.
FF Legend of the Crystals: ken ik niet.
Do dem 534rch3z
De films zijn anders erg goedquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wil ik ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Vertel, waarom heb jij Chuunibyou gedropt? Ik vraag me dat serieus af aangezien je van K-ON hield.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tijd voor een portie cute girls doing cute things
heb chuuni nog niet gedropt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Vertel, waarom heb jij Chuunibyou gedropt? Ik vraag me dat serieus af aangezien je van K-ON hield.
Je leeftquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Maar je vond het wel slecht toch? Vertel op.
SAO is er eentjequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:45 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb er gewoon allemaal geen zin meer in. Geen anime meer voor mij denk ik voorlopig.Ha...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ha...Weet ik veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er gewoon geen zin meer in. Ik kijk wel weer wanneer er echt een toppertje is.![]()
Chuunibyouquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Ik heb er gewoon geen zin meer in. Ik kijk wel weer wanneer er echt een toppertje is.
Ik moet toch helaas mededelen dat ik het hier volledig eens ben met robin.quote:
Nepnerd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Ik heb er gewoon geen zin meer in. Ik kijk wel weer wanneer er echt een toppertje is.
Nee, Robin is de nerd.quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik moet toch helaas mededelen dat ik het hier volledig eens ben met robin.
quote:
Hmm. Ok. Tsja. Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik moet toch helaas mededelen dat ik het hier volledig eens ben met robin.
هل تفهم اللغة العربية؟ و بكل صراحة انا افضل اليابانية على اي للغة ان كان الامر يختص بالانيماي lolquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:28 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
هل تفهم اللغة العربية؟ و بكل صراحة انا افضل اليابانية على اي للغة ان كان الامر يختص بالانيماي lol
Hmmm google vertalen... werkt niet echt goedquote:Do you understand English? And frankly I prefer the Japanese of any language that it was respect Palangmi
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
K-on is wel een droevige anime, voor je man tears
Womanly tears? Het wordt steeds erger.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:54 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zo voelde ik me ook toen. Maar dan vrouwelijke tranen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door De_Dakgoot op 19-10-2012 23:07:30 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
quote:Help me even, ik lees geen Arabisch, wat is hier zo (huil)lachwekkend aan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:28 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
هل تفهم اللغة العربية؟ و بكل صراحة انا افضل اليابانية على اي للغة ان كان الامر يختص بالانيماي lol
“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
MOSHI MOSHI ASUKA DESU
[ afbeelding ]![]()
Helemaal superHelemaal super.![]()
Omdat we toch aan het shitposten zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
K-on is wel een droevige anime, voor je man tears
K-ON laat de kale man huilen, keer op keer opnieuw, van heel veel mannen.“An interesting thing is a good thing.”![]()
ik ben anime aan het weggooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over tonari ep 3, ik snap niet op welke manier hij dan van haar houdt en waarom hij bang is dat zij hem daarom zou verlaten. Iemand die dit kan verduidelijken?![]()
![]()
Als je het weet, laat het mij dan ook ff wetenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Over tonari ep 3, ik snap niet op welke manier hij dan van haar houdt en waarom hij bang is dat zij hem daarom zou verlaten. Iemand die dit kan verduidelijken?
Godverdomme, Zetsuen no Tempest is zo fucking vet. Anime of the season kandidaat.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh gutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Misschien wordt dat de komende episodes uitgelegd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Over tonari ep 3, ik snap niet op welke manier hij dan van haar houdt en waarom hij bang is dat zij hem daarom zou verlaten. Iemand die dit kan verduidelijken?
Of hij is een of andere sadist die meisjes waar hij van houdt martelt en in zijn kast bewaart.Helemaal super.![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Misschien wordt dat de komende episodes uitgelegd.
Of hij is een of andere sadist die meisjes waar hij van houdt martelt en in zijn kast bewaart.
Het lag dus niet aan mij.![]()
![]()
De hoofdpersoon begreep hem ook niet dus ik ga er van uit dat het nog wordt uitgelegdquote:
Helemaal super.![]()
Niets.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Help me even, ik lees geen Arabisch, wat is hier zo (huil)lachwekkend aan?
Sorry, dit ging nergens over. Gr grHelemaal super.![]()
omdat animatie enzoquote:hoewel nog (lang) niet in de bios, uit nieuwsgrierigheid de TS gecheckt van..
Hotel Transylvania
ik kon er goed om lachen, al wassie wellicht wel wat te voorspelbaar..
De beeld en audio kwaliteit was, zoals altijd met TS'en, beroerd t.o.v. een bioscoop/dvd/tv release..
maar hij was toch enigsinds redelijk te kijken (het grote "ik wil em zien" gevoel werkte daar ook positief aan mee).
![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zit er een leeftijds restrictie op chuunibyou
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal super.![]()
Hmm, ik vind het geen kandidaat voor anime of the season, maar hij is wel tof ja. Bones he, ziet er altijd goed uit en het verhaal maakt tot nu toe nog enige zin.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Als je het weet, laat het mij dan ook ff weten
Godverdomme, Zetsuen no Tempest is zo fucking vet. Anime of the season kandidaat.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
Klopt, ik dacht dat kyubey arabisch sprak, ik schreef het volgende;quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Niets.
Sorry, dit ging nergens over. Gr gr
Begrijp jij soms arabisch? Eerlijk gezegd i prefer japans over het arabisch als het gaat om anime.![]()
ik ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:17 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Klopt, ik dacht dat kyubey arabisch sprak, ik schreef het volgende;
Begrijp jij soms arabisch? Eerlijk gezegd i prefer japans over het arabisch als het gaat om anime.
*hoiya*![]()
Het is "ik prefereer" als je het in het nederlands wilt zeggen of "I prefer" als je het als leenwoord wilt gebruiken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:17 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Klopt, ik dacht dat kyubey arabisch sprak, ik schreef het volgende;
Begrijp jij soms arabisch? Eerlijk gezegd i prefer japans over het arabisch als het gaat om anime.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
- Scamp![]()
Nichijouquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:42 schreef outcast_within het volgende:
Ik hoorde net in mijn hoofd hakase DOyuKoTO zeggen
Ik weet niet eens meer hoe die serie heet./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Unlimited is waardeloos, er zitten wel dingen als chocobos en cid in ed, maar met FF heeft het weinig te maken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:17 schreef .Cake. het volgende:
[..]
FF VII: Slecht, maar kan ook zijn omdat ik nooit heb gespeeld. Snapte er geen kak van, zag er wel oké uit.
FF: Spirits Within: wel oké, niets bijzonders, voor de tijd dat het uitkwam zag het er goed uit.
FF Unlimited: ken ik niet.
FF Legend of the Crystals: ken ik niet.
Do dem 534rch3z![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:40 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Het is "ik prefereer" als je het in het nederlands wilt zeggen of "I prefer" als je het als leenwoord wilt gebruiken.Ik kwam eve niet op het woord prefeer, (ik spreek geen nederlands in daily life dus soms moet ik eve lenen bij het engels).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik overdrijf het wel vaker, maar ik vind het echt een van de beste anime dit seizoen (tot nu toe)quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:45 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het geen kandidaat voor anime of the season, maar hij is wel tof ja. Bones he, ziet er altijd goed uit en het verhaal maakt tot nu toe nog enige zin.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Maakt niet uit. Je Nederlands is al een stuk beter dan ene gast hier die al jaren in Nederland woont.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:22 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik kwam eve niet op het woord prefeer, (ik spreek geen nederlands in daily life dus soms moet ik eve lenen bij het engels).![]()
![]()
Best anime of the year:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog steeds kijken moet die ik.quote:ANIMEES.
- Scamp![]()
de enige film die je dit jaar gezien hebt?quote:
ik vond em om eerlijk te zijn niet briljant...
diverse andere animatie films gezien (niet perse anime) dit jaar die beter/leuker waren![]()
Tis wel de enige anime film die ik heb gezien dit jaar die ook uit dit jaar komt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:49 schreef mschol het volgende:
[..]
de enige film die je dit jaar gezien hebt?
ik vond em om eerlijk te zijn niet briljant...
diverse andere animatie films gezien (niet perse anime) dit jaar die beter/leuker waren/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Voor het eerst na meer dan 7.5 jaar(februari 2005),een washandje weer gebruiken!
*kan nog geen animes kijken*![]()
![]()
Kijk dit maarquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Voor het eerst na meer dan 7.5 jaar(februari 2005),een washandje weer gebruiken!
*kan nog geen animes kijken*![]()
Helemaal super.![]()
The fuck is dat?quote:![]()
![]()
quote:SPOILER: eigen risico :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:41 schreef Kyubey het volgende:
[..]Oh guttekeSPOILER: eigen risico :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Blue_Panther_Ninja heeft straks wekelijkse muziek repetitie, van 17:30 tot 20:30 werd tijd na bijna 4.5 maanden![]()
![]()
[..]Daar zit wel een ONZ topic in of een KLB'tje.SPOILER: eigen risico :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”![]()
ONZquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Daar zit wel een ONZ topic in of een KLB'tje.
Uit het land van Tetris met liefdeHelemaal super.![]()
Omdat het kan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Carrie (2013) - IMDb
Waarom doet deze me denken aan Elfen Lied./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Echt? Wat is het toch met Hollywood en remakes de laatste tijd?quote:ANIMEES.
- Scamp![]()
I AM THE LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:16 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Echt? Wat is het toch met Hollywood en remakes de laatste tijd?
Minder riskant. En fans van de eerste film gaan misschien de remake ook kijken.Helemaal super.![]()
ieuww.....quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Voor het eerst na meer dan 7.5 jaar(februari 2005),een washandje weer gebruiken!![]()
En door het HD-tijdperk zijn veel oude films visueel gedateerd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
I AM THE LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Minder riskant. En fans van de eerste film gaan misschien de remake ook kijken.![]()
Ja, mar het is zo té overduidelijk gedaan om geld uit die fans te slaan. Hoewel ik wel moet toegeven dat ik benieuwd ben naar de Total Recall remake. Sprak laatst een collega van mij die m wel tof vond. Maar zij had nog nooit het origineel gezien dus ja... Weet ik nog steeds niet of het een goede remake is of niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
I AM THE LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Minder riskant. En fans van de eerste film gaan misschien de remake ook kijken.Dat hoeft nog niet per sé te betekenen dat de HD remake een betere film isquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En door het HD-tijdperk zijn veel oude films visueel gedateerd.
ANIMEES.
- Scamp![]()
Hollywood hequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:42 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ja, mar het is zo té overduidelijk gedaan om geld uit die fans te slaan.
Gr gr EvangelionHelemaal super.![]()
quote:
ANIMEES.
- Scamp![]()
Seks met een telekineet. Ik ben eigenlijk wel benieuwd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:18 schreef Kyubey het volgende:
Als ik die Shinsekai Yori spoilers lees, wordt dit een anime vol met seksANIMEES.
- Scamp![]()
Lees in elk geval geen spoilers. Shockerend.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:23 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Seks met een telekineet. Ik ben eigenlijk wel benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Lees in elk geval geen spoilers. Shockerend.2 years of semenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
[..]Wat een ervaring was dat filmpjeSPOILER: eigen risico :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op welke manier ga je het maken?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
TIjd om een pizza hawai te maken.
[ afbeelding ]![]()
Dakgoots stappenplan voor een pizza:quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Op welke manier ga je het maken?
1. Open de diepvriezer
2. pak de dr oetker pizza uit de diepvriezer
3. open de doos en haal de pizza eruit.
4. warm de oven op naar 200 graden
5. doe de pizza erin laat hem 20 minuten rondjes draaien
6. haal de pizza eruit en leg het op een boord en snij het in stukken
7. Eetsmakelijk/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Zeg dan dat het een diepvriespizza isquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dakgoots stappenplan voor een pizza:
1. Open de diepvriezer
7. Eetsmakelijk![]()
![]()
Echte professionals wachten totdat de oven is opgewarmd voordat ze de pizza uit de verpakking halen. Protip. Beetje chilisaus over de pizza is ook een goeie!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dakgoots stappenplan voor een pizza:
1. Open de diepvriezer
7. EetsmakelijkANIMEES.
- Scamp![]()
ga ik eens proberen met chilisausquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:04 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Echte professionals wachten totdat de oven is opgewarmd voordat ze de pizza uit de verpakking halen. Protip. Beetje chilisaus over de pizza is ook een goeie!
Gelukkig doen ze remakes.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:16 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Echt? Wat is het toch met Hollywood en remakes de laatste tijd?Mijn voorkeur gaat toch wel naar engelstalige films.
![]()
En ik dacht wel alles te hebben gezien op youtubequote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
En ik dacht wel alles te hebben gezien op youtubequote:REPORTED FOR NUDITY, my 12 year old son watched this and came to me crying saying that he just saw a man's Johnson on Youtube, i was expecting the 'rockroll' trick that kids do nowadays but i was appalled to learn that this is on a website used by children!!
Youtube, it isn't enough that this video is 'age-restricted' my son is now openly talking about his Johnson to his father who nearly fainted after hearing about this!
XdjdaleyX 23 uur geleden
Helemaal super.![]()
Tevens: Sword Art Online 16 is uit. Deze episode beslist of dat ik blijf kijken naar gay elfen, of dat ik hem drop.Helemaal super.![]()
Wat het is weet ik niet. Ik zag hem (de eerste 3 seconden ervan) het eerst op 4chan een paar dagen terug en een paar minuten geleden postte Kyubey 'm nog en daar tussenin is hij in ONZ geplaatst.quote:
Maar vertel jij het mij maar ik heb de akelige neiging alle driekwart geklede mannen die op mijn scherm verdwijnen weg te drukken zodra ik ze zie.“An interesting thing is a good thing.”![]()
JE ZIET EEN PIEMOL!1!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat het is weet ik niet. Ik zag hem (de eerste 3 seconden ervan) het eerst op 4chan een paar dagen terug en een paar minuten geleden postte Kyubey 'm nog en daar tussenin is hij in ONZ geplaatst.
Maar vertel jij het mij maar ik heb de akelige neiging alle driekwart geklede mannen die op mijn scherm verdwijnen weg te drukken zodra ik ze zie./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Was wel nodig wantquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:12 schreef Arashimashou het volgende:
Kirito moet weer eens de uberowner zijn of niet
Maar dat is hoe ik het wil zien, dus no problems.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Kijken dan kreng.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben nog bij episode 3. MWHUHAHA
Nee SAO is een gesloten hoofdstuk voor mij.quote:/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Toen was er nog hoop. Ofzo.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben nog bij episode 3. MWHUHAHAANIMEES.
- Scamp![]()
Ik begin nu met de episode. Hij zal wel weer als eerst vliegenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:12 schreef Arashimashou het volgende:
Kirito moet weer eens de uberowner zijn of niet
Maar dat is hoe ik het wil zien, dus no problems.
Helemaal super.![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Was wel nodig wantJa, dat dan maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your lossquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben nog bij episode 3. MWHUHAHA![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik begin nu met de episode. Hij zal wel weer als eerst vliegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]Toen de excuusneger zei ''Het vliegen schijnt heel moeilijk te zijn'' wist ik al wat er zou gaan gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.![]()
Excuusnegers in Japan? Damnquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Toen de excuusneger zei ''Het vliegen schijnt heel moeilijk te zijn'' wist ik al wat er zou gaan gebeuren![]()
![]()
Haha, ''excuusneger''.. Thanks for making my dayquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Toen de excuusneger zei ''Het vliegen schijnt heel moeilijk te zijn'' wist ik al wat er zou gaan gebeuren
Het komt er steeds meer in. Niet dat ik de negers zo erg vind, meer om de politieke correctheid.quote:
Al weet ik niet of dat in Japan ook het geval is
Helemaal super.![]()
Er is maar een neger die in Japan woont.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:25 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het komt er steeds meer in. Niet dat ik de negers zo erg vind, meer om de politieke correctheid.
Al weet ik niet of dat in Japan ook het geval is
Bob Sapp.![]()
Volgens mij zijn negers toch zwaar ondervertegenwoordigd in anime.
Van excuusnegers kun je niet spreken. Die heb je wel in Spangas.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:27 schreef robin007bond het volgende:
Van excuusnegers kun je niet spreken. Die heb je wel in Spangas.
Instrument?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
rustig maar
*nu pas terug van muziek repetitie*gtfo Bink. Of Bing.quote:![]()
I agreequote:/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Conga drum ,altijd een paar(speel ik sinds februari 2002)quote:Heb je over mij??quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:27 schreef robin007bond het volgende:
Volgens mij zijn negers toch zwaar ondervertegenwoordigd in anime.
Van excuusnegers kun je niet spreken. Die heb je wel in Spangas.![]()
![]()
![]()
Drum sinds februari 2002, geen washandje sinds februari 2005. hmz.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Conga drum ,altijd een paar(speel ik sinds februari 2002)
[..]
Heb je over mij??![]()
Oh ja jij bent neger![]()
![]()
Nee, over negers in anime. Ze komen best weinig voor, toch?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Conga drum ,altijd een paar(speel ik sinds februari 2002)
[..]
Heb je over mij??
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:36 schreef Kyubey het volgende:
SOA 16
Toch stop ik niet met kijken
gdfgahashdhadfgngfkuiluilfkdyhehrfadfgd![]()
![]()
Ha. SAO team go.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, over negers in anime. Ze komen best weinig voor, toch?
[..]![]()
![]()
Excuusneger:quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Haha, ''excuusneger''.. Thanks for making my dayEen dansende piem0l.quote:Vuurwerkquote:![]()
![]()
AKB48!quote:
Maar dan met mannen.Mij ook... Maar dat zal wel niet goed uitpakkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Carrie (2013) - IMDb
Waarom doet deze me denken aan Elfen Lied.![]()
![]()
Jormungandquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
SAO
Bobobobobobobobobobobo
EuhHelemaal super.![]()
Oretachi ni Tsubasa wa Nai.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Jormungand
SAO
Bobobobobobobobobobobo
Euh![]()
YAY. Kudos voor jou jongedame.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:36 schreef Kyubey het volgende:
SOA 16
Toch stop ik niet met kijken
gdfgahashdhadfgngfkuiluilfkdyhehrfadfgd''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Shinsekai Yori was vreemd deze week, het blijft me wel iedere week boeien..
Enemy OnixJoe used Bide(n)!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:03 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Enemy OnixJoe used Bide(n)!Enemy Brock used PirateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
Blijft geniaal. Even kijken, er was nog iets ergers. Even opzoeken.quote:
edit: hmm hmmm.
Nee, die als piraat is toch het leukste tot nu toe.
[ Bericht 0% gewijzigd door Arashimashou op 20-10-2012 23:15:16 ]![]()
Ah jongens what the fuck man, ik speel nooit meer jullie filmpjes af..
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
![]()
Helemaal super.![]()
Hoe noem je een Belg die vastzit in SAO?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
Kloptquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Drum sinds februari 2002, geen washandje sinds februari 2005. hmz.
Oh ja jij bent neger
*37.5 minuten e-gitaar en keyboard gespeeld,komende 13 weken elka dag 2.5 uur oefenen(Zondag 20 Januari 2013 is deadline)*
Oh datquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Wat een eikels, hè.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Deadline vertaalt naar optreden?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Klopt
*37.5 minuten e-gitaar en keyboard gespeeld,komende 13 weken elka dag 2.5 uur oefenen(Zondag 20 Januari 2013 is deadline)*“An interesting thing is a good thing.”![]()
Nee losse filters maar moet ff robin hebben om het te fixenquote:
Het gaat weer hier om robin
zo heb ik nu me filters
Ja(als amateur!hobby gitarist ) en nee(kan ik eindelijk na 11 jaar, 10 zelf bedachte songs goed live spelen).20 Januari 2013 dusquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat een eikels, hè.
[..]
Deadline vertaalt naar optreden?
* Blue_Panther_Ninja zit al sinds februari 2002 met heel wat songs in zijn hoofd,maar weet niet hoe het live klinkt
*6 maanden stil gezeten,te lui geweeest en ik moet ook nog eens gaan sporten,na bijna 4.5 jaar(weeg nu 88 kg ipv 75)*![]()
13 drukke weken dus
[ Bericht 4% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 21-10-2012 00:27:31 ]![]()
Dan neem je het op en zet je het op youtube, dan kunnen wij meegenietenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ja(als amateur!hobby gitarist ) en nee(kan ik eindelijk na 11 jaar, 10 zelf bedachte songs goed live spelen).20 Januari 2013 dus
* Blue_Panther_Ninja zit al sinds februari 2002 met heel wat songs in zijn hoofd,maar weet niet hoe het live klinkt
*6 maanden stil gezeten,te lui geweeest en ik moet ook nog eens gaan sporten,na bijna 4.5 jaar(weeg nu 88 kg ipv 75)*![]()
13 drukke weken dus![]()
Helemaal super.![]()
[Doki] Onii-chan Dakedo Ai Sae Areba Kankeinai yo ne – 03 (1280×720 h264 AAC) [9DF9162B].mkv/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
nouu ,neequote:Op zondag 21 oktober 2012 09:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dan neem je het op en zet je het op youtube, dan kunnen wij meegenieten
*ohayo*![]()
Lav splitter moet uit, verder de rest op prefer zetten gr grquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
Het gaat weer hier om robin
[ afbeelding ]
zo heb ik nu me filters
[ afbeelding ]
Oh, FFDSHOW subtitles moeten ook uit, ffdshow audio is ook onnodig, want je gebruikt al LAV audio.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2012 12:13:47 ]![]()
Fok!! Linusjequote:Op zondag 21 oktober 2012 12:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lav splitter moet uit, verder de rest op prefer zetten gr gr
Oh, FFDSHOW subtitles moeten ook uit, ffdshow audio is ook onnodig, want je gebruikt al LAV audio.![]()
![]()
Geprobeerd doet het nog steeds nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lav splitter moet uit, verder de rest op prefer zetten gr gr
Oh, FFDSHOW subtitles moeten ook uit, ffdshow audio is ook onnodig, want je gebruikt al LAV audio./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik zal je straks helpen. Eerst lekker douchen etc.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Geprobeerd doet het nog steeds niet![]()
![]()
okéquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zal je straks helpen. Eerst lekker douchen etc./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Minstens 3 dystopische anime dit seizoen! Shinsekai Yori, Psycho-Pass, en Chuunibyou.Helemaal super.![]()
Zou je Chuu2 echt dystopisch kunnen noemen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:57 schreef Kyubey het volgende:
Minstens 3 dystopische anime dit seizoen! Shinsekai Yori, Psycho-Pass, en Chuunibyou.Ik vind het wel een vrolijk wereldje.
Hihiquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zou je Chuu2 echt dystopisch kunnen noemen?Ik vind het wel een vrolijk wereldje.
Helemaal super.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: