Wil ik ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Waarom is er geen Final fantasy anime
Vertel, waarom heb jij Chuunibyou gedropt? Ik vraag me dat serieus af aangezien je van K-ON hield.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tijd voor een portie cute girls doing cute things
heb chuuni nog niet gedropt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Vertel, waarom heb jij Chuunibyou gedropt? Ik vraag me dat serieus af aangezien je van K-ON hield.
Je leeftquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Maar je vond het wel slecht toch? Vertel op.
SAO is er eentjequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Waarom is er geen Final fantasy anime
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:45 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb er gewoon allemaal geen zin meer in. Geen anime meer voor mij denk ik voorlopig.Ha...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ha...Weet ik veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er gewoon geen zin meer in. Ik kijk wel weer wanneer er echt een toppertje is.![]()
Chuunibyouquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Ik heb er gewoon geen zin meer in. Ik kijk wel weer wanneer er echt een toppertje is.
Ik moet toch helaas mededelen dat ik het hier volledig eens ben met robin.quote:
Nepnerd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Ik heb er gewoon geen zin meer in. Ik kijk wel weer wanneer er echt een toppertje is.
Nee, Robin is de nerd.quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik moet toch helaas mededelen dat ik het hier volledig eens ben met robin.
quote:
Hmm. Ok. Tsja. Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik moet toch helaas mededelen dat ik het hier volledig eens ben met robin.
هل تفهم اللغة العربية؟ و بكل صراحة انا افضل اليابانية على اي للغة ان كان الامر يختص بالانيماي lolquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:28 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
هل تفهم اللغة العربية؟ و بكل صراحة انا افضل اليابانية على اي للغة ان كان الامر يختص بالانيماي lol
Hmmm google vertalen... werkt niet echt goedquote:Do you understand English? And frankly I prefer the Japanese of any language that it was respect Palangmi
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
K-on is wel een droevige anime, voor je man tears
Womanly tears? Het wordt steeds erger.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:54 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zo voelde ik me ook toen. Maar dan vrouwelijke tranen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door De_Dakgoot op 19-10-2012 23:07:30 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
quote:Help me even, ik lees geen Arabisch, wat is hier zo (huil)lachwekkend aan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:28 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
هل تفهم اللغة العربية؟ و بكل صراحة انا افضل اليابانية على اي للغة ان كان الامر يختص بالانيماي lol
“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
MOSHI MOSHI ASUKA DESU
[ afbeelding ]![]()
Helemaal superHelemaal super.![]()
Omdat we toch aan het shitposten zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
K-on is wel een droevige anime, voor je man tears
K-ON laat de kale man huilen, keer op keer opnieuw, van heel veel mannen.“An interesting thing is a good thing.”![]()
ik ben anime aan het weggooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over tonari ep 3, ik snap niet op welke manier hij dan van haar houdt en waarom hij bang is dat zij hem daarom zou verlaten. Iemand die dit kan verduidelijken?![]()
![]()
Als je het weet, laat het mij dan ook ff wetenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Over tonari ep 3, ik snap niet op welke manier hij dan van haar houdt en waarom hij bang is dat zij hem daarom zou verlaten. Iemand die dit kan verduidelijken?
Godverdomme, Zetsuen no Tempest is zo fucking vet. Anime of the season kandidaat.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh gutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Misschien wordt dat de komende episodes uitgelegd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Over tonari ep 3, ik snap niet op welke manier hij dan van haar houdt en waarom hij bang is dat zij hem daarom zou verlaten. Iemand die dit kan verduidelijken?
Of hij is een of andere sadist die meisjes waar hij van houdt martelt en in zijn kast bewaart.Helemaal super.![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Misschien wordt dat de komende episodes uitgelegd.
Of hij is een of andere sadist die meisjes waar hij van houdt martelt en in zijn kast bewaart.
Het lag dus niet aan mij.![]()
![]()
De hoofdpersoon begreep hem ook niet dus ik ga er van uit dat het nog wordt uitgelegdquote:
Helemaal super.![]()
Niets.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Help me even, ik lees geen Arabisch, wat is hier zo (huil)lachwekkend aan?
Sorry, dit ging nergens over. Gr grHelemaal super.![]()
omdat animatie enzoquote:hoewel nog (lang) niet in de bios, uit nieuwsgrierigheid de TS gecheckt van..
Hotel Transylvania
ik kon er goed om lachen, al wassie wellicht wel wat te voorspelbaar..
De beeld en audio kwaliteit was, zoals altijd met TS'en, beroerd t.o.v. een bioscoop/dvd/tv release..
maar hij was toch enigsinds redelijk te kijken (het grote "ik wil em zien" gevoel werkte daar ook positief aan mee).
![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zit er een leeftijds restrictie op chuunibyou
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal super.![]()
Hmm, ik vind het geen kandidaat voor anime of the season, maar hij is wel tof ja. Bones he, ziet er altijd goed uit en het verhaal maakt tot nu toe nog enige zin.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Als je het weet, laat het mij dan ook ff weten
Godverdomme, Zetsuen no Tempest is zo fucking vet. Anime of the season kandidaat.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Forum Opties Forumhop: Hop naar: