Wil ik ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Waarom is er geen Final fantasy anime
Vertel, waarom heb jij Chuunibyou gedropt? Ik vraag me dat serieus af aangezien je van K-ON hield.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tijd voor een portie cute girls doing cute things
heb chuuni nog niet gedropt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Vertel, waarom heb jij Chuunibyou gedropt? Ik vraag me dat serieus af aangezien je van K-ON hield.
Je leeftquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Maar je vond het wel slecht toch? Vertel op.
SAO is er eentjequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Waarom is er geen Final fantasy anime
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:45 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb er gewoon allemaal geen zin meer in. Geen anime meer voor mij denk ik voorlopig.Ha...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ha...Weet ik veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er gewoon geen zin meer in. Ik kijk wel weer wanneer er echt een toppertje is.![]()
Chuunibyouquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Ik heb er gewoon geen zin meer in. Ik kijk wel weer wanneer er echt een toppertje is.
Ik moet toch helaas mededelen dat ik het hier volledig eens ben met robin.quote:
Nepnerd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Ik heb er gewoon geen zin meer in. Ik kijk wel weer wanneer er echt een toppertje is.
Nee, Robin is de nerd.quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik moet toch helaas mededelen dat ik het hier volledig eens ben met robin.
quote:
Hmm. Ok. Tsja. Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik moet toch helaas mededelen dat ik het hier volledig eens ben met robin.
هل تفهم اللغة العربية؟ و بكل صراحة انا افضل اليابانية على اي للغة ان كان الامر يختص بالانيماي lolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |