Wat het is weet ik niet. Ik zag hem (de eerste 3 seconden ervan) het eerst op 4chan een paar dagen terug en een paar minuten geleden postte Kyubey 'm nog en daar tussenin is hij in ONZ geplaatst.quote:
JE ZIET EEN PIEMOL!1!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat het is weet ik niet. Ik zag hem (de eerste 3 seconden ervan) het eerst op 4chan een paar dagen terug en een paar minuten geleden postte Kyubey 'm nog en daar tussenin is hij in ONZ geplaatst.
Maar vertel jij het mij maar ik heb de akelige neiging alle driekwart geklede mannen die op mijn scherm verdwijnen weg te drukken zodra ik ze zie.
Was wel nodig wantquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:12 schreef Arashimashou het volgende:
Kirito moet weer eens de uberowner zijn of niet
Maar dat is hoe ik het wil zien, dus no problems.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Kijken dan kreng.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben nog bij episode 3. MWHUHAHA
Nee SAO is een gesloten hoofdstuk voor mij.quote:
Toen was er nog hoop. Ofzo.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben nog bij episode 3. MWHUHAHA
Ik begin nu met de episode. Hij zal wel weer als eerst vliegenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:12 schreef Arashimashou het volgende:
Kirito moet weer eens de uberowner zijn of niet
Maar dat is hoe ik het wil zien, dus no problems.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Was wel nodig wantJa, dat dan maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your lossquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben nog bij episode 3. MWHUHAHA![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik begin nu met de episode. Hij zal wel weer als eerst vliegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]Toen de excuusneger zei ''Het vliegen schijnt heel moeilijk te zijn'' wist ik al wat er zou gaan gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Excuusnegers in Japan? Damnquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Toen de excuusneger zei ''Het vliegen schijnt heel moeilijk te zijn'' wist ik al wat er zou gaan gebeuren
Haha, ''excuusneger''.. Thanks for making my dayquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Toen de excuusneger zei ''Het vliegen schijnt heel moeilijk te zijn'' wist ik al wat er zou gaan gebeuren
Het komt er steeds meer in. Niet dat ik de negers zo erg vind, meer om de politieke correctheid.quote:
Er is maar een neger die in Japan woont.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:25 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het komt er steeds meer in. Niet dat ik de negers zo erg vind, meer om de politieke correctheid.
Al weet ik niet of dat in Japan ook het geval is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |