Ja, mar het is zo té overduidelijk gedaan om geld uit die fans te slaan. Hoewel ik wel moet toegeven dat ik benieuwd ben naar de Total Recall remake. Sprak laatst een collega van mij die m wel tof vond. Maar zij had nog nooit het origineel gezien dus ja... Weet ik nog steeds niet of het een goede remake is of niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
I AM THE LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Minder riskant. En fans van de eerste film gaan misschien de remake ook kijken.
Dat hoeft nog niet per sé te betekenen dat de HD remake een betere film isquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En door het HD-tijdperk zijn veel oude films visueel gedateerd.
Hollywood hequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:42 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ja, mar het is zo té overduidelijk gedaan om geld uit die fans te slaan.
quote:
Seks met een telekineet. Ik ben eigenlijk wel benieuwd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:18 schreef Kyubey het volgende:
Als ik die Shinsekai Yori spoilers lees, wordt dit een anime vol met seks
Lees in elk geval geen spoilers. Shockerend.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:23 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Seks met een telekineet. Ik ben eigenlijk wel benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Lees in elk geval geen spoilers. Shockerend.2 years of semenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:41 schreef Kyubey het volgende:
[..]Wat een ervaring was dat filmpjeSPOILER: eigen risico :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op welke manier ga je het maken?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
TIjd om een pizza hawai te maken.
[ afbeelding ]
Dakgoots stappenplan voor een pizza:quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Op welke manier ga je het maken?
Zeg dan dat het een diepvriespizza isquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dakgoots stappenplan voor een pizza:
1. Open de diepvriezer
2. pak de dr oetker pizza uit de diepvriezer
3. open de doos en haal de pizza eruit.
4. warm de oven op naar 200 graden
5. doe de pizza erin laat hem 20 minuten rondjes draaien
6. haal de pizza eruit en leg het op een boord en snij het in stukken
7. Eetsmakelijk
Echte professionals wachten totdat de oven is opgewarmd voordat ze de pizza uit de verpakking halen. Protip. Beetje chilisaus over de pizza is ook een goeie!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dakgoots stappenplan voor een pizza:
1. Open de diepvriezer
2. pak de dr oetker pizza uit de diepvriezer
3. open de doos en haal de pizza eruit.
4. warm de oven op naar 200 graden
5. doe de pizza erin laat hem 20 minuten rondjes draaien
6. haal de pizza eruit en leg het op een boord en snij het in stukken
7. Eetsmakelijk
ga ik eens proberen met chilisausquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:04 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Echte professionals wachten totdat de oven is opgewarmd voordat ze de pizza uit de verpakking halen. Protip. Beetje chilisaus over de pizza is ook een goeie!
Gelukkig doen ze remakes.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:16 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Echt? Wat is het toch met Hollywood en remakes de laatste tijd?
En ik dacht wel alles te hebben gezien op youtubequote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
En ik dacht wel alles te hebben gezien op youtube
quote:REPORTED FOR NUDITY, my 12 year old son watched this and came to me crying saying that he just saw a man's Johnson on Youtube, i was expecting the 'rockroll' trick that kids do nowadays but i was appalled to learn that this is on a website used by children!!
Youtube, it isn't enough that this video is 'age-restricted' my son is now openly talking about his Johnson to his father who nearly fainted after hearing about this!
XdjdaleyX 23 uur geleden
Wat het is weet ik niet. Ik zag hem (de eerste 3 seconden ervan) het eerst op 4chan een paar dagen terug en een paar minuten geleden postte Kyubey 'm nog en daar tussenin is hij in ONZ geplaatst.quote:
JE ZIET EEN PIEMOL!1!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat het is weet ik niet. Ik zag hem (de eerste 3 seconden ervan) het eerst op 4chan een paar dagen terug en een paar minuten geleden postte Kyubey 'm nog en daar tussenin is hij in ONZ geplaatst.
Maar vertel jij het mij maar ik heb de akelige neiging alle driekwart geklede mannen die op mijn scherm verdwijnen weg te drukken zodra ik ze zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |