Klopt, ik dacht dat kyubey arabisch sprak, ik schreef het volgende;quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Niets.
Sorry, dit ging nergens over. Gr gr
ik ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:17 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Klopt, ik dacht dat kyubey arabisch sprak, ik schreef het volgende;
Begrijp jij soms arabisch? Eerlijk gezegd i prefer japans over het arabisch als het gaat om anime.
Het is "ik prefereer" als je het in het nederlands wilt zeggen of "I prefer" als je het als leenwoord wilt gebruiken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:17 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Klopt, ik dacht dat kyubey arabisch sprak, ik schreef het volgende;
Begrijp jij soms arabisch? Eerlijk gezegd i prefer japans over het arabisch als het gaat om anime.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Nichijouquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:42 schreef outcast_within het volgende:
Ik hoorde net in mijn hoofd hakase DOyuKoTO zeggen
Ik weet niet eens meer hoe die serie heet.
Unlimited is waardeloos, er zitten wel dingen als chocobos en cid in ed, maar met FF heeft het weinig te maken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:17 schreef .Cake. het volgende:
[..]
FF VII: Slecht, maar kan ook zijn omdat ik nooit heb gespeeld. Snapte er geen kak van, zag er wel oké uit.
FF: Spirits Within: wel oké, niets bijzonders, voor de tijd dat het uitkwam zag het er goed uit.
FF Unlimited: ken ik niet.
FF Legend of the Crystals: ken ik niet.
Do dem 534rch3z
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:40 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Het is "ik prefereer" als je het in het nederlands wilt zeggen of "I prefer" als je het als leenwoord wilt gebruiken.Ik kwam eve niet op het woord prefeer, (ik spreek geen nederlands in daily life dus soms moet ik eve lenen bij het engels).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik overdrijf het wel vaker, maar ik vind het echt een van de beste anime dit seizoen (tot nu toe)quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:45 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het geen kandidaat voor anime of the season, maar hij is wel tof ja. Bones he, ziet er altijd goed uit en het verhaal maakt tot nu toe nog enige zin.
Maakt niet uit. Je Nederlands is al een stuk beter dan ene gast hier die al jaren in Nederland woont.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:22 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik kwam eve niet op het woord prefeer, (ik spreek geen nederlands in daily life dus soms moet ik eve lenen bij het engels).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steeds kijken moet die ik.quote:
de enige film die je dit jaar gezien hebt?quote:
Tis wel de enige anime film die ik heb gezien dit jaar die ook uit dit jaar komt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:49 schreef mschol het volgende:
[..]
de enige film die je dit jaar gezien hebt?
ik vond em om eerlijk te zijn niet briljant...
diverse andere animatie films gezien (niet perse anime) dit jaar die beter/leuker waren
Kijk dit maarquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Voor het eerst na meer dan 7.5 jaar(februari 2005),een washandje weer gebruiken!
*kan nog geen animes kijken*![]()
The fuck is dat?quote:
quote:
SPOILER: eigen risico :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:41 schreef Kyubey het volgende:
[..]Oh guttekeSPOILER: eigen risico :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Blue_Panther_Ninja heeft straks wekelijkse muziek repetitie, van 17:30 tot 20:30 werd tijd na bijna 4.5 maanden![]()
[..]Daar zit wel een ONZ topic in of een KLB'tje.SPOILER: eigen risico :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
ONZquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Daar zit wel een ONZ topic in of een KLB'tje.
Omdat het kan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Carrie (2013) - IMDb
Waarom doet deze me denken aan Elfen Lied.
Echt? Wat is het toch met Hollywood en remakes de laatste tijd?quote:
I AM THE LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:16 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Echt? Wat is het toch met Hollywood en remakes de laatste tijd?
ieuww.....quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Voor het eerst na meer dan 7.5 jaar(februari 2005),een washandje weer gebruiken!
En door het HD-tijdperk zijn veel oude films visueel gedateerd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
I AM THE LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Minder riskant. En fans van de eerste film gaan misschien de remake ook kijken.
Ja, mar het is zo té overduidelijk gedaan om geld uit die fans te slaan. Hoewel ik wel moet toegeven dat ik benieuwd ben naar de Total Recall remake. Sprak laatst een collega van mij die m wel tof vond. Maar zij had nog nooit het origineel gezien dus ja... Weet ik nog steeds niet of het een goede remake is of niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
I AM THE LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Minder riskant. En fans van de eerste film gaan misschien de remake ook kijken.
Dat hoeft nog niet per sé te betekenen dat de HD remake een betere film isquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En door het HD-tijdperk zijn veel oude films visueel gedateerd.
Hollywood hequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:42 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ja, mar het is zo té overduidelijk gedaan om geld uit die fans te slaan.
quote:
Seks met een telekineet. Ik ben eigenlijk wel benieuwd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:18 schreef Kyubey het volgende:
Als ik die Shinsekai Yori spoilers lees, wordt dit een anime vol met seks
Lees in elk geval geen spoilers. Shockerend.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:23 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Seks met een telekineet. Ik ben eigenlijk wel benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Lees in elk geval geen spoilers. Shockerend.2 years of semenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
[..]Wat een ervaring was dat filmpjeSPOILER: eigen risico :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op welke manier ga je het maken?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
TIjd om een pizza hawai te maken.
[ afbeelding ]
Dakgoots stappenplan voor een pizza:quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Op welke manier ga je het maken?
Zeg dan dat het een diepvriespizza isquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dakgoots stappenplan voor een pizza:
1. Open de diepvriezer
2. pak de dr oetker pizza uit de diepvriezer
3. open de doos en haal de pizza eruit.
4. warm de oven op naar 200 graden
5. doe de pizza erin laat hem 20 minuten rondjes draaien
6. haal de pizza eruit en leg het op een boord en snij het in stukken
7. Eetsmakelijk
Echte professionals wachten totdat de oven is opgewarmd voordat ze de pizza uit de verpakking halen. Protip. Beetje chilisaus over de pizza is ook een goeie!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dakgoots stappenplan voor een pizza:
1. Open de diepvriezer
2. pak de dr oetker pizza uit de diepvriezer
3. open de doos en haal de pizza eruit.
4. warm de oven op naar 200 graden
5. doe de pizza erin laat hem 20 minuten rondjes draaien
6. haal de pizza eruit en leg het op een boord en snij het in stukken
7. Eetsmakelijk
ga ik eens proberen met chilisausquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:04 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Echte professionals wachten totdat de oven is opgewarmd voordat ze de pizza uit de verpakking halen. Protip. Beetje chilisaus over de pizza is ook een goeie!
Gelukkig doen ze remakes.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:16 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Echt? Wat is het toch met Hollywood en remakes de laatste tijd?
En ik dacht wel alles te hebben gezien op youtubequote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
En ik dacht wel alles te hebben gezien op youtube
quote:REPORTED FOR NUDITY, my 12 year old son watched this and came to me crying saying that he just saw a man's Johnson on Youtube, i was expecting the 'rockroll' trick that kids do nowadays but i was appalled to learn that this is on a website used by children!!
Youtube, it isn't enough that this video is 'age-restricted' my son is now openly talking about his Johnson to his father who nearly fainted after hearing about this!
XdjdaleyX 23 uur geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |