Dat is het meest epische stukje anime ooit!quote:
Je hebt het nooit afgekeken?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:08 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat is het meest epische stukje anime ooit!
Sowieso Nichijou. Ik moet dat maar eens af gaan kijken. Dat OP!
Fixed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
>>[Commie] Psycho-Pass - 02 [3406ADD5].mkv
en nu verdwijn ik weer
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[Commie] Psycho-Pass - 02 [3406ADD5].mkv
Welke subgroup dan, want hij is nog niet gesubbed.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:23 schreef Kyubey het volgende:
Btooom 3 ook gekeken
Morgen Amsterdamen dan die avond naar Psycho-Pass kijken gr gr
Raw gr grquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Welke subgroup dan, want hij is nog niet gesubbed.
True dat. Maar dat was wel zó over de top dat het wel satire moet zijn. Plus een sociaal commentaar op de moé cultuur? Daar ga ik iig wel voor pleiten!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
En de makers van Psycho-pass zeiden dat er geen moe in voor zou komen, nou ik heb toch echt een paar sekonden moe gezien in EP2.
Elfen Lied is ook zeer goed ja klopt, Bleach had in het begin ook wel een goede soundtrack idd, dat ik die zomaar vergeetquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou ...
- 2 van de seizoenen van Bleach hebben zeer goede soundtracks
- Nodame Cantabile (ik meen dat er ergens een 20 cd box is met alle muziek uit de serie)
- Elfenlied.
- Nana
- Sakamichi no Apppollon. Alleen Tea Time alleen al is magisch
Er zijn er nog een paar die ik op mijn mp3 speler heb staan
De overige anime zijn de moeite waard.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:53 schreef marp0 het volgende:
[..]
Elfen Lied is ook zeer goed ja klopt, Bleach had in het begin ook wel een goede soundtrack idd, dat ik die zomaar vergeet. Overige kan ik niet over oordelen, niet gezien
.
Ohw, Sakamichi no Apppollon voeg ik mooi toe aan mijn lijstje nog te kijkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:53 schreef marp0 het volgende:
[..]
Elfen Lied is ook zeer goed ja klopt, Bleach had in het begin ook wel een goede soundtrack idd, dat ik die zomaar vergeet. Overige kan ik niet over oordelen, niet gezien
.
Downloading.. RIGHT NOW!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:57 schreef wdn het volgende:
[..]
De overige anime zijn de moeite waard.
Nodame is klassieke muziek en dat komt ook tot uitdrukking in de anime.
Nana kent weinig muziek in de serie zelf.
Maar... Sakamichi no Appalon moet je gewoon kijken. Er zit een magistraal goed stuk klassieke muziek in deze serie
Is jazz alweer klassiek?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:57 schreef wdn het volgende:
[..]
De overige anime zijn de moeite waard.
Nodame is klassieke muziek en dat komt ook tot uitdrukking in de anime.
Nana kent weinig muziek in de serie zelf.
Maar... Sakamichi no Appalon moet je gewoon kijken. Er zit een magistraal goed stuk klassieke muziek in deze serie
Het stuk waar ik het over heb is piano+drum.quote:
Als de makers duidelijk zeggen moé verboden is in hun serie en dat als werknemers het al noemen ontslagen worden, dan vind ik wel dat ze moé er ook uit moeten laten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:54 schreef .Cake. het volgende:
[..]
True dat. Maar dat was wel zó over de top dat het wel satire moet zijn. Plus een sociaal commentaar op de moé cultuur? Daar ga ik iig wel voor pleiten!
Nee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:24 schreef wdn het volgende:
Jazz impliceert toch minimaal iets van 'koper' toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |