Hmm, dan is het misschien wel verstandig om een schone installatie te doenquote:
Heb ik ook nog, maar een laptop was handig i.v.m. studie.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Geef mij maar gewoon een desktop
Wat vinden vrouwen daar nu van, dat je je vingers oefent op goedkope toetsenborden?quote:
verstandig om een nieuwe te kopen jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dan is het misschien wel verstandig om een schone installatie te doen
[..]
Heb ik ook nog, maar een laptop was handig i.v.m. studie.
Hmm ja ik las net iets ja, dat is nog slimmer om te doenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
verstandig om een nieuwe te kopen ja
Ja, dat is waar. Maar desktop bijft toch mijn favo. Vooral als ie zelf gebouwd isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dan is het misschien wel verstandig om een schone installatie te doen
[..]
Heb ik ook nog, maar een laptop was handig i.v.m. studie.
Geen idee. Vraag het haar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat vinden vrouwen daar nu van, dat je je vingers oefent op goedkope toetsenborden?
Ik heb een zelf gebouwdequote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar desktop bijft toch mijn favo. Vooral als ie zelf gebouwd is
Vinger jij zoals je typt dan? Vandaar dat je nog single bent.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat vinden vrouwen daar nu van, dat je je vingers oefent op goedkope toetsenborden?
Dat interesseert mij echt geen kutquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien mijn typtechniek dan maar eens aanpassen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:01 schreef twi het volgende:
[..]
Vinger jij zoals je typt dan? Vandaar dat je nog single bent.
mij ook niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat interesseert mij echt geen kut.
Ik vind jou helemaal geen type dat seks heeft met vrouwen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien mijn typtechniek dan maar eens aanpassen.
mja, die flikkers van mn vorige woning hebben mn geld nog steeds niet teruggestortquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja ik las net iets ja, dat is nog slimmer om te doen
Ga er achteraan dan !quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, die flikkers van mn vorige woning hebben mn geld nog steeds niet teruggestort
Nee dat klopt wel. Ik vind het maar een vermoeiende bezigheid.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind jou helemaal geen type dat seks heeft met vrouwen.
ik geef ze tot vrijdagquote:
Herkenbaar. Spinnen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mini hartaanval hier.. ik dacht dat ik een spin zag lopen.. is het gewoon een propje van de katten
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mini hartaanval hier.. ik dacht dat ik een spin zag lopen.. is het gewoon een propje van de katten
Dat is niet zo heul lang meerquote:
Oh, misschien doe je iets niet goed?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee dat klopt wel. Ik vind het maar een vermoeiende bezigheid.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verschrikkelijke kutbeesten.. de enige reden waarom ik ooit een vent in huis zou willenquote:
Fera, WT had een vraag voor jou.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Varken niet. Kip weet ik nog niet, die heeft hier nog geen spin gezienquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Eten je katten die beesten niet op dan?
[..]
Dat is niet zo heul lang meer
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:05 schreef twi het volgende:
[..]kutjongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Moet ik antwoord geven?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera, WT had een vraag voor jou.
[..]
Ja, dat zou goed kunnen. Maar om eerlijk gezegd ben ik wat te lui om daar een onderzoek naar in te stellen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, misschien doe je iets niet goed?
Ik ken mannen die banger zijn voor spinnen dan ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
verschrikkelijke kutbeesten.. de enige reden waarom ik ooit een vent in huis zou willen
Wat een geniale namen ookquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Varken niet. Kip weet ik nog niet, die heeft hier nog geen spin gezien
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ga even kattenharen uit mn brandwond vissen. tot straks
Sterktequote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ga even kattenharen uit mn brandwond vissen. tot straks
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks moet, alles mag, hier in huize Kaneel.
Heel goed. Seks past niet bij jouquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat zou goed kunnen. Maar om eerlijk gezegd ben ik wat te lui om daar een onderzoek naar in te stellen.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel goed. Seks past niet bij jou. Daar ben je te... Sheldon voor
.
ik niet, ik ken dan ook niemand die een week op de bank slaapt nadat ze een spin in dr slaapkamer heeft vermoord na er anderhalf uur naar te hebben gestaardquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken mannen die banger zijn voor spinnen dan ik.
Zenk joequote:
Zenks.. deed zeerquote:
Ik ging wel eens naar de logeerkamer vroeger, als ik een spin in m'n kamer had en dapper genoeg was om langs hem heen de kamer uit te rennen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik niet, ik ken dan ook niemand die een week op de bank slaapt nadat ze een spin in dr slaapkamer heeft vermoord na er anderhalf uur naar te hebben gestaard
[..]
Zenk joe
[..]
Zenks.. deed zeer
Ik had die nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ging wel eens naar de logeerkamer vroeger, als ik een spin in m'n kamer had en dapper genoeg was om langs hem heen de kamer uit te rennen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had die niet
mijn eerste ontmoeting met die buurman van daar was dat ik bij m aanbelde of ie een spin in mn keuken dood kon maken
Je eet er in je slaap zelfs acht per jaar op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve de broek uit. Dat moet wel.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:17 schreef twi het volgende:
Is Watertornado aseksueel? Ik wist toch dat hij een perfecte match was met C_M.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:17 schreef twi het volgende:
[..]
Je eet er in je slaap zelfs acht per jaar op.En of.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat zal best jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik niet, ik ken dan ook niemand die een week op de bank slaapt nadat ze een spin in dr slaapkamer heeft vermoord na er anderhalf uur naar te hebben gestaard
[..]
Zenk joe
[..]
Zenks.. deed zeer
tegenwoordig durf ik ze wel dood te slaan. maar dan sta ik wel te trillenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]Bij mijn ouders thuis. Maar dat bed lag ook wel heel fijn, was tweepersoons.
Maar nu zou ik ook bij vriendin in bed kruipen denk ik.
hapjes uit de oven halen, arm tegen de bovenkant aanduwenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal best jaHoe heb je je verbrandt dan?
Daar kan ik mee leven.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Behalve de broek uit. Dat moet wel.
[..]
Wat een avonden zullen zij doorbrengen. Geweldig gewoon. Ik zou daar graag stiekem in een hoekje gaan zitten luisteren naar die gesprekken.
Daarvoor heb ik mijn grote zuigende vriend.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tegenwoordig durf ik ze wel dood te slaan. maar dan sta ik wel te trillen
ik ben dan bang dat ze er weer uit kruipenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar kan ik mee leven.
[..]
Daarvoor heb ik mijn grote zuigende vriend.
Twi?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:19 schreef Fera het volgende:
Daarvoor heb ik mijn grote zuigende vriend.
Auwtsssssssjjjquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hapjes uit de oven halen, arm tegen de bovenkant aanduwen
Dat kan inderdaad. Sommige kruipen er weer uitquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben dan bang dat ze er weer uit kruipen
Gebeurt niet. Doodslaan is wel vriendelijker. Ook dom, maar ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Auwtsssssssjjj
ik hoorde Tssssjjjj inderdaad, ik keek, trok mn arm maar weg en pas de volgende dag begon het zeer te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Propje achteraan zuigen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik geef ze iig een humane dood. Met mooie pumps.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gebeurt niet. Doodslaan is wel vriendelijker. Ook dom, maar ja.
Best apartquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoorde Tssssjjjj inderdaad, ik keek, trok mn arm maar weg en pas de volgende dag begon het zeer te doen
het is ook gewoon echt een kuiltje.quote:
Dat zijn de pumps niet waardquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik geef ze iig een humane dood. Met mooie pumps.
Noesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is ook gewoon echt een kuiltje.
Nee, die hebben gaatjes in de onderkantquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zijn de pumps niet waardBeter pak je een normale schoen, heb je nog meer kans om hem te raken ook
Je kan ze beter laten leven. Goede opruimersquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik geef ze iig een humane dood. Met mooie pumps.
vrijdag.. en het doet meer pijn met de dagquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:22 schreef Vinniiee het vvrolgende:
[..]
NoesBegint het alweer te helen of is het nog pas kort geleden gebeurd ?
Ik denk dat onze avonden zo saai zijn dat er spinnen niet meer kunnen toekijken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een avonden zullen zij doorbrengen. Geweldig gewoon. Ik zou daar graag stiekem in een hoekje gaan zitten luisteren naar die gesprekken.
Ik laat ze niet leven.. dan eten ze mij straks opquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ze beter laten leven. Goede opruimers. Ik heb van 't zomer wel gemerkt dat Wallie weg is
.
Je hebt ook normale schoenen zonder gaatjes, maar dat is meestal ook weer zonde van die schoenenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die hebben gaatjes in de onderkant![]()
Pumps hebben een gladde zool
Zalfie halen oid ?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vrijdag.. en het doet meer pijn met de dag
Ik heb vansquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt ook normale schoenen zonder gaatjes, maar dat is meestal ook weer zonde van die schoenen
heb vanmiddag vaseline gehaaldquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Auwtsssssssjjj
Ik las even Badum tssssssssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Dan helpt het dus wel, een beetjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb vanmiddag vaseline gehaald![]()
niet dat het helpt, maar het trekt iig wel wat minder
Dat lijkt er niet eens opquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik las even Badum tssssssssss
Kom op, onze huisspinnetjes zijn geen Nephila's hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik laat ze niet leven.. dan eten ze mij straks op
en ik heb geen last van beestjes in huis
Ik draag ze het liefst dag en nachtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ik ook, voor de strompel dagen
[..]
Dan helpt het dus wel, een beetjeHoop dat het snel over gaat.. Anders HA?
Ja, maar ik ken al die soorten niet. Spin is spin.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom op, onze huisspinnetjes zijn geen Nephila's hoor.
Hahaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar van tsssss...het geluid als je iets verbrand weet je
En ja, ik ben raar
Zijn wel fijne schoenen om lang op te lopen/strompelen jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik draag ze het liefst dag en nacht
maar ik strompel dan ook veel![]()
Nee.. ik ga niet voor die kleine dingen naar de huisarts.. Als ik er al langsga, moet ik echt heul veul pijn hebben en bijna doodgaan ofzo
Google het maar niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken al die soorten niet. Spin is spin.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:27 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon even voor de zekerheid. Ik heb nog nooit gezogen. Ik ben tijnbrein niet.
Die van diegene die 2 vogels eet?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Google het maar niet.
Misschien wil Muur ons zo nog vereren met een leuk filmpje.
Yupquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HahaIk snap je punt wel
[..]
Zijn wel fijne schoenen om lang op te lopen/strompelen ja
Nou klein... ik weet niet hoe erg/groot het is, maar goed. Heeft ie geen telefonisch spreekuur oid ?
die kijk ik dan ook maar nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Google het maar niet.
Misschien wil Muur ons zo nog vereren met een leuk filmpje.
Da's een Nephila soort, jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die van diegene die 2 vogels eet?
Niet heel erg groot dan nee. Hmm ja oke dat is waarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Yup
ongeveer 2,5 cm lang en een halve cm breed
En ja, maar dan krijg je weer dat je langs moet komen omdat ie het telefonisch niet kan beoordelen enzo
Het is alleen mooi rood langs de randjes en wit/gelig aan de binnenkantquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet heel erg groot dan nee. Hmm ja oke dat is waar
Rood is goed.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het is alleen mooi rood langs de randjes en wit/gelig aan de binnenkant![]()
Mja, zal er vast niet dood aan gaan
Oh neuh vast nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het is alleen mooi rood langs de randjes en wit/gelig aan de binnenkant![]()
Mja, zal er vast niet dood aan gaan
Jup want dan heelt hetquote:
komt wel goed. Over een paar maanden heb ik een mooi verhaal te vertellen over mijn littekens aan mijn kleinkinderen ofzoquote:
Dat doe je snel danquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
komt wel goed. Over een paar maanden heb ik een mooi verhaal te vertellen over mijn littekens aan mijn kleinkinderen ofzo
Ja, zo ben ikquote:
Je dochter bevalt de komende maandquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
komt wel goed. Over een paar maanden heb ik een mooi verhaal te vertellen over mijn littekens aan mijn kleinkinderen ofzo
Hehequote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die moet ik eerst uitpoepen nog. En eerst kweken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je dochter bevalt de komende maand?
nja, ik kan altijd nog een dochter en kleindochter adopteren toch?quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die moet ik eerst uitpoepen nog. En eerst kweken.
Alleen dat mag nog wel ff duren hoor![]()
Maar het oefenen is best leuk
Nee, kleindochters kun je niet adopteren. Een dochter die al een dochter heeft wellicht wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik kan altijd nog een dochter en kleindochter adopteren toch?
Ja, maar of dat zo snel kan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik kan altijd nog een dochter en kleindochter adopteren toch?
Ik wel. Ik kan allesquote:
Wat flauw weer. Wat nou als ik wel oma maar geen moeder wil worden?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:43 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, kleindochters kun je niet adopteren. Een dochter die al een dochter heeft wellicht wel.
maar niet met jou hoorquote:
Kan niet. Je kan wel oma en moeder tegelijk wordenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat flauw weer. Wat nou als ik wel oma maar geen moeder wil worden?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan niet. Je kan wel oma en moeder tegelijk worden
Och knulletje.. wat heb je het toch zwaarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ongetwijfeld
Buuh, internet ligt eruit en geen zin om naar beneden te lopen
Dan adopteer je een tienermoeder en begraaf je haar daarna in de tuin.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat flauw weer. Wat nou als ik wel oma maar geen moeder wil worden?
Herkenbaar zo af en toequote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ongetwijfeld
Buuh, internet ligt eruit en geen zin om naar beneden te lopen
Ja. Nu moet ik van mijn zolderkamer afquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och knulletje.. wat heb je het toch zwaar
Nee, maar ik denk ik maak het van te voren even duidelijk voor je hoop krijgtquote:
ik heb geen tuinquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:47 schreef twi het volgende:
[..]
Dan adopteer je een tienermoeder en begraaf je haar daarna in de tuin.
Ikke niet hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk ik maak het van te voren even duidelijk voor je hoop krijgt
Ik kom nooit benedenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Flips
Haha ja en ik kom net van beneden
Kan je gelijk even een appelsapje pakkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Nu moet ik van mijn zolderkamer af![]()
Ja dat zeg je nuquote:
Ik ook niet. Dat doe ik boven in mn eigen flat wel.quote:
Hai :Iquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Flips
Haha ja en ik kom net van beneden
Meh dubbelfris. En mijn ijs wegzetten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kan je gelijk even een appelsapje pakken
Doe dat. Neem gelijk even een biertje voor mij mee?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh dubbelfris. En mijn ijs wegzetten.
quote:
Moet toch mijn ijs nog wegzettenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai :I
Dan zou ik ook niet nog een keer gaan lopen
Staat niet koud. Ik heb alleen Canei koud staanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Doe dat. Neem gelijk even een biertje voor mij mee?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Staat niet koud. Ik heb alleen Canei koud staan
Vandaag welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We moeten ook echt alle stappen voorkauwen bij jou he :'0
Smoel houwequote:
Kan best lekker zijnquote:
Die van mij met roestige spijkers. Mag jij mij 1 tik geven, doe ik dat ook bij jouquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die van mij zit vol met splinters en ditdat.
Dan sla ik je slagarm kreupelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die van mij met roestige spijkers. Mag jij mij 1 tik geven, doe ik dat ook bij jou
Ik ben linksquote:
HOAXquote:
Dan sla ik haar arm in stukjes met rondvliegende bloedspetters ditdat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
HOAX
kreupel is als je je niet meer goed kan voortbewegen, en dus iets met benen of voet.
Beetje jammer wat? Dat je de verkeerde arm ''kreupel'' gaat slaan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
... slagarm ergo de arm die je gebruikt ergo je linkerarm. Beetje jammer dit.
Ohja, dan gaan je benen natuurlijk ook vanzelf opeens breken enzo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan sla ik haar arm in stukjes met rondvliegende bloedspetters ditdat.
Weet je, ik bind je wel gewoon vast met ductape.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Beetje jammer wat? Dat je de verkeerde arm ''kreupel'' gaat slaan?
Nee mallerd, ipv kreupel slaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohja, dan gaan je benen natuurlijk ook vanzelf opeens breken enzo.
sorry
Een die geen bier hoeftquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Wat ben jij nou voor een ''man''?
Kan je proberenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet je, ik bind je wel gewoon vast met ductape.
[..]
Nee mallerd, ipv kreupel slaan
quote:
Gewoon, ik vind het niet lekker.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]hoe kan je nou geen bier hoeven
Hoe kan je het nou niet lekker vindenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon, ik vind het niet lekker.
Ja, jammer dat je dat nooit zult bereiken, popquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je eenmaal vast zit vind ik het wel een geslaagde poging
Weet ik veelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoe kan je het nou niet lekker vinden
Ik zal er een nachtje van wakker liggen want dit houd me in mijn greepquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, jammer dat je dat nooit zult bereiken, pop
Snap ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zal er een nachtje van wakker liggen want dit houd me in mijn greep
Bierquote:
Lust jij geen bier... Grappig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon, ik vind het niet lekker.
Ja, die telt net als een aai over je hoofdquote:
Neh, blijf jij maar van mijn haar afquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, die telt net als een aai over je hoofd
Hehequote:
Wiens fobo?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:06 schreef Samzz het volgende:
Kan iemand de link naar fobo plaatsen? Ik ben mobiel en zo.
En Duvelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:05 schreef twi het volgende:
Bier is ook gewoon niet lekker. De enige reden om het te drinken is omdat er alcohol in zit.
Uitzondering die de regel bevestigt is Murphy's Red.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:05 schreef twi het volgende:
Bier is ook gewoon niet lekker. De enige reden om het te drinken is omdat er alcohol in zit.
Als ik alcohol zou willen drinken pak ik wel iets sterkers. Ik drink bier omdat lekker.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:05 schreef twi het volgende:
Ik mag ook niksquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neh, blijf jij maar van mijn haar af
Mijn speciaalbiertjes zijn niet zo goedkoopquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HeheHet zal me aan m'n reet roesten dat ik geen bier lust
Behalve dat bier in de meeste gevallen goedkoper is
welke fobo?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:06 schreef Samzz het volgende:
Kan iemand de link naar fobo plaatsen? Ik ben mobiel en zo.
ik heb San Miguel in mn koelkast. Mn pa en ma hebben die uit Spanje ontvoerd voor mijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn speciaalbiertjes zijn niet zo goedkoop.
http://fotoboek.fok.nl/quote:
Daar ben ik vrouw voorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Knap hoe je mijn post zo totaal omvormt
Wat liefquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb San Miguel in mn koelkast. Mn pa en ma hebben die uit Spanje ontvoerd voor mij
Heerlijk bier welquote:
Ik heb eigenlijk nog nooit speciaalbier opquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn speciaalbiertjes zijn niet zo goedkoop.
Vrouwen zijn daar beter in dan mannenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was het even vergeten dankzij onze martelpraktijken
Speciaalbier is zo lekkerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit speciaalbier op
http://fotoboek.fok.nl
graag gedaan popquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:09 schreef Samzz het volgende:
Oh, is het zo'n makkelijke link. Merci, beiden
.
Dan kan je ook niet zeggen dat je bier niet lekker vindquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit speciaalbier op
http://fotoboek.fok.nl
Ik heb vernomen dat de pijn bij het bevallen even hoog is als het breken van al je botten in je lichaam.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vrouwen zijn daar beter in dan mannen
Graag gedaan hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:09 schreef Samzz het volgende:
Oh, is het zo'n makkelijke link. Merci, beiden
.
Vrouwen kunnen langdurige pijn beter verdragen dan mannen. Mannen kunnen korte pijn beter verdragen dan vrouwen. Nadeel is dat elke vent dan alleen net doet alsof ie doodgaat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat de pijn bij het bevallen even hoog is als het breken van al je botten in je lichaam.
Beter ga ik dat een keer proeven dan.quote:
Standaard bier vind ik niet lekker.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan kan je ook niet zeggen dat je bier niet lekker vind
Er is geen standaard bier. Dat is in elke regio anders.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter ga ik dat een keer proeven dan.
[..]
Standaard bier vind ik niet lekker.
Grolsch/Heineken/Bavaria dat soort shit moet ik niet. Hertog Jan is dan nog het lekkerst.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er is geen standaard bier. Dat is in elke regio anders.
Ik wist de link niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor
Raar dat dat via mobiel niet wil lukken?
Pijn kun je uitschakelen met discipline en wilskracht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen langdurige pijn beter verdragen dan mannen. Mannen kunnen korte pijn beter verdragen dan vrouwen. Nadeel is dat elke vent dan alleen net doet alsof ie doodgaat.
Je kan in een gewone supermarkt al wel redelijk wat vindenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter ga ik dat een keer proeven dan.
[..]
Standaard bier vind ik niet lekker.
Nee, nooit. Belgisch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
samzz? ooit wel eens Marikenbier op?
die vind ik erg lekker
Damn. Zulks een bierkennisquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
samzz? ooit wel eens Marikenbier op?
die vind ik erg lekker
Dan moet ik zeker gelijk een sixpack oid kopen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je kan in een gewone supermarkt al wel redelijk wat vindenGewoon een tripel of dubbel nemen.
Nee. Je kan gewoon per stuk. Dus je kan van alles wat nemen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker gelijk een sixpack oid kopen?
Stadsbrouwerij de Hemel. Nijmegenquote:
Hmm, dan moeten we die maar eens opzoeken van het weekend. Ik zal dan nog wel vragen, want dan ben ik het ongetwijfeld weer vergeten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee. Je kan gewoon per stuk. Dus je kan van alles wat nemen.
Ken het niet, maar veel plezier en slaap lekkerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
Tijd om te slapen. Of ja... Lezen en dan slapen. A Clash of Kings bijna uit
.
Ja, het bestaatquote:
Achja, Amstel en Oranjeboom hoef ik niet. De rest vind ik meestal wel lekkerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grolsch/Heineken/Bavaria dat soort shit moet ik niet. Hertog Jan is dan nog het lekkerst.
Klopt. Dat heb ik alleen nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pijn kun je uitschakelen met discipline en wilskracht.
Slaap lekker. Of ja, leesze.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
.
Smaken verschillen, gelukkigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Achja, Amstel en Oranjeboom hoef ik niet. De rest vind ik meestal wel lekker
Ik vloek als ik pijn hebquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Klopt. Dat heb ik alleen niet
Boek van IJs en Vuur, Game of Thrones, rings a bellquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dan moeten we die maar eens opzoeken van het weekend. Ik zal dan nog wel vragen, want dan ben ik het ongetwijfeld weer vergeten.
[..]
Ken het niet, maar veel plezier en slaap lekker![]()
Bell doesn't ringquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boek van IJs en Vuur, Game of Thrones, rings a bell?
Ik hou met mn stomme hoofd mn adem in.. is niet altijd even handigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vloek als ik pijn heb. Dat lucht altijd lekker op enzo.
Wehehehe dan ga je van rood naar blauwquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hou met mn stomme hoofd mn adem in.. is niet altijd even handig
Hoezo gelukkig? Als niemand nou paprika zou lusten, zou nergens paprika inzitten en zou ik blij zijnquote:
Eerder gewoon tot ik sterretjes ziequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehehe dan ga je van rood naar blauw
Hmm oke, daar heb je een puntquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoezo gelukkig? Als niemand nou paprika zou lusten, zou nergens paprika inzitten en zou ik blij zijn
Trusten!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
.
Gewoon van alles wat pakken. Is niet dat je een vermogen kwijt bent of zo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dan moeten we die maar eens opzoeken van het weekend. Ik zal dan nog wel vragen, want dan ben ik het ongetwijfeld weer vergeten.
[..]
Ken het niet, maar veel plezier en slaap lekker![]()
Duh, want ik heb altijd gelijk enzoquote:
quote:
Ja maar ik heb er geen verstand vanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon van alles wat pakken. Is niet dat je een vermogen kwijt bent of zo.
Dat blijkt jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Duh, want ik heb altijd gelijk enzo
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar ik heb er geen verstand van
[..]
Dat blijkt ja
Gewoon random pakken. Je weet toch waar het bier staat? En dan bij de sixpackafdeling kijken. Daar staan meestal ook wel losse flesjes.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar ik heb er geen verstand van
[..]
Dat blijkt ja
Wat dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Weet ik ten minste wat ik op een eerste date zou moeten doen
Nou ik zal eens gaan kijkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon random pakken. Je weet toch waar het bier staat? En dan bij de sixpackafdeling kijken. Daar staan meestal ook wel losse flesjes.
Geef dat jong gewoon even een lijstje met fatsoenlijke bierenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon random pakken. Je weet toch waar het bier staat? En dan bij de sixpackafdeling kijken. Daar staan meestal ook wel losse flesjes.
Naar het speciaalbiercafé natuurlijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik zou het niet weten, want ik date niet
Dat is wel een goede date dan jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Naar het speciaalbiercafé natuurlijk
Oke. Koop La Trappe tripel, Westmalle dubbel, Bellevue kriekbier (smerig, maar wel uniek), Guiness, Leffe blond en Hertog-Jan herfstbok.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geef dat jong gewoon even een lijstje met fatsoenlijke bieren
vergeet chouffeje nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oke. Koop La Trappe tripel, Westmalle dubbel, Bellevue kriekbier (smerig, maar wel uniek), Guiness, Leffe blond en Hertog-Jan herfstbok.
Dit is wel een redelijke diverse selectie toch?
Hulde voor jouquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geef dat jong gewoon even een lijstje met fatsoenlijke bieren
Dankje, deze post zet ik even onder de favorietenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oke. Koop La Trappe tripel, Westmalle dubbel, Bellevue kriekbier (smerig, maar wel uniek), Guiness, Leffe blond en Hertog-Jan herfstbok.
Dit is wel een redelijke diverse selectie toch?
nogmaals. vergeetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hulde voor jou
[..]
Dankje, deze post zet ik even onder de favorieten
ik vind m wel lekker hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Verschrikkelijk gehypt biertje, maar wel goed binnen te houden.
Ik zag het al voorbij komenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nogmaals. vergeet [ afbeelding ] niet
allemaal wel verkrijgbaar bij elke random supermarktquote:
Dat zeker wel. Maar is eigenlijk gewoon te duur. Ik neem net zo graag een goedkoop witbiertje.quote:
Good to know. Ik zal vrijdagavond/zaterdag even gaan kijkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
allemaal wel verkrijgbaar bij elke random supermarkt
nja, de laatste tijd alleen maar goedkoop bier op.. maar dat moet ook wel met de snelheid waarin ik en de onderburen zuipenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat zeker wel. Maar is eigenlijk gewoon te duur. Ik neem net zo graag een goedkoop witbiertje.
Kutte is dat ik gewoon vergeet wat ik nou ook al weer lekker vond. Maar ik vind eigenlijk meeste tripels, dubbels en witbieren erg lekker.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
allemaal wel verkrijgbaar bij elke random supermarkt
mja, ik heb minder met donkere biersoortenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kutte is dat ik gewoon vergeet wat ik nou ook al weer lekker vond. Maar ik vind eigenlijk meeste tripels, dubbels en witbieren erg lekker.
Ik juist meer. Ik vind eigenlijk elke tripel lekker. Maar quadruppel is dan wel weer echt te veel van het goede. En alcoholpercentage van kanonbier proef je helaas ook te goed.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, ik heb minder met donkere biersoorten
ik heb liever een wit of blond biertje.. drinkt lekkerder weg vind ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik juist meer. Ik vind eigenlijk elke tripel lekker. Maar quadruppel is dan wel weer echt te veel van het goede. En alcoholpercentage van kanonbier proef je helaas ook te goed.
natuurlijk.. we kunnen het over jou hebbenquote:
Over jouw seksleven?quote:
Dat sowieso. Maar 2 tripels op een avond is wel fijn. En te veel speciaalbier wordt je zo heerlijk loom aangeschoten van.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb liever een wit of blond biertje.. drinkt lekkerder weg vind ik
truequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar 2 tripels op een avond is wel fijn. En te veel speciaalbier wordt je zo heerlijk loom aangeschoten van.
Begin maarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
natuurlijk.. we kunnen het over jou hebben
Ik ben voor de doodstraf.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:35 schreef muhahaha het volgende:
Of je rekening leegshoppen, ook zo een terugkerend onderwerp
Wat doe je in het dagelijks leven?quote:
Kloooonquote:
Tegen de doodstrafquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben voor de doodstraf.
En tegen de wietpas.
Kutvragenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat doe je in het dagelijks leven?
Wat is je lievelingseten?
Wat is je lievelingskleur?
Welke muziek luister je naar?
enz enz enz enz.
fixedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Serieus ik moet gewoon een vrouw vinden die dit op de eerste een date met mij wil doen
Ik heb een kut, dus ik moet wel.quote:
Voor de doodstraf, tegen de wietpas.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tegen de doodstraf
Tegen de wietpas
Vrijdag m'n ElSalvadoriaanse chick, sindsdien niet meer. Maar in dit land begin ik er niet aan; graftyfuslelijke onterecht arrogante vormeloze wijven in lelijke "Frans"/alternatieve kleding...quote:
Jij lijkt me meer zo een type wat stiekem een man is en geilt op de hoeveelheden DM's die dagelijks binnenstromenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb een kut, dus ik moet wel.
And that's why kloons never die.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Voor de doodstraf, tegen de wietpas.
Bwehehequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij lijkt me meer zo een type wat stiekem een man is en geilt op de hoeveelheden DM's die dagelijks binnenstromen
ik heb dinsdag weer visite gehadquote:Op 17 oktober 2012 23:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrijdag m'n ElSalvadoriaanse chick, sindsdien niet meer. Maar in dit land begin ik er niet aan; graftyfuslelijke onterecht arrogante vormeloze wijven in lelijke "Frans"/alternatieve kleding...
ik krijg zelden een dm, dus dat valt meequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij lijkt me meer zo een type wat stiekem een man is en geilt op de hoeveelheden DM's die dagelijks binnenstromen
Ik ben het mannelijke gedeelte van de kloons.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
goedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
And that's why kloons never die.
Hoest meis?
Really? Hoe kan dit?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik krijg zelden een dm, dus dat valt mee
Van welke kloons?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben het mannelijke gedeelte van de kloons.
Gij vuige sloerie!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb dinsdag weer visite gehad![]()
Jupquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben het mannelijke gedeelte van de kloons.
ik ben dik, lelijk en heb een snor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Really? Hoe kan dit?
[..]
Van welke kloons?
Work hard, party hard. Al valt het laatste nogal tegen de laatste weken, maar dat haal ik met Halloween wel in.quote:
nee, weer H. Gaat de goede kant uitquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gij vuige sloerie!
Een ander, weer?
Ik heb zin in Halloween!!
Oeh, mijn outfit wordt zo vet.
Welnee, daar geloof ik niks van. Alleen je tats en snakebite jagen sommige *mannen* wegquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben dik, lelijk en heb een snor.
Kloon en ik natuurlijk.
jou kennende haal je dat dan 20 keer inquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Work hard, party hard. Al valt het laatste nogal tegen de laatste weken, maar dat haal ik met Halloween wel in.
Welk land ben je nu?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrijdag m'n ElSalvadoriaanse chick, sindsdien niet meer. Maar in dit land begin ik er niet aan; graftyfuslelijke onterecht arrogante vormeloze wijven in lelijke "Frans"/alternatieve kleding...
ik heb al een jaar retainers inquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welnee, daar geloof ik niks van. Alleen je tats en snakebite jagen sommige *mannen* weg
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup
En voor jou kook ik met liefde
Buenos Aires, Argentina.quote:
Ik heb van de week voor het eerst in jaren piepers gekooktquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb wel trek in Hollandse pot, nog nooit zo lang gemist als nu...
Met een kaasplankje toe
Ik loop achterquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb al een jaar retainers in
en mijn tat's zijn niet zichtbaar wanneer ik kleren aanheb
Inkoppertjequote:
Ik heb Shakira II op bezoek...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jou kennende haal je dat dan 20 keer in
Dat is niet zo moeilijk, net zo lang totdat ze met de vork zacht aanvoelenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb van de week voor het eerst in jaren piepers gekookt
mn ma schrok zich rot toen ik dr belde met de vraag hoe lang die dingen ook alweer moesten
op de foto met het hoedje nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik loop achter. Alhoewel, op je fobo zitten ze er nog in toch?
Dan zijn ze dus altijd zichtbaar /grapje schat
die heeft maar kleine tettenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb Shakira II op bezoek...
ik kan alles koken.. alleen piepers zijn zo verdomd kut. En ik wil ze ook niet zo vaak etenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, net zo lang totdat ze met de vork zacht aanvoelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |