ik heb San Miguel in mn koelkast. Mn pa en ma hebben die uit Spanje ontvoerd voor mijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn speciaalbiertjes zijn niet zo goedkoop.

http://fotoboek.fok.nl/quote:

Daar ben ik vrouw voorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Knap hoe je mijn post zo totaal omvormt

Wat liefquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb San Miguel in mn koelkast. Mn pa en ma hebben die uit Spanje ontvoerd voor mij

Heerlijk bier welquote:

Ik heb eigenlijk nog nooit speciaalbier opquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn speciaalbiertjes zijn niet zo goedkoop.

Vrouwen zijn daar beter in dan mannenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was het even vergeten dankzij onze martelpraktijken

Speciaalbier is zo lekkerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit speciaalbier op
http://fotoboek.fok.nl

graag gedaan popquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:09 schreef Samzz het volgende:
Oh, is het zo'n makkelijke link. Merci, beiden
.

Dan kan je ook niet zeggen dat je bier niet lekker vindquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit speciaalbier op
http://fotoboek.fok.nl

Ik heb vernomen dat de pijn bij het bevallen even hoog is als het breken van al je botten in je lichaam.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vrouwen zijn daar beter in dan mannen

Graag gedaan hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:09 schreef Samzz het volgende:
Oh, is het zo'n makkelijke link. Merci, beiden
.

Vrouwen kunnen langdurige pijn beter verdragen dan mannen. Mannen kunnen korte pijn beter verdragen dan vrouwen. Nadeel is dat elke vent dan alleen net doet alsof ie doodgaat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat de pijn bij het bevallen even hoog is als het breken van al je botten in je lichaam.

Beter ga ik dat een keer proeven dan.quote:
Standaard bier vind ik niet lekker.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan kan je ook niet zeggen dat je bier niet lekker vind

Er is geen standaard bier. Dat is in elke regio anders.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter ga ik dat een keer proeven dan.
[..]
Standaard bier vind ik niet lekker.

Grolsch/Heineken/Bavaria dat soort shit moet ik niet. Hertog Jan is dan nog het lekkerst.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er is geen standaard bier. Dat is in elke regio anders.

Ik wist de link niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor
Raar dat dat via mobiel niet wil lukken?

Pijn kun je uitschakelen met discipline en wilskracht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen langdurige pijn beter verdragen dan mannen. Mannen kunnen korte pijn beter verdragen dan vrouwen. Nadeel is dat elke vent dan alleen net doet alsof ie doodgaat.

Je kan in een gewone supermarkt al wel redelijk wat vindenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter ga ik dat een keer proeven dan.
[..]
Standaard bier vind ik niet lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |