ik krijg zelden een dm, dus dat valt meequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij lijkt me meer zo een type wat stiekem een man is en geilt op de hoeveelheden DM's die dagelijks binnenstromen
Ik ben het mannelijke gedeelte van de kloons.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij lijkt me meer zo een type wat stiekem een man is en geilt op de hoeveelheden DM's die dagelijks binnenstromen
goedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
And that's why kloons never die.
Hoest meis?
Really? Hoe kan dit?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik krijg zelden een dm, dus dat valt mee
Van welke kloons?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben het mannelijke gedeelte van de kloons.
Gij vuige sloerie!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb dinsdag weer visite gehad![]()
Jupquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben het mannelijke gedeelte van de kloons.
ik ben dik, lelijk en heb een snor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Really? Hoe kan dit?
[..]
Van welke kloons?
Work hard, party hard. Al valt het laatste nogal tegen de laatste weken, maar dat haal ik met Halloween wel in.quote:
nee, weer H. Gaat de goede kant uitquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gij vuige sloerie!
Een ander, weer?
Ik heb zin in Halloween!!
Oeh, mijn outfit wordt zo vet.
Welnee, daar geloof ik niks van. Alleen je tats en snakebite jagen sommige *mannen* wegquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben dik, lelijk en heb een snor.
Kloon en ik natuurlijk.
jou kennende haal je dat dan 20 keer inquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Work hard, party hard. Al valt het laatste nogal tegen de laatste weken, maar dat haal ik met Halloween wel in.
Welk land ben je nu?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrijdag m'n ElSalvadoriaanse chick, sindsdien niet meer. Maar in dit land begin ik er niet aan; graftyfuslelijke onterecht arrogante vormeloze wijven in lelijke "Frans"/alternatieve kleding...
ik heb al een jaar retainers inquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welnee, daar geloof ik niks van. Alleen je tats en snakebite jagen sommige *mannen* weg
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup
En voor jou kook ik met liefde
Buenos Aires, Argentina.quote:
Ik heb van de week voor het eerst in jaren piepers gekooktquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb wel trek in Hollandse pot, nog nooit zo lang gemist als nu...
Met een kaasplankje toe
Ik loop achterquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb al een jaar retainers in
en mijn tat's zijn niet zichtbaar wanneer ik kleren aanheb
Inkoppertjequote:
Ik heb Shakira II op bezoek...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jou kennende haal je dat dan 20 keer in
Dat is niet zo moeilijk, net zo lang totdat ze met de vork zacht aanvoelenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb van de week voor het eerst in jaren piepers gekookt
mn ma schrok zich rot toen ik dr belde met de vraag hoe lang die dingen ook alweer moesten
op de foto met het hoedje nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik loop achter. Alhoewel, op je fobo zitten ze er nog in toch?
Dan zijn ze dus altijd zichtbaar /grapje schat
die heeft maar kleine tettenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb Shakira II op bezoek...
ik kan alles koken.. alleen piepers zijn zo verdomd kut. En ik wil ze ook niet zo vaak etenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, net zo lang totdat ze met de vork zacht aanvoelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |