natuurlijk.. we kunnen het over jou hebbenquote:
Over jouw seksleven?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat sowieso. Maar 2 tripels op een avond is wel fijn. En te veel speciaalbier wordt je zo heerlijk loom aangeschoten van.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb liever een wit of blond biertje.. drinkt lekkerder weg vind ik
truequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar 2 tripels op een avond is wel fijn. En te veel speciaalbier wordt je zo heerlijk loom aangeschoten van.
Begin maarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
natuurlijk.. we kunnen het over jou hebben
Ik ben voor de doodstraf.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:35 schreef muhahaha het volgende:
Of je rekening leegshoppen, ook zo een terugkerend onderwerp
Wat doe je in het dagelijks leven?quote:
Kloooonquote:
Tegen de doodstrafquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben voor de doodstraf.
En tegen de wietpas.
Kutvragenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat doe je in het dagelijks leven?
Wat is je lievelingseten?
Wat is je lievelingskleur?
Welke muziek luister je naar?
enz enz enz enz.
fixedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Serieus ik moet gewoon een vrouw vinden die dit op de eerste een date met mij wil doen
Ik heb een kut, dus ik moet wel.quote:
Voor de doodstraf, tegen de wietpas.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tegen de doodstraf
Tegen de wietpas
Vrijdag m'n ElSalvadoriaanse chick, sindsdien niet meer. Maar in dit land begin ik er niet aan; graftyfuslelijke onterecht arrogante vormeloze wijven in lelijke "Frans"/alternatieve kleding...quote:
Jij lijkt me meer zo een type wat stiekem een man is en geilt op de hoeveelheden DM's die dagelijks binnenstromenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb een kut, dus ik moet wel.
And that's why kloons never die.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Voor de doodstraf, tegen de wietpas.
Bwehehequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij lijkt me meer zo een type wat stiekem een man is en geilt op de hoeveelheden DM's die dagelijks binnenstromen
ik heb dinsdag weer visite gehadquote:Op 17 oktober 2012 23:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrijdag m'n ElSalvadoriaanse chick, sindsdien niet meer. Maar in dit land begin ik er niet aan; graftyfuslelijke onterecht arrogante vormeloze wijven in lelijke "Frans"/alternatieve kleding...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |