Nee, nooit. Belgisch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
samzz? ooit wel eens Marikenbier op?
die vind ik erg lekker

Damn. Zulks een bierkennisquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
samzz? ooit wel eens Marikenbier op?
die vind ik erg lekker

Dan moet ik zeker gelijk een sixpack oid kopen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je kan in een gewone supermarkt al wel redelijk wat vindenGewoon een tripel of dubbel nemen.

Nee. Je kan gewoon per stuk. Dus je kan van alles wat nemen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker gelijk een sixpack oid kopen?

Stadsbrouwerij de Hemel. Nijmegenquote:

Hmm, dan moeten we die maar eens opzoeken van het weekend. Ik zal dan nog wel vragen, want dan ben ik het ongetwijfeld weer vergeten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee. Je kan gewoon per stuk. Dus je kan van alles wat nemen.
Ken het niet, maar veel plezier en slaap lekkerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
Tijd om te slapen. Of ja... Lezen en dan slapen. A Clash of Kings bijna uit
.

Ja, het bestaatquote:

Achja, Amstel en Oranjeboom hoef ik niet. De rest vind ik meestal wel lekkerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grolsch/Heineken/Bavaria dat soort shit moet ik niet. Hertog Jan is dan nog het lekkerst.

Klopt. Dat heb ik alleen nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pijn kun je uitschakelen met discipline en wilskracht.

Slaap lekker. Of ja, leesze.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
.

Smaken verschillen, gelukkigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Achja, Amstel en Oranjeboom hoef ik niet. De rest vind ik meestal wel lekker

Ik vloek als ik pijn hebquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Klopt. Dat heb ik alleen niet

Boek van IJs en Vuur, Game of Thrones, rings a bellquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dan moeten we die maar eens opzoeken van het weekend. Ik zal dan nog wel vragen, want dan ben ik het ongetwijfeld weer vergeten.
[..]
Ken het niet, maar veel plezier en slaap lekker![]()

Bell doesn't ringquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boek van IJs en Vuur, Game of Thrones, rings a bell?

Ik hou met mn stomme hoofd mn adem in.. is niet altijd even handigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vloek als ik pijn heb. Dat lucht altijd lekker op enzo.

Wehehehe dan ga je van rood naar blauwquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hou met mn stomme hoofd mn adem in.. is niet altijd even handig

Hoezo gelukkig? Als niemand nou paprika zou lusten, zou nergens paprika inzitten en zou ik blij zijnquote:

Eerder gewoon tot ik sterretjes ziequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehehe dan ga je van rood naar blauw

Hmm oke, daar heb je een puntquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoezo gelukkig? Als niemand nou paprika zou lusten, zou nergens paprika inzitten en zou ik blij zijn

Trusten!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
.

Gewoon van alles wat pakken. Is niet dat je een vermogen kwijt bent of zo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dan moeten we die maar eens opzoeken van het weekend. Ik zal dan nog wel vragen, want dan ben ik het ongetwijfeld weer vergeten.
[..]
Ken het niet, maar veel plezier en slaap lekker![]()

Duh, want ik heb altijd gelijk enzoquote:

quote:

Ja maar ik heb er geen verstand vanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon van alles wat pakken. Is niet dat je een vermogen kwijt bent of zo.
Dat blijkt jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Duh, want ik heb altijd gelijk enzo

quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar ik heb er geen verstand van
[..]
Dat blijkt ja

Gewoon random pakken. Je weet toch waar het bier staat? En dan bij de sixpackafdeling kijken. Daar staan meestal ook wel losse flesjes.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar ik heb er geen verstand van
[..]
Dat blijkt ja

Wat dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Weet ik ten minste wat ik op een eerste date zou moeten doen

Nou ik zal eens gaan kijkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon random pakken. Je weet toch waar het bier staat? En dan bij de sixpackafdeling kijken. Daar staan meestal ook wel losse flesjes.

Geef dat jong gewoon even een lijstje met fatsoenlijke bierenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon random pakken. Je weet toch waar het bier staat? En dan bij de sixpackafdeling kijken. Daar staan meestal ook wel losse flesjes.

Naar het speciaalbiercafé natuurlijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik zou het niet weten, want ik date niet

Dat is wel een goede date dan jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Naar het speciaalbiercafé natuurlijk

Oke. Koop La Trappe tripel, Westmalle dubbel, Bellevue kriekbier (smerig, maar wel uniek), Guiness, Leffe blond en Hertog-Jan herfstbok.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geef dat jong gewoon even een lijstje met fatsoenlijke bieren

vergeet chouffeje nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oke. Koop La Trappe tripel, Westmalle dubbel, Bellevue kriekbier (smerig, maar wel uniek), Guiness, Leffe blond en Hertog-Jan herfstbok.
Dit is wel een redelijke diverse selectie toch?

Hulde voor jouquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geef dat jong gewoon even een lijstje met fatsoenlijke bieren
Dankje, deze post zet ik even onder de favorietenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oke. Koop La Trappe tripel, Westmalle dubbel, Bellevue kriekbier (smerig, maar wel uniek), Guiness, Leffe blond en Hertog-Jan herfstbok.
Dit is wel een redelijke diverse selectie toch?

nogmaals. vergeetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hulde voor jou
[..]
Dankje, deze post zet ik even onder de favorieten

ik vind m wel lekker hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Verschrikkelijk gehypt biertje, maar wel goed binnen te houden.

Ik zag het al voorbij komenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nogmaals. vergeet [ afbeelding ] niet

allemaal wel verkrijgbaar bij elke random supermarktquote:

Dat zeker wel. Maar is eigenlijk gewoon te duur. Ik neem net zo graag een goedkoop witbiertje.quote:

Good to know. Ik zal vrijdagavond/zaterdag even gaan kijkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
allemaal wel verkrijgbaar bij elke random supermarkt

nja, de laatste tijd alleen maar goedkoop bier op.. maar dat moet ook wel met de snelheid waarin ik en de onderburen zuipenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat zeker wel. Maar is eigenlijk gewoon te duur. Ik neem net zo graag een goedkoop witbiertje.

Kutte is dat ik gewoon vergeet wat ik nou ook al weer lekker vond. Maar ik vind eigenlijk meeste tripels, dubbels en witbieren erg lekker.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
allemaal wel verkrijgbaar bij elke random supermarkt

mja, ik heb minder met donkere biersoortenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kutte is dat ik gewoon vergeet wat ik nou ook al weer lekker vond. Maar ik vind eigenlijk meeste tripels, dubbels en witbieren erg lekker.

Ik juist meer. Ik vind eigenlijk elke tripel lekker. Maar quadruppel is dan wel weer echt te veel van het goede. En alcoholpercentage van kanonbier proef je helaas ook te goed.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, ik heb minder met donkere biersoorten

ik heb liever een wit of blond biertje.. drinkt lekkerder weg vind ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik juist meer. Ik vind eigenlijk elke tripel lekker. Maar quadruppel is dan wel weer echt te veel van het goede. En alcoholpercentage van kanonbier proef je helaas ook te goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |