Nee, die moet ik eerst uitpoepen nog. En eerst kweken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je dochter bevalt de komende maand?
nja, ik kan altijd nog een dochter en kleindochter adopteren toch?quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die moet ik eerst uitpoepen nog. En eerst kweken.
Alleen dat mag nog wel ff duren hoor![]()
Maar het oefenen is best leuk
Nee, kleindochters kun je niet adopteren. Een dochter die al een dochter heeft wellicht wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik kan altijd nog een dochter en kleindochter adopteren toch?
Ja, maar of dat zo snel kan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik kan altijd nog een dochter en kleindochter adopteren toch?
Ik wel. Ik kan allesquote:
Wat flauw weer. Wat nou als ik wel oma maar geen moeder wil worden?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:43 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, kleindochters kun je niet adopteren. Een dochter die al een dochter heeft wellicht wel.
maar niet met jou hoorquote:
Kan niet. Je kan wel oma en moeder tegelijk wordenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat flauw weer. Wat nou als ik wel oma maar geen moeder wil worden?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan niet. Je kan wel oma en moeder tegelijk worden
Och knulletje.. wat heb je het toch zwaarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ongetwijfeld
Buuh, internet ligt eruit en geen zin om naar beneden te lopen
Dan adopteer je een tienermoeder en begraaf je haar daarna in de tuin.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat flauw weer. Wat nou als ik wel oma maar geen moeder wil worden?
Herkenbaar zo af en toequote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ongetwijfeld
Buuh, internet ligt eruit en geen zin om naar beneden te lopen
Ja. Nu moet ik van mijn zolderkamer afquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och knulletje.. wat heb je het toch zwaar
Nee, maar ik denk ik maak het van te voren even duidelijk voor je hoop krijgtquote:
ik heb geen tuinquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:47 schreef twi het volgende:
[..]
Dan adopteer je een tienermoeder en begraaf je haar daarna in de tuin.
Ikke niet hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk ik maak het van te voren even duidelijk voor je hoop krijgt
Ik kom nooit benedenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Flips
Haha ja en ik kom net van beneden
Kan je gelijk even een appelsapje pakkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Nu moet ik van mijn zolderkamer af![]()
Ja dat zeg je nuquote:
Ik ook niet. Dat doe ik boven in mn eigen flat wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |