Ik red me wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow sorry danwil best met je praten maar moet nog wat miljardentransacties uitvoeren e.d. Je weet het, drukke baan enzo
Ik moet dat ook doen. Beeldschermstuurprogramma is naar zn klootje..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laptop opnieuw geinstalleerd, dus ik denk een niet-werkende driver.
ik vond het ook eng hoorquote:
Die kun je ook gewoon opnieuw installeren zonder dat je opnieuw Windows erop zetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik moet dat ook doen. Beeldschermstuurprogramma is naar zn klootje..
Mja, eerst mn harde schijf eens hierheen halen
Ik snap het niet echt volgens mij.quote:
Werkend of niet, het blijven kutdingen die raar genoeg de wereld veroverd hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Laptop opnieuw geinstalleerd, dus ik denk een niet-werkende driver.
Ach, ze is er toch niet meer. Het had dus soberzo al gefaald.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben al bezet, dus wat dat betreft moet het toch niet al te moeilijk zijn.
Laptoptoetsen vind ik fijner dan oldskool toetsenborden andersquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Werkend of niet, het blijven kutdingen die raar genoeg de wereld veroverd hebben.
Hier, nog zo'n untermensch.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laptoptoetsen vind ik fijner dan oldskool toetsenborden anders
Begin tegen Watertornado niet over toetsenborden. Of bestek. Of eigenlijk over alles, tenzij je wilt weten wat waar het beste is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was dit net aan het typen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:52 schreef twi het volgende:
[..]
Begin tegen Watertornado niet over toetsenborden. Of bestek. Of eigenlijk over alles, tenzij je wilt weten wat waar het beste is.
Ik ben niet nerd genoeg vrees ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die kun je ook gewoon opnieuw installeren zonder dat je opnieuw Windows erop zet
[..]
Ik snap het niet echt volgens mij.
Op wat voor een toetsenbord?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was dit net aan het typen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:52 schreef twi het volgende:
[..]
Begin tegen Watertornado niet over toetsenborden. Of bestek. Of eigenlijk over alles, tenzij je wilt weten wat waar het beste is.
Ik weet niet hoe lang je je laptop/pc al hebt, maar het is sowieso wel fijn om een schone installatie te hebbenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben niet nerd genoeg vrees ik
Later als je groot bent is dat goed, want je moet om 7 uur weer fruitig zijn!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:54 schreef Myraela het volgende:
Het is 10 uur en ik lig al in slaap te vallen.
Ik niet. Ik vind laptoptoetsenborden nooit zo fijn typen...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel lekker op tijd dusquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:54 schreef Myraela het volgende:
Het is 10 uur en ik lig al in slaap te vallen.
Dat kan, ik meestal wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind laptoptoetsenborden nooit zo fijn typen...
3-4 jaar ofzoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoe lang je je laptop/pc al hebt, maar het is sowieso wel fijn om een schone installatie te hebben
Komt nog bij dat als je een beetje mept, beukt en slaat dat ding helemaal staat mee te buigen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind laptoptoetsenborden nooit zo fijn typen...
tot mijn laptop in de fik vloog vond ik m best fijn..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Geef mij maar gewoon een desktop
Een goedkope witte Medion.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op wat voor een toetsenbord?
Hahaha craptop. Wat een goeiequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tot mijn laptop in de fik vloog vond ik m best fijn..
daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan en heet het een craptop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |