precies. Want daar heb je dus echt niks aanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter dan weggegooid geld aan verzendkosten
Wat ik nu interessant vind: is alles wat die instructeurs doen logisch en coherent en voorspelbaar in een model te gieten?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:44 schreef benzin het volgende:
[..]
http://www.veronicatv.nl/(...)ootcamp-aflevering-4
Het eerste stuk is ook boeiend, maar het stukje waar ik nu over sprak begint op ongeveer 38:00
Nope inderdaad.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
precies. Want daar heb je dus echt niks aan
* gaat krassenquote:
en sja.. ik ben gewoon hebberigquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
* gaat krassen
Ga nu wel even weer een keertje wegmorgen maak ik iedereen weer blij met mijn komst
doei doei lieve mensen
Haje wah!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
* gaat krassen
Ga nu wel even weer een keertje wegmorgen maak ik iedereen weer blij met mijn komst
doei doei lieve mensen
quote:
FN + F7?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme ik word gek van mijn touchpad die ik niet kan uitschakelen![]()
De hele tijd als ik aan het typen zit ik er net met mijn hand op en verspringt ie weer
Eckte Hollanders noemen we dat. Ja gaat toch geen geld weggooien als je er iets leuks voor kan krijgenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en sja.. ik ben gewoon hebberig
Zou best nog wel eens een filco neo willen aanschaffen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme ik word gek van mijn touchpad die ik niet kan uitschakelen![]()
De hele tijd als ik aan het typen zit ik er net met mijn hand op en verspringt ie weer
Dat is het enige nederlandse in mijn gedrag verder hoor..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eckte Hollanders noemen we dat. Ja gaat toch geen geld weggooien als je er iets leuks voor kan krijgen
Nee, maar het lijkt er wel op dat ze modellen hebben die ten grondslag liggen aan wat ze doen, zie bijvoorbeeld stukken eerder in de aflevering. Het is jammer dat je maar zo weinig ziet van al die gesprekken met de coaches erbij.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ik nu interessant vind: is alles wat die instructeurs doen logisch en coherent en voorspelbaar in een model te gieten?
Ik ben al bezet, dus wat dat betreft moet het toch niet al te moeilijk zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe kan ik nou ooit succesvol hosselen als jij er bij bent?
Hendig welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is beeldscherm uit bij mij. FN+F9 is touchpad uitschakelen, maar die werkt dus niet
Ik zie je net pas.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Haje wah!
[..]
Nou ja kort, ben hier ook alweer sinds vanmiddag op fok
Ik heb niks met touchpads, gewoon een losse muis.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zou best nog wel eens een filco neo willen aanschaffen.
I don't knowquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is het enige nederlandse in mijn gedrag verder hoor..
Zie, laptoptoetsenborden zijn de as van het kwaad.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is beeldscherm uit bij mij. FN+F9 is touchpad uitschakelen, maar die werkt dus niet
quote:
Laptop opnieuw geinstalleerd, dus ik denk een niet-werkende driver.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zie, laptoptoetsenborden zijn de as van het kwaad.
Ik wel. Ik heb mezelf wel eens ontmoetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb niks met touchpads, gewoon een losse muis.
[..]
I don't know
Ow sorry danquote:
Wait wut?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb mezelf wel eens ontmoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |