Linkje?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben echt superjaloers op hoe die coaches in dat programma met vrouwen omgaan
Toch mooi dat je na ruim een uur nog even terugkomt op je post.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Nou geen uitdaging te groot voor mij hoor! Geef me de tijd, een paar jaar ofzo en dan zie je effect sowiesoquote:
Wat ik dachtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch mooi dat je na ruim een uur nog even terugkomt op je post.
Dat betwijfel ik..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou geen uitdaging te groot voor mij hoor! Geef me de tijd, een paar jaar ofzo en dan zie je effect sowieso
Niet alleen op de coaches dan maar ongeveer 2/3 op de 10 mensen welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Te laat. Just did it.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Twijfelen mag mits je het niet publiekelijk uitspreekt in het bijzijn van anderen
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ziet het maar als een toekomstles danen kost je 1 extra kookavond
Jup.. K wilde Cadillac Records.. Mja, bij 20 euro hoefde je geen verzendkosten te betalen. Dus heb ik die cd er maar bijgenomenquote:
Na een weekendje met mij heb je ze wel nodig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb in mijn hele leven 4 keer pijnstillers genomen, waarvan 2 tijdens mijn laatste lichte hersenschudding.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Grappig is goed maar met diesmilie erbij begin ik zelf te twijfelen
Hehehe, zo zit ik ook vaak te puzzelen als ik net een paar euro te kort komquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup.. K wilde Cadillac Records.. Mja, bij 20 euro hoefde je geen verzendkosten te betalen. Dus heb ik die cd er maar bijgenomen![]()
Want Rock 'n Roll
ik kwam de helft tekortquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe, zo zit ik ook vaak te puzzelen als ik net een paar euro te kort kom
Je kan het beter weggooienquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Mijn zelfvertrouwen, wat doe je!
Zoveel praat je nu ook weer niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na een weekendje met mij heb je ze wel nodig.
Ik heb de aflevering net af, tussendoor ook andere dingen gedaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch mooi dat je na ruim een uur nog even terugkomt op je post.
http://www.veronicatv.nl/(...)ootcamp-aflevering-4quote:
Beter dan weggegooid geld aan verzendkostenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kwam de helft tekort![]()
Maar dan had ik tenminste een goed excuus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |