Hmm, dan is het misschien wel verstandig om een schone installatie te doenquote:
Heb ik ook nog, maar een laptop was handig i.v.m. studie.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Geef mij maar gewoon een desktop
Wat vinden vrouwen daar nu van, dat je je vingers oefent op goedkope toetsenborden?quote:
verstandig om een nieuwe te kopen jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dan is het misschien wel verstandig om een schone installatie te doen
[..]
Heb ik ook nog, maar een laptop was handig i.v.m. studie.
Hmm ja ik las net iets ja, dat is nog slimmer om te doenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
verstandig om een nieuwe te kopen ja
Ja, dat is waar. Maar desktop bijft toch mijn favo. Vooral als ie zelf gebouwd isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dan is het misschien wel verstandig om een schone installatie te doen
[..]
Heb ik ook nog, maar een laptop was handig i.v.m. studie.
Geen idee. Vraag het haar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat vinden vrouwen daar nu van, dat je je vingers oefent op goedkope toetsenborden?
Ik heb een zelf gebouwdequote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar desktop bijft toch mijn favo. Vooral als ie zelf gebouwd is
Vinger jij zoals je typt dan? Vandaar dat je nog single bent.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat vinden vrouwen daar nu van, dat je je vingers oefent op goedkope toetsenborden?
Dat interesseert mij echt geen kutquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien mijn typtechniek dan maar eens aanpassen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:01 schreef twi het volgende:
[..]
Vinger jij zoals je typt dan? Vandaar dat je nog single bent.
mij ook niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat interesseert mij echt geen kut.
Ik vind jou helemaal geen type dat seks heeft met vrouwen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien mijn typtechniek dan maar eens aanpassen.
mja, die flikkers van mn vorige woning hebben mn geld nog steeds niet teruggestortquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja ik las net iets ja, dat is nog slimmer om te doen
Ga er achteraan dan !quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, die flikkers van mn vorige woning hebben mn geld nog steeds niet teruggestort
Nee dat klopt wel. Ik vind het maar een vermoeiende bezigheid.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind jou helemaal geen type dat seks heeft met vrouwen.
ik geef ze tot vrijdagquote:
Herkenbaar. Spinnen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mini hartaanval hier.. ik dacht dat ik een spin zag lopen.. is het gewoon een propje van de katten
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mini hartaanval hier.. ik dacht dat ik een spin zag lopen.. is het gewoon een propje van de katten
Dat is niet zo heul lang meerquote:
Oh, misschien doe je iets niet goed?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee dat klopt wel. Ik vind het maar een vermoeiende bezigheid.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verschrikkelijke kutbeesten.. de enige reden waarom ik ooit een vent in huis zou willenquote:
Fera, WT had een vraag voor jou.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Varken niet. Kip weet ik nog niet, die heeft hier nog geen spin gezienquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Eten je katten die beesten niet op dan?
[..]
Dat is niet zo heul lang meer
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:05 schreef twi het volgende:
[..]kutjongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Moet ik antwoord geven?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera, WT had een vraag voor jou.
[..]
Ja, dat zou goed kunnen. Maar om eerlijk gezegd ben ik wat te lui om daar een onderzoek naar in te stellen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, misschien doe je iets niet goed?
Ik ken mannen die banger zijn voor spinnen dan ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
verschrikkelijke kutbeesten.. de enige reden waarom ik ooit een vent in huis zou willen
Wat een geniale namen ookquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Varken niet. Kip weet ik nog niet, die heeft hier nog geen spin gezien
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ga even kattenharen uit mn brandwond vissen. tot straks
Sterktequote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ga even kattenharen uit mn brandwond vissen. tot straks
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks moet, alles mag, hier in huize Kaneel.
Heel goed. Seks past niet bij jouquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat zou goed kunnen. Maar om eerlijk gezegd ben ik wat te lui om daar een onderzoek naar in te stellen.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel goed. Seks past niet bij jou. Daar ben je te... Sheldon voor
.
ik niet, ik ken dan ook niemand die een week op de bank slaapt nadat ze een spin in dr slaapkamer heeft vermoord na er anderhalf uur naar te hebben gestaardquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken mannen die banger zijn voor spinnen dan ik.
Zenk joequote:
Zenks.. deed zeerquote:
Ik ging wel eens naar de logeerkamer vroeger, als ik een spin in m'n kamer had en dapper genoeg was om langs hem heen de kamer uit te rennen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik niet, ik ken dan ook niemand die een week op de bank slaapt nadat ze een spin in dr slaapkamer heeft vermoord na er anderhalf uur naar te hebben gestaard
[..]
Zenk joe
[..]
Zenks.. deed zeer
Ik had die nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ging wel eens naar de logeerkamer vroeger, als ik een spin in m'n kamer had en dapper genoeg was om langs hem heen de kamer uit te rennen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had die niet
mijn eerste ontmoeting met die buurman van daar was dat ik bij m aanbelde of ie een spin in mn keuken dood kon maken
Je eet er in je slaap zelfs acht per jaar op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve de broek uit. Dat moet wel.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:17 schreef twi het volgende:
Is Watertornado aseksueel? Ik wist toch dat hij een perfecte match was met C_M.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:17 schreef twi het volgende:
[..]
Je eet er in je slaap zelfs acht per jaar op.En of.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat zal best jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik niet, ik ken dan ook niemand die een week op de bank slaapt nadat ze een spin in dr slaapkamer heeft vermoord na er anderhalf uur naar te hebben gestaard
[..]
Zenk joe
[..]
Zenks.. deed zeer
tegenwoordig durf ik ze wel dood te slaan. maar dan sta ik wel te trillenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]Bij mijn ouders thuis. Maar dat bed lag ook wel heel fijn, was tweepersoons.
Maar nu zou ik ook bij vriendin in bed kruipen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |