Ikke niet hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk ik maak het van te voren even duidelijk voor je hoop krijgt
Ik kom nooit benedenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Flips
Haha ja en ik kom net van beneden
Kan je gelijk even een appelsapje pakkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Nu moet ik van mijn zolderkamer af![]()
Ja dat zeg je nuquote:
Ik ook niet. Dat doe ik boven in mn eigen flat wel.quote:
Hai :Iquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Flips
Haha ja en ik kom net van beneden
Meh dubbelfris. En mijn ijs wegzetten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kan je gelijk even een appelsapje pakken
Doe dat. Neem gelijk even een biertje voor mij mee?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh dubbelfris. En mijn ijs wegzetten.
quote:
Moet toch mijn ijs nog wegzettenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai :I
Dan zou ik ook niet nog een keer gaan lopen
Staat niet koud. Ik heb alleen Canei koud staanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Doe dat. Neem gelijk even een biertje voor mij mee?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Staat niet koud. Ik heb alleen Canei koud staan
Vandaag welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We moeten ook echt alle stappen voorkauwen bij jou he :'0
Smoel houwequote:
Kan best lekker zijnquote:
Die van mij met roestige spijkers. Mag jij mij 1 tik geven, doe ik dat ook bij jouquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die van mij zit vol met splinters en ditdat.
Dan sla ik je slagarm kreupelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die van mij met roestige spijkers. Mag jij mij 1 tik geven, doe ik dat ook bij jou
Ik ben linksquote:
HOAXquote:
Dan sla ik haar arm in stukjes met rondvliegende bloedspetters ditdat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
HOAX
kreupel is als je je niet meer goed kan voortbewegen, en dus iets met benen of voet.
Beetje jammer wat? Dat je de verkeerde arm ''kreupel'' gaat slaan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
... slagarm ergo de arm die je gebruikt ergo je linkerarm. Beetje jammer dit.
Ohja, dan gaan je benen natuurlijk ook vanzelf opeens breken enzo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan sla ik haar arm in stukjes met rondvliegende bloedspetters ditdat.
Weet je, ik bind je wel gewoon vast met ductape.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Beetje jammer wat? Dat je de verkeerde arm ''kreupel'' gaat slaan?
Nee mallerd, ipv kreupel slaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohja, dan gaan je benen natuurlijk ook vanzelf opeens breken enzo.
sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |