Moet je ook niet doen, piekerenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:45 schreef Fera het volgende:
Ik ben niet echt stressbestendig.Maar ik pieker ook teveel, dus ik stress mezelf.
Daar kwam ik wel tegen bij mijn eerste keer ... nouja die tel ik dus niet als eerste keer omdat er dus niet zo veel van terecht kwamquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis wel een goeie libidokiller
Hangt van de interpretatie van stress af inderdaadquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Stress, in matige vorm, is juist heel gezond.
Dat herken ik, in fysieke zin. Stress maakt mij klunzig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het enige dat stress met me doet is dat ik dingen sneller wil doen en juist dan gaat alles fout, met op zich wel grappige resultaten tot gevolg
Het gaat automatisch bij mij. Ik kan het eigenlijk niet uitzetten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, piekeren
Ik ben er ook maar mee gekapt want het schoot niet op
Stress zorgt er wel voor dat je 'iets' doet. Zonder een beetje stress kom je niet meer van je reet af.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Daar kwam ik wel tegen bij mijn eerste keer ... nouja die tel ik dus niet als eerste keer omdat er dus niet zo veel van terecht kwam
[..]
Hangt van de interpretatie van stress af inderdaad
mediteren al eens geprobeerd? kan erg rustgevend werken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat automatisch bij mij. Ik kan het eigenlijk niet uitzetten.
Ik heb daar goeie medicatie voor geloof ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Uitzetten kan volgens mij ook niet, afleiding zoeken kan welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Laten we het hebben over andere grappige dingen.quote:
Tenzij je iets heel graag wiltquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Stress zorgt er wel voor dat je 'iets' doet. Zonder een beetje stress kom je niet meer van je reet af.
Ik denk niet dat ik in aanmerking kom voor medicatie.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb daar goeie medicatie voor geloof ik
Sinds ik dat spul gebruik, peiker ik niet meer en ben ik niet meer zo'n warhoofd vanwege al die gedachtes in m'n hoofd. Nu ben ik alleen nog maar een warhoofd
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Laten we het hebben over andere grappige dingen.
Ik maakte een blundertje vandaag. Ik was in de stad (haartjes geknipt, boek gekocht, mapjes gekocht) en zag daar een jongen die me een jaar of 15 leek met een vrouw die een jaar of 40 leek. De jongen liep met een lang gezicht achter zijn moeder aan, zijn handen vol tassen etc.
Ik zeg: Volgende keer maar niet meer met je moeder winkelen?
Hij:DAT IS MIJN VRIENDIN, JA!
Ik: [ afbeelding ]
En snel weg naar de stripwinkel
Waar te halen? Ik wil er eentjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:40 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Sabeltandtijger is niet uitgestorven overigens, en iemand is met kruisen heel erg dichtbij gekomen om hem weer terug te krijgen.
Das wel waar denk ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Stress zorgt er wel voor dat je 'iets' doet. Zonder een beetje stress kom je niet meer van je reet af.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maakte een blundertje vandaag. Ik was in de stad (haartjes geknipt, boek gekocht, mapjes gekocht) en zag daar een jongen die me een jaar of 15 leek met een vrouw die een jaar of 40 leek. De jongen liep met een lang gezicht achter zijn moeder aan, zijn handen vol tassen etc.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:48 schreef Joysa het volgende:
De lego winkel hier is geopend trouwens.
Het was hilarisch.quote:
Tsja, je symptomen moeten dan ook wel behoorlijk zijn, wil je in aanmerking komen voor medicatie. Beste is natuurlijk als je gewoon zonder kanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik in aanmerking kom voor medicatie.Beetje alcohol wil nog wel eens helpen, maar daar moet ik mee uitkijken.
True. Ik hou ook helemaal niet van medicatie. Het liefst neem ik niet eens een paracetamol.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, je symptomen moeten dan ook wel behoorlijk zijn, wil je in aanmerking komen voor medicatie. Beste is natuurlijk als je gewoon zonder kan
Je had moeten gaan lachenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
What she said. Helpen toch geen reet bij mijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Ik hou ook helemaal niet van medicatie. Het liefst neem ik niet eens een paracetamol.
Insteekmapjes voor mijn grote map zodat ik mijn papieren goed kan ordenen en opbergen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Dan hoop ik voor dat ze inderdaad echt 40 was en er niet alleen zo uit zag.
Wat heb je gekocht?
Ik heb het ook zo lang mogelijk uitgesteld, maar (heb er geen spijt van) vind het wel een beetje jammer dat ik er niet eerder aan begonnen ben. Scheelt echt zo enorm!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Ik hou ook helemaal niet van medicatie. Het liefst neem ik niet eens een paracetamol.
Sowieso vrouwen die er veel te oud uit zien.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was hilarisch.
Ik zag ook nog net een boze blik in de ogen van die vrouw.
Mensen die bij de V&D komen.
Tof.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Insteekmapjes voor mijn grote map zodat ik mijn papieren goed kan ordenen en opbergen.
Een boek: Evolution in Action.
En ik zag een mooi boek liggen over Guus Hiddink, van de buitenspelers uitgeverij. Ga ik van de week wss voor mijn pa kopen voor zijn verjaardag. Eerst even kijken of hij hem niet al heeft.
Het kan ook heel erg in je voordeel werken, dat zal ik niet ontkennen. Blij dat het jou helpt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb het ook zo lang mogelijk uitgesteld, maar (heb er geen spijt van) vind het wel een beetje jammer dat ik er niet eerder aan begonnen ben. Scheelt echt zo enorm!
Welk spulquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb daar goeie medicatie voor geloof ik
Sinds ik dat spul gebruik, peiker ik niet meer en ben ik niet meer zo'n warhoofd vanwege al die gedachtes in m'n hoofd. Nu ben ik alleen nog maar een warhoofd
Hahahquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van die uitgezakte wijven met beatles kapsels.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen die er veel te oud uit zien.
hoe ouder ze worden, hoe sneller het gaat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Van die uitgezakte wijven met beatles kapsels.
Wutquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:53 schreef twi het volgende:
Ik ga een kapsalon-pannenkoek eten. Tot straks![]()
Einde Twitterbericht.
Het grootste probleem met medicatie is, dat je het juiste spul moet zien te vinden. Iedere vorm van medicatie werkt van persoon tot persoon weer verschillendquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Tof.Klinkt als een interessant boek.
En je haar zit ook weer leuk?
[..]
Het kan ook heel erg in je voordeel werken, dat zal ik niet ontkennen. Blij dat het jou helpt.
Ik zie er teveel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Van die uitgezakte wijven met beatles kapsels.
Ja ach. Rimpels, warrig onverzorgd haar, uitgezakte tieten. Je kent het wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen die er veel te oud uit zien.
Mooi boek. Mooie plaatjes, ook van slakken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Tof.Klinkt als een interessant boek.
En je haar zit ook weer leuk?
Zowel op mijn stage als op mijn baan sta ik de godganse dag met vreemden te praten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hahah
sowieso dat zeggen tegen een wildvreemde
True.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het grootste probleem met medicatie is, dat je het juiste spul moet zien te vinden. Iedere vorm van medicatie werkt van persoon tot persoon weer verschillend
Hopelijk heb jij dat spul nooit nodig, de bijwerkingen zijn soms niet al te prettig(zoals aankomen)
Ja klopt, je hebt al 10+ soorten SSRI's die in princiepe hetzelfde doen met kleine verschillenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het grootste probleem met medicatie is, dat je het juiste spul moet zien te vinden. Iedere vorm van medicatie werkt van persoon tot persoon weer verschillend
Losing your religion.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben al een uur thuis en mijn broek is nog aan.
MUR, WAT IS DEZE?
Even dat nummer opzetten.quote:
Als ik hem toch nog aan heb, kan ik net zo goed aan d overkant een broodje doner halen.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik hem toch nog aan heb, kan ik net zo goed aan d overkant een broodje doner halen.
Keep on hating.quote:
Ja, en weer verschillende bijwerkingen. Ik gebruikte 2 medicijnen waarvan later was uitgekomen dat er mensen spontaan last van hun hart kregen als ze beiden gebruiktenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja klopt, je hebt al 10+ soorten SSRI's die in princiepe hetzelfde doen met kleine verschillen
O, ja. Dat is waar ook. Ik ben de door jou meest gehate persoon op de hele wereld.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Helemaal sorry dit dat zus zo, goed he? Ik leer het wel.
[..]
[..]
Ik doe niet anders.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ja. Dat is waar ook. Ik ben de door jou meest gehate persoon op de hele wereld.
quote:
Hoihoiquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:13 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond.
Lekker dagje vandaag, al heb ik nu wel een beetje een zere rug. Wie geht's hier
?
Mjah sorry nog daarvoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:13 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond.
?
GoedeMIDDAGquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:13 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond.
?
Vraag je nu (indirect) alweer om een massage?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:13 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond.
?
Pff dat doe jij ook altijd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vraag je nu (indirect) alweer om een massage?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij offert je niet op?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hi Samzz.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:13 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond.
?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pff dat doe jij ook altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neequote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hoi Feer.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Hi Samzz.
Wat heeft jouw rugpijn veroorzaakt?
Hoi Koffiequote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoihoi
Gaat wel lekker hier, geloof ik
GoedenAVONDquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GoedeMIDDAG
Ahw, wat heb je uitgespookt?Ziekjes nog steeds
Maar al wel beter als vanmorgen.
Waarvoor?quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pff dat doe jij ook altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Hoi Feer.
Schilderen in een onmogelijke positie.
[..]
Hoi Koffie.
[..]
GoedenAVOND.
[..]
Waarvoor?
Half op de kop staan ofzo?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Hoi Feer.
Schilderen in een onmogelijke positie.
[..]
Hoi Koffie.
[..]
GoedenAVOND.
[..]
Waarvoor?
Lichtjes door de knieën en voorovergebogenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Mijn eerste gedachte, was je aan het schilderen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lichtjes door de knieën en voorovergebogen. Niet constant, maar wel een tijdje achter elkaar. Ach, gaat wel weer over
.
Wat heb je geschilderd?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lichtjes door de knieën en voorovergebogen. Niet constant, maar wel een tijdje achter elkaar. Ach, gaat wel weer over
.
Dat zei ik netquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte, was je aan het schilderen?
Pferd. Grote opdracht, vanavond wil ik aan paard nummer twee beginnenquote:
Ik lees de helft niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zei ik net. Of zit je me voor de gek te houden?
Kapsalonpannekoek tochquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb met mezelf onderhandeld. Ik heb nu een kapsalon. Maar moet dan straks wel 30 extra push-ups doen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb met mezelf onderhandeld. Ik heb nu een kapsalon. Maar moet dan straks wel 30 extra push-ups doen.
Ik krijg altijd ruzie als ik dat probeer.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
hahaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik lees de helft niet.
Ben moe, dus lees alleen wat ik wil lezen, en dat is dat jij voorovergebogen stond.
Nice. Paarden zijn mooi. Al lijkt het me wel moeilijk om ze te schilderen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pferd. Grote opdracht, vanavond wil ik aan paard nummer twee beginnen.
Je kan beter een stukje gaan hardlopen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hardlopen gaat niet, dan gaan mijn knieën naar de maan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan beter een stukje gaan hardlopen.
Also, kapsalon.Must. Resist. Urge.
50 sit-ups en daarna 50 push-ups. tussendoor 3 minuten pauze. succes en smakelijk!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hardlopen gaat niet, dan gaan mijn knieën naar de maan.
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar komt dat zo vandaan
Fietsen dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hardlopen gaat niet, dan gaan mijn knieën naar de maan.
Ja ik ook, alleen liep ik de ene na de andere blessure op van hardlopen. Vandaar ook maar mee gestopt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Fietsen dan?
Ik krijg ook last van m'n been tijdens hardlopen (eentje is wat korter). Best jammer, want ik schijn er aanleg voor te hebben verder.
Was je niet te snel en enthousiast begonnen? Je moet het namelijk wel langzaam opbouwen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ik ook, alleen liep ik de ene na de andere blessure op van hardlopen. Vandaar ook maar mee gestopt.
Ja, ik deed het ook rustiger aan, maar ik vind hardlopen eerlijk gezegd ook niet zo leukquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Was je niet te snel en enthousiast begonnen? Je moet het namelijk wel langzaam opbouwen.
Ik heb al een half uur gefietst. Nu weer even iets anders.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Fietsen dan?
Ik krijg ook last van m'n been tijdens hardlopen (eentje is wat korter). Best jammer, want ik schijn er aanleg voor te hebben verder.
Seks?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al een half uur gefietst. Nu weer even iets anders.
Met schilderen dusquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik lees de helft niet.
Ben moe, dus lees alleen wat ik wil lezen, en dat is dat jij voorovergebogen stond.
Schilderen valt mij ook lastiger dan tekenen, maar goed, ik schilder ook net weer een blauwe maandagquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice. Paarden zijn mooi. Al lijkt het me wel moeilijk om ze te schilderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is haar, voor nu. Haar oude eigenaar herkende haar meteen, dat is wel een compliment, vind ik.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met schilderen dus.
[..]
Schilderen valt mij ook lastiger dan tekenen, maar goed, ik schilder ook net weer een blauwe maandag.
Wow, nice jobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is haar, voor nu. Haar oude eigenaar herkende haar meteen, dat is wel een compliment, vind ik.
En dat mag je zeker als compliment beschouwen
![]()
Het kan inderdaad heel saai zijn. Muziek en een enigszins prikkelende omgeving helpen wel. Anders ga ik me ook vervelen. Met fietsen heb ik dat minder, misschien omdat de wereld wat sneller beweegt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik deed het ook rustiger aan, maar ik vind hardlopen eerlijk gezegd ook niet zo leuk
Dat is sowieso al heel goed.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al een half uur gefietst. Nu weer even iets anders.
[..]
Met schilderen dus.
[..]
Schilderen valt mij ook lastiger dan tekenen, maar goed, ik schilder ook net weer een blauwe maandag.
Holy hell, dat is prachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is haar, voor nu. Haar oude eigenaar herkende haar meteen, dat is wel een compliment, vind ik.
Ik zou bijna zeggen dat ik gevoel kan zien in het oog van dat paard.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dank jequote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wow, nice jobEn dat mag je zeker als compliment beschouwen
Dank jequote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Holy hell, dat is prachtig.Ik zou bijna zeggen dat ik gevoel kan zien in het oog van dat paard.
Ja, maar solo niet zo.quote:
Push-ups verbranden energie. Plus ik wil mijn borstspieren terug.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Het kan inderdaad heel saai zijn. Muziek en een enigszins prikkelende omgeving helpen wel. Anders ga ik me ook vervelen. Met fietsen heb ik dat minder, misschien omdat de wereld wat sneller beweegt.
[..]
Dat is sowieso al heel goed.Maar wat loze push-ups doen heeft niet zo veel zin, just sayin'.
[..]
Met schilderen dus.
[..]
Ziet er erg mooi uit Samzz! Knap dat je zoiets kunt maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is haar, voor nu. Haar oude eigenaar herkende haar meteen, dat is wel een compliment, vind ik.
![]()
Truequote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar solo niet zo.
[..]
Push-ups verbranden energie. Plus ik wil mijn borstspieren terug.
Dank jequote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ziet er erg mooi uit Samzz! Knap dat je zoiets kunt maken!
Energie verbrandt je niet, dat ontstaat door verbranding. Maar op zich is het niet heel erg effectief, vooral niet als het daarbij blijft. Dan kun je beter een wat uitgebreidere sessie doen en bijvoorbeeld grote spieren (die veel verbranden) mee pakken. Zoals je rug en beenspieren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar solo niet zo.
[..]
Push-ups verbranden energie. Plus ik wil mijn borstspieren terug.
Ik doe zo meequote:
Na-aper.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit las ik ook al in een ander topic.
Ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:19 schreef Samzz het volgende:
Ik zit te denken om voor Work in progress tekeningen en schilderijen een extra portfolio aan te maken en vanaf mijn huidige portfolio daarnaartoe te linken....
Goed idee?
En hoe train ik mijn rug?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Energie verbrandt je niet, dat ontstaat door verbranding. Maar op zich is het niet heel erg effectief, vooral niet als het daarbij blijft. Dan kun je beter een wat uitgebreidere sessie doen en bijvoorbeeld grote spieren (die veel verbranden) mee pakken. Zoals je rug en beenspieren.
Hier heb ik namelijk wel een beetje verstand van.
Eetsequote:
Kloptquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit las ik ook al in een ander topic.
Inderdaadquote:
Met rug oefeningen.quote:
Hoeft niet.quote:
Is wel motiverend. Andere mensen net zo zwoegend bezig. Plus nog wat bekijks (though geen Fera waarschijnlijk, maar je kan niet alles hebben). Enige nadeel is wellicht wel de drempel. Thuis kan je zonder reizen meteen aan de slag. Sportschool bied vaak wel meer mogelijkheden mits je geen gym at home hebt.quote:
Nee Fax, ik ga niet kitesurfen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga kitesurfenDe kust is niet zo ver voor je
Train je alles mee
In dat geval zou ik graag wat oefeningen hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Met rug oefeningen.Wat dumbells of een kettlebell en je kunt al een hoop doen. Ik kan je wel wat oefeningen geven.
Zelfs zonder gewicht kun je al een hoop trainen, trouwens.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee Fax, ik ga niet kitesurfen.
Dat is zo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.Ik vind van wel. Het is wel interessant om de WIP's te zien, maar ze horen niet tussen de complete werken, imo.
Coming up. Alleen voor de rug, of ook nog andere spiergroepen? En met of zonder gewicht?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee Fax, ik ga niet kitesurfen.
[..]
In dat geval zou ik graag wat oefeningen hebben.
How cute. Maar ik sport sowieso niet om te kijken naar andere mensen. Ik ben dan echt alleen met mezelf bezig. En zo zwaar zou het ook moeten zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is wel motiverend. Andere mensen net zo zwoegend bezig. Plus nog wat bekijks (though geen Fera waarschijnlijk, maar je kan niet alles hebben). Enige nadeel is wellicht wel de drempel. Thuis kan je zonder reizen meteen aan de slag. Sportschool bied vaak wel meer mogelijkheden mits je geen gym at home hebt.
Ik ben heel serieus hoor.quote:
Sorry, ik gewoon niet mijn ding. Mijn lichaam is zeer breekbaar. En ik hou niet zo van water.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:33 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Had gehoopt dat we een keer samen konden gaan
Alle spiergroepen mogen opzich. Alleen mijn benen ben ik tevreden over wegens het vele fietsen en lopen dat ik doe.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Coming up. Alleen voor de rug, of ook nog andere spiergroepen? En met of zonder gewicht?
Dit keer wel, maar na al dat geouwehoer gelooft niemand me meer.quote:
Oké. Hoeveel opties heb je qua kilo's?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, ik gewoon niet mijn ding. Mijn lichaam is zeer breekbaar. En ik hou niet zo van water.
[..]
Alle spiergroepen mogen opzich. Alleen mijn benen ben ik tevreden over wegens het vele fietsen en lopen dat ik doe.
Ik heb nog wel gewichten ergens liggen, dus doe maar met gewichten.
Je hebt wat roadkill gevonden?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef Murdera het volgende:
Ik ga weer een meesterwerk in elkaar zetten
Moet je poepen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef Murdera het volgende:
Ik ga weer een meesterwerk in elkaar zetten
De wens is gewoon de vader van de gedachten bij sommigen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit keer wel, maar na al dat geouwehoer gelooft niemand me meer.
Poeh, weet ik niet meer. Ware kleine halters iig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Hoeveel opties heb je qua kilo's?
Klieder zequote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:41 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga toch maar schilderen. Toedels
.
Doei, en succesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:41 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga toch maar schilderen. Toedels
.
True. Bij sommigen is het meer een primaire behoefte als een wens.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De wens is gewoon de vader van de gedachten bij sommigen.
[..]
Poeh, weet ik niet meer. Ware kleine halters iig.
Nee, waren vaste gewichten. Die variabele dingen ga ik binnenkort kopen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:43 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Bij sommigen is het meer een primaire behoefte als een wens.
Hmmm, het is wel makkelijker als ik het gewicht weet. Want voor grotere spiergroepen hang je er, vanzelfsprekend misschien, meer gewicht op. Maar je kunt geen gewicht toevoegen of weghalen? Zoals met schijven of zo.
Ik heb ze nog wel liggen. Mag je zo hebben (denk ik).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, waren vaste gewichten. Die variabele dingen ga ik binnenkort kopen.
Loefje, haaaaaai!quote:
Pannenkoek met hete kip, sla, uien en knoflooksausquote:
Echt?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ze nog wel liggen. Mag je zo hebben (denk ik).
Ik denk het niet. Gek genoeg heb ik wel een sportschool nodig, anders komt er vrij weinig van terecht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt?
Wil je ze zelf niet gebruiken?
Ow, dat zou wel enorm tof zijn van je.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Gek genoeg heb ik wel een sportschool nodig, anders komt er vrij weinig van terecht.
Ik kan ook best tof zijn. Er is één klein obstakel, maar ik zal kijken wat ik kan doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, dat zou wel enorm tof zijn van je.
Je moet nog wat spieren kweken voordat je ze kunt verhuizen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan ook best tof zijn. Er is één klein obstakel, maar ik zal kijken wat ik kan doen.
Ik vermoed dat het bij haar ex ligt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:13 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet nog wat spieren kweken voordat je ze kunt verhuizen?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:13 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet nog wat spieren kweken voordat je ze kunt verhuizen?
Ding, ding, ding. In één keer goed.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het bij haar ex ligt.
quote:
Ik hoor het wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ding, ding, ding. In één keer goed.
Ik weet niet of hij er nog wat mee wil. Hij had het erover die dingen te verkopen, dus ik neem aan dat het niet zo'n probleem is.
Nieuw koosnaampje?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed hoor, morgen naar Maastricht![]()
Joy, ik zal aan je denken
[..]
Avond aardbeitje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Nieuw koosnaampje?Ik moet eens een lijstje bijhouden.
Die hou ik wel bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wilde je vanavond al beginnen? Good sport.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoor het wel.
Maar had je al een lijstje met oefeningen?
Ik zit nog wel een beetje vol nu.
Je gaat een lekkere bak magnetronkoffie op de kop tikken onderweg?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed hoor, morgen naar Maastricht![]()
Joy, ik zal aan je denken
Jij woont ook in het Zuiden?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je gaat een lekkere bak magnetronkoffie op de kop tikken onderweg?
Dan ga ik vanavond nog wel wat opdrukken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Wilde je vanavond al beginnen? Good sport.Ik had het nog niet, ik was even aan het kijken of ik nog ergens een oud schema had staan.
Dan kan ik toch geen bakje komen doen. Ik zou aan Joy denken he, no way dat ik 1 voet in haar huis zetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, in het westen (waar het het meeste regent)
Als je haar huis überhaubt al haalt. Ze schijnt in een ghetto te wonenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan kan ik toch geen bakje komen doen. Ik zou aan Joy denken he, no way dat ik 1 voet in haar huis zet
Tuurlijk wel, ik heb een vlotte gettaway wagenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je haar huis überhaubt al haalt. Ze schijnt in een ghetto te wonen
Die vanonder je reet vandaan wordt gejat!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik heb een vlotte gettaway wagen
Nee jongen, deurtjes op slotquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die vanonder je reet vandaan wordt gejat!
Ik denk niet dat ze daar het begrip takelwagen kennenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Takelwagen!
Of anders de fik erin!
Banden lekprikken, wees creatief!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar het begrip takelwagen kennen
Nah dat doen ze daar nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Banden lekprikken, wees creatief!
Krassen in je lak enz etc, all that nasty shit!
Raampie intikken. Je opwachten bij je auto met z'n 20en en je dan in elkaar timmeren, vervolgens jou beroven, je auto jatten om vervolgens je auto te bekrassen, banden lek, fik erin, ramen inslaan en vervolgens takelwagen!quote:
Heb jij een anti auto fetish ofzoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Raampie intikken. Je opwachten bij je auto met z'n 20en en je dan in elkaar timmeren, vervolgens jou beroven, je auto jatten om vervolgens je auto te bekrassen, banden lek, fik erin, ramen inslaan en vervolgens takelwagen!
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb jij een anti auto fetish ofzo
Ik denk een jeugdtrauma.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb jij een anti auto fetish ofzo
Er staat wel een geil wijf op.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg hem eens hoe sexy mijn ride is
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
2 nog wel, 1 aan elke kant
En 1 die meereed
Ik kan niet fluiten.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan ik je wel leren met mijn instrument
Ik kan ook niet fluiten. Mag ik ook?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Muhahaha, met jouw hosselskills moet je hele huis toch vol zitten met knappe vrouwen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat accent natuurlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muhahaha, met jouw hosselskills moet je hele huis toch vol zitten met knappe vrouwen?
WAAROM BEN JE SINGLE?
Welke skillsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muhahaha, met jouw hosselskills moet je hele huis toch vol zitten met knappe vrouwen?
WAAROM BEN JE SINGLE?
Die ze hier allemaal hebbenquote:
Niet haten op zijn sexy G.quote:
Jongen, jij probeert hier iedere vrouw te versieren. Ik wou dat ik slechts 1% van die flirtskills had. Dan had ik de rest van mijn leven vrouwen bij de vleet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welke skills
[..]
Die ze hier allemaal hebben. Kom eens hierheen
Dat is net zoiets als:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:51 schreef muhahaha het volgende:
Die ze hier allemaal hebben. Kom eens hierheen
Dat is heul niet waarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, jij probeert hier iedere vrouw te versieren. Ik wou dat ik slechts 1% van die flirtskills had. Dan had ik de rest van mijn leven vrouwen bij de vleet.
Tongval met voedsel vergelijkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:54 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als:
Wij verkopen smerig voedselKoop eens wat
Zeg je nu dat hij lelijk is?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, jij probeert hier iedere vrouw te versieren. Ik wou dat ik slechts 1% van die flirtskills had. Dan had ik de rest van mijn leven vrouwen bij de vleet.
Leer mij.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is heul niet waar
[..]
Tongval met voedsel vergelijken
Nee. Dan zou ik gewoon zeggen dat hij lelijk is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeg je nu dat hij lelijk is?
Jij hosselt toch ook iedereenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ik met 2, kun je na gaan hoe slecht het bij mij gaatquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:00 schreef muhahaha het volgende:
Ik hossel helemaal niks, ik lig elke nacht met de kat
Dat is ook niet waar, jij had datesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik met 2, kun je na gaan hoe slecht het bij mij gaat
Dat is waar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is ook niet waar, jij had dates.
Komen er geen leuke dames in de kroeg?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar nog val ik meestal met mijn katten in slaap
Niet vaak neequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Komen er geen leuke dames in de kroeg?
organiseer gewoon een keer een singles-night! draai je vast een hoop omzet en je kan zelf ook even rondkijken!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Komen er geen leuke dames in de kroeg?
Ik hoef niet echt meer rond te kijkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
organiseer gewoon een keer een singles-night! draai je vast een hoop omzet en je kan zelf ook even rondkijken!
Je weet waar hij woont toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
organiseer gewoon een keer een singles-night! draai je vast een hoop omzet en je kan zelf ook even rondkijken!
Goed plan, dan kom ik ookquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar heb niet t hele dorp bekekenquote:
Ik ben door 2 straten gereden en had wel het idee alles gezien te hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar heb niet t hele dorp bekeken
ik heb geen mannen gehosseld (wel afgewezen trouwens)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:07 schreef twi het volgende:
Hoi snarf, heb je al een man gehosseld of mag kree nog hoop hebben?
Waaronder kree?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb geen mannen gehosseld (wel afgewezen trouwens)
Ben je dan wel gehosseld?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Die arme Mata heeft ook aandacht nodig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:09 schreef ook_gek het volgende:
Kan je ook iemand in je DM blokkeren? Heb last van een vlieg met een ik ben de dating king syndroom.
Wie is hier de dating king?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:09 schreef ook_gek het volgende:
Kan je ook iemand in je DM blokkeren? Heb last van een vlieg met een ik ben de dating king syndroom.
Ja, is die rode cirkel met streep er door heen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:09 schreef ook_gek het volgende:
nee, die heeft niet eens geprobeerd, die weet dak niets wilquote:
nee, ben niet gehosseld, heb ze afgewezen. Hun poging was wel hosselen, maar faaldenquote:
Stuurt ie nog steeds berichten jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:09 schreef ook_gek het volgende:
We willen alle detailsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ze waren te jong voor je?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, die heeft niet eens geprobeerd, die weet dak niets wil
[..]
nee, ben niet gehosseld, heb ze afgewezen. Hun poging was wel hosselen, maar faalden
(2 vanwege hun leeftijd en 1 omdat ik die gewoon niet leuk vind)
Wie is hier de echte man dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze waren te jong voor je?
Ik begrijp dat je een echte man nodig hebt.
Toevalligerwijs hebben wij er zo een speciaal vandaag in de aanbieding. En wat is dit? Een kortingskaart? Dan is hij helemaal gratis en je krijgt er een etentje bij!!!!!!!
Gefeliciteerd Snarf, met deze geweldige deal!
Dat is onzin natuurlijk, anders was je eerder dit jaar niet zo aan het huilen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:10 schreef marbasnarf het volgende:
nee, die heeft niet eens geprobeerd, die weet dak niets wil
ghehehehequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toevalligerwijs hebben wij er zo een speciaal vandaag in de aanbieding. En wat is dit? Een kortingskaart? Dan is hij helemaal gratis en je krijgt er een etentje bij!!!!!!!
Wie is in hemelsnaam een echte man hier dan. Behalve jij dan natuurlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie natuurlijk.quote:
Sowieso niks met zo'n engnek beginnen. If he will cheat with you, he will cheat on you.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehe![]()
een was idd te jong, de andere te oud (en die had trouwens een vriendin en kwam ik langs, terwijl vriendin er niet was, had hij allemaal kaarsjes aangedaan en kreeg ik savonds ineens een smsje met een soort van aanzoek.... was heeeel bizar)
Faxie!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie is in hemelsnaam een echte man hier dan. Behalve jij dan natuurlijk.
juist, dat zei ik ook tegen m, dak t gewoon niet tof vond dat hij mij betrok bij t willen vreemdgaan. HIj beloofde dat hij t uit zou maken en wilde trouwen/samen wonen blabla...ben ff heeeeeeeeeeeeeeeel duidelijk geweest en daarna nergens meer op gereageertquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie natuurlijk.
[..]
Sowieso niks met zo'n engnek beginnen. If he will cheat with you, he will cheat on you.
[..]
Faxie!
Vleierquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie natuurlijk.
[..]
Sowieso niks met zo'n engnek beginnen. If he will cheat with you, he will cheat on you.
[..]
Faxie!
Wel een hele foute poging van 'm hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
juist, dat zei ik ook tegen m, dak t gewoon niet tof vond dat hij mij betrok bij t willen vreemdgaan. HIj beloofde dat hij t uit zou maken en wilde trouwen/samen wonen blabla...ben ff heeeeeeeeeeeeeeeel duidelijk geweest en daarna nergens meer op gereageert
GMTA enzulks.quote:
Goed gedaan Snarfje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
juist, dat zei ik ook tegen m, dak t gewoon niet tof vond dat hij mij betrok bij t willen vreemdgaan. HIj beloofde dat hij t uit zou maken en wilde trouwen/samen wonen blabla...ben ff heeeeeeeeeeeeeeeel duidelijk geweest en daarna nergens meer op gereageert
mja... voelde al beetje onraad toen de hele beneden verdieping bij hem vol stond met kaarsjes en er een romantische cd op stond... en ik kwam alleen maar even snel iets langsbrengen.... was echt wel ongemakkelijk... en toen dat smsje kwam, wist ikz eker dak me niets inbeelde...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel een hele foute poging van 'm hoor
Wel bizar jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... voelde al beetje onraad toen de hele beneden verdieping bij hem vol stond met kaarsjes en er een romantische cd op stond... en ik kwam alleen maar even snel iets langsbrengen.... was echt wel ongemakkelijk... en toen dat smsje kwam, wist ikz eker dak me niets inbeelde...
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:21 schreef Myraela het volgende:
Faxie en snarf gaat toch niet helemaal werken.
Hoezo niet dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:21 schreef Myraela het volgende:
We willen gewoon dat er geneukt wordt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:21 schreef Myraela het volgende:
nou als hij iets niet is dan is dat het wel, al denkt die van wel. FireFly3quote:
zit alleen in PM En die DMquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, is die rode cirkel met streep er door heen.
ongevraagde adviezen helaas ja. En het stukje blijf uit mijn DM begrijpt hij kennelijk niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Stuurt ie nog steeds berichten ja
Wat een eindbaas
Ga dan eens heel snel weer goed maken met walvis!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
We willen gewoon dat er geneukt wordt.
Omdat die elkaar niets te vertellen hebben.quote:
Neuken gaat lastig met een ineen gekrompen piemel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga dan eens heel snel weer goed maken met walvis!
Jij hebt op slechter kunnen fappen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuken gaat lastig met een ineen gekrompen piemel.
Vraag gogosweden om adviesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuken gaat lastig met een ineen gekrompen piemel.
Ik wist wel meteen dat dat de bodem van de put was, sindsdien ging het alleen maar omhoog en dan bedoel ik niet mijn piemel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt op slechter kunnen fappen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt op slechter kunnen fappen.
Want gogosweden neukt walvissen?quote:
Ik ken bartholomeus verder niet. Wat voor type is hij dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat die elkaar niets te vertellen hebben.
Snarf heeft een soort bartholomeus nodig en faxie een spontane chick die wat alternatief is.
Bartho is een huisje, boompje, labrador-typje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken bartholomeus verder niet. Wat voor type is hij dan?
En Snarf lijkt me toch wel spontaan verder toch? Of vergis ik me nu lelijk?
Ow leeft die toch nog dan? Ik heb heel lang niks meer van 'm vernomen op Fokquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou als hij iets niet is dan is dat het wel, al denkt die van wel. FireFly3
[..]
zit alleen in PM En die DM
[..]
ongevraagde adviezen helaas ja. En het stukje blijf uit mijn DM begrijpt hij kennelijk niet.
Heel bizar ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:14 schreef marbasnarf het volgende:
en kreeg ik savonds ineens een smsje met een soort van aanzoek.... was heeeel bizar)
A zo! Dank!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bartho is een huisje, boompje, labrador-typje.
Bied je jezelf nu aan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat die elkaar niets te vertellen hebben.
Snarf heeft een soort bartholomeus nodig en faxie een spontane chick die wat alternatief is.
Samenvatting?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:30 schreef benzin het volgende:
De nieuwste aflevering van Casanova Bootcamp is interessant
heeft een ban maar kennelijk is het zo belangrijk dat hij via dm mensen van ongevraagt advies gaat voor zien.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow leeft die toch nog dan? Ik heb heel lang niks meer van 'm vernomen op Fok
Notitieblokje in de hand?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:30 schreef benzin het volgende:
De nieuwste aflevering van Casanova Bootcamp is interessant
Haal dat soort maar weg, hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben niet alternatief, ik ben eerder een soort hipster.
Kan ik wel doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ssstttt, hij moet eerst nog een opzet over de eenvoudige werking van de man praten.
quote:
Gaat over aanraking enzo, maar ik ben pas halverwegequote:
Ik schrijf soms wat kleine dingen op, maar het meeste is vooral nuttig om te zien. Ik vind het wel jammer dat ze niet alle gesprekken met de coaches enzo volledig laten zien.quote:
neequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:34 schreef Myraela het volgende:
Kennen jullie dat gevoel dat je een maand totaal geen geld hebt en dan een week voordat je weer geld krijgt al 4 dagen online zit te winkelen om alles direct vakkundig uit te geven?
Nee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:34 schreef Myraela het volgende:
Kennen jullie dat gevoel dat je een maand totaal geen geld hebt en dan een week voordat je weer geld krijgt al 4 dagen online zit te winkelen om alles direct vakkundig uit te geven?
De werking van de man, bob. Niet de werking van jou.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan ik wel doen.
Je gooit eten en drinken in een man en er komt poep en pies uit. Hij kan verder niks.
Ik krijg op alternatiefdaten allemaal interesseberichten van walvissenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben niet alternatief, ik ben eerder een soort hipster.
Nee ik ben geen shopaholic.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:34 schreef Myraela het volgende:
Neen, ik ben zuinig van mezelf. Ik koop alleen maar iets als ik vind dat ik het nodig hebquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:34 schreef Myraela het volgende:
Sterktequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik krijg op alternatiefdaten allemaal interesseberichten van walvissen
Oh.quote:
Typische fokuitspraakquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die willen conformeren aan bestaande (arche)typen om zo zichzelf van een gemaakte (populaire)identiteit te voorzien.
ik weet zeker dat myr er ook van overtuigd is dat ze dat nieuwe paar schoenen nodig heeft (anders kan ze die nieuwe broek niet matchen enzoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neen, ik ben zuinig van mezelf. Ik koop alleen maar iets als ik vind dat ik het nodig heb
Nu je het zegt. 2 paar broeken en maar 1 paar nieuwe schoenen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik weet zeker dat myr er ook van overtuigd is dat ze dat nieuwe paar schoenen nodig heeft (anders kan ze die nieuwe broek niet matchen enzo)
Betrapt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Typische fokuitspraak
Autistische zolderkamerautist gevonden
zie jequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu je het zegt. 2 paar broeken en maar 1 paar nieuwe schoenen.
Geloof me, de dingen die ze uit heeft gezocht heeft ze totaal niet nodigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik weet zeker dat myr er ook van overtuigd is dat ze dat nieuwe paar schoenen nodig heeft (anders kan ze die nieuwe broek niet matchen enzo)
Nog eventjes doorgaan en ik kom mijn plaatsgenoot in Spijkenisse droppen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zie jeniets doelloos shoppen!
Klopt, het verschil zit hem in het nodig vinden van iets. Ik vind het niet snel nodig om iets nodig te hebben. Logisch toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |