Dat is heul niet waarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, jij probeert hier iedere vrouw te versieren. Ik wou dat ik slechts 1% van die flirtskills had. Dan had ik de rest van mijn leven vrouwen bij de vleet.
Tongval met voedsel vergelijkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:54 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als:
Wij verkopen smerig voedselKoop eens wat
Zeg je nu dat hij lelijk is?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, jij probeert hier iedere vrouw te versieren. Ik wou dat ik slechts 1% van die flirtskills had. Dan had ik de rest van mijn leven vrouwen bij de vleet.
Leer mij.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is heul niet waar
[..]
Tongval met voedsel vergelijken
Nee. Dan zou ik gewoon zeggen dat hij lelijk is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeg je nu dat hij lelijk is?
Jij hosselt toch ook iedereenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ik met 2, kun je na gaan hoe slecht het bij mij gaatquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:00 schreef muhahaha het volgende:
Ik hossel helemaal niks, ik lig elke nacht met de kat
Dat is ook niet waar, jij had datesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik met 2, kun je na gaan hoe slecht het bij mij gaat
Dat is waar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is ook niet waar, jij had dates.
Komen er geen leuke dames in de kroeg?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar nog val ik meestal met mijn katten in slaap
Niet vaak neequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Komen er geen leuke dames in de kroeg?
organiseer gewoon een keer een singles-night! draai je vast een hoop omzet en je kan zelf ook even rondkijken!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Komen er geen leuke dames in de kroeg?
Ik hoef niet echt meer rond te kijkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
organiseer gewoon een keer een singles-night! draai je vast een hoop omzet en je kan zelf ook even rondkijken!
Je weet waar hij woont toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
organiseer gewoon een keer een singles-night! draai je vast een hoop omzet en je kan zelf ook even rondkijken!
Goed plan, dan kom ik ookquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar heb niet t hele dorp bekekenquote:
Ik ben door 2 straten gereden en had wel het idee alles gezien te hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar heb niet t hele dorp bekeken
ik heb geen mannen gehosseld (wel afgewezen trouwens)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:07 schreef twi het volgende:
Hoi snarf, heb je al een man gehosseld of mag kree nog hoop hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |