Dat is heul niet waarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, jij probeert hier iedere vrouw te versieren. Ik wou dat ik slechts 1% van die flirtskills had. Dan had ik de rest van mijn leven vrouwen bij de vleet.
Tongval met voedsel vergelijkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:54 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als:
Wij verkopen smerig voedselKoop eens wat

Zeg je nu dat hij lelijk is?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, jij probeert hier iedere vrouw te versieren. Ik wou dat ik slechts 1% van die flirtskills had. Dan had ik de rest van mijn leven vrouwen bij de vleet.

Leer mij.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is heul niet waar
[..]
Tongval met voedsel vergelijken
Nee. Dan zou ik gewoon zeggen dat hij lelijk is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeg je nu dat hij lelijk is?

Jij hosselt toch ook iedereenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]

ik met 2, kun je na gaan hoe slecht het bij mij gaatquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:00 schreef muhahaha het volgende:
Ik hossel helemaal niks, ik lig elke nacht met de kat

Dat is ook niet waar, jij had datesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik met 2, kun je na gaan hoe slecht het bij mij gaat

Dat is waar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is ook niet waar, jij had dates.

Komen er geen leuke dames in de kroeg?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar nog val ik meestal met mijn katten in slaap

Niet vaak neequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Komen er geen leuke dames in de kroeg?

organiseer gewoon een keer een singles-night! draai je vast een hoop omzet en je kan zelf ook even rondkijken!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Komen er geen leuke dames in de kroeg?

Ik hoef niet echt meer rond te kijkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
organiseer gewoon een keer een singles-night! draai je vast een hoop omzet en je kan zelf ook even rondkijken!

Je weet waar hij woont toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
organiseer gewoon een keer een singles-night! draai je vast een hoop omzet en je kan zelf ook even rondkijken!

Goed plan, dan kom ik ookquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]

ja, maar heb niet t hele dorp bekekenquote:

Ik ben door 2 straten gereden en had wel het idee alles gezien te hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar heb niet t hele dorp bekeken

ik heb geen mannen gehosseld (wel afgewezen trouwens)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:07 schreef twi het volgende:
Hoi snarf, heb je al een man gehosseld of mag kree nog hoop hebben?

Waaronder kree?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb geen mannen gehosseld (wel afgewezen trouwens)

Ben je dan wel gehosseld?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]

Die arme Mata heeft ook aandacht nodig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:09 schreef ook_gek het volgende:
Kan je ook iemand in je DM blokkeren? Heb last van een vlieg met een ik ben de dating king syndroom.

Wie is hier de dating king?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:09 schreef ook_gek het volgende:
Kan je ook iemand in je DM blokkeren? Heb last van een vlieg met een ik ben de dating king syndroom.

Ja, is die rode cirkel met streep er door heen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:09 schreef ook_gek het volgende:

nee, die heeft niet eens geprobeerd, die weet dak niets wilquote:
nee, ben niet gehosseld, heb ze afgewezen. Hun poging was wel hosselen, maar faaldenquote:

Stuurt ie nog steeds berichten jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:09 schreef ook_gek het volgende:

We willen alle detailsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]

Ze waren te jong voor je?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, die heeft niet eens geprobeerd, die weet dak niets wil
[..]
nee, ben niet gehosseld, heb ze afgewezen. Hun poging was wel hosselen, maar faalden
(2 vanwege hun leeftijd en 1 omdat ik die gewoon niet leuk vind)

Wie is hier de echte man dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze waren te jong voor je?
Ik begrijp dat je een echte man nodig hebt.
Toevalligerwijs hebben wij er zo een speciaal vandaag in de aanbieding. En wat is dit? Een kortingskaart? Dan is hij helemaal gratis en je krijgt er een etentje bij!!!!!!!
Gefeliciteerd Snarf, met deze geweldige deal!

Dat is onzin natuurlijk, anders was je eerder dit jaar niet zo aan het huilen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:10 schreef marbasnarf het volgende:
nee, die heeft niet eens geprobeerd, die weet dak niets wil

ghehehehequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toevalligerwijs hebben wij er zo een speciaal vandaag in de aanbieding. En wat is dit? Een kortingskaart? Dan is hij helemaal gratis en je krijgt er een etentje bij!!!!!!!

Wie is in hemelsnaam een echte man hier dan. Behalve jij dan natuurlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]

Faxie natuurlijk.quote:
Sowieso niks met zo'n engnek beginnen. If he will cheat with you, he will cheat on you.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehe![]()
een was idd te jong, de andere te oud (en die had trouwens een vriendin en kwam ik langs, terwijl vriendin er niet was, had hij allemaal kaarsjes aangedaan en kreeg ik savonds ineens een smsje met een soort van aanzoek.... was heeeel bizar)
Faxie!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie is in hemelsnaam een echte man hier dan. Behalve jij dan natuurlijk.

juist, dat zei ik ook tegen m, dak t gewoon niet tof vond dat hij mij betrok bij t willen vreemdgaan. HIj beloofde dat hij t uit zou maken en wilde trouwen/samen wonen blabla...ben ff heeeeeeeeeeeeeeeel duidelijk geweest en daarna nergens meer op gereageertquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie natuurlijk.
[..]
Sowieso niks met zo'n engnek beginnen. If he will cheat with you, he will cheat on you.
[..]
Faxie!

Vleierquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie natuurlijk.
[..]
Sowieso niks met zo'n engnek beginnen. If he will cheat with you, he will cheat on you.
[..]
Faxie!

Wel een hele foute poging van 'm hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
juist, dat zei ik ook tegen m, dak t gewoon niet tof vond dat hij mij betrok bij t willen vreemdgaan. HIj beloofde dat hij t uit zou maken en wilde trouwen/samen wonen blabla...ben ff heeeeeeeeeeeeeeeel duidelijk geweest en daarna nergens meer op gereageert

GMTA enzulks.quote:
Goed gedaan Snarfje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
juist, dat zei ik ook tegen m, dak t gewoon niet tof vond dat hij mij betrok bij t willen vreemdgaan. HIj beloofde dat hij t uit zou maken en wilde trouwen/samen wonen blabla...ben ff heeeeeeeeeeeeeeeel duidelijk geweest en daarna nergens meer op gereageert

mja... voelde al beetje onraad toen de hele beneden verdieping bij hem vol stond met kaarsjes en er een romantische cd op stond... en ik kwam alleen maar even snel iets langsbrengen.... was echt wel ongemakkelijk... en toen dat smsje kwam, wist ikz eker dak me niets inbeelde...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel een hele foute poging van 'm hoor

Wel bizar jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... voelde al beetje onraad toen de hele beneden verdieping bij hem vol stond met kaarsjes en er een romantische cd op stond... en ik kwam alleen maar even snel iets langsbrengen.... was echt wel ongemakkelijk... en toen dat smsje kwam, wist ikz eker dak me niets inbeelde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |