Nah dat doen ze daar nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Banden lekprikken, wees creatief!
Krassen in je lak enz etc, all that nasty shit!
Raampie intikken. Je opwachten bij je auto met z'n 20en en je dan in elkaar timmeren, vervolgens jou beroven, je auto jatten om vervolgens je auto te bekrassen, banden lek, fik erin, ramen inslaan en vervolgens takelwagen!quote:
Heb jij een anti auto fetish ofzoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Raampie intikken. Je opwachten bij je auto met z'n 20en en je dan in elkaar timmeren, vervolgens jou beroven, je auto jatten om vervolgens je auto te bekrassen, banden lek, fik erin, ramen inslaan en vervolgens takelwagen!
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb jij een anti auto fetish ofzo
Ik denk een jeugdtrauma.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb jij een anti auto fetish ofzo
Er staat wel een geil wijf op.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg hem eens hoe sexy mijn ride is
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
2 nog wel, 1 aan elke kant
En 1 die meereed
Ik kan niet fluiten.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan ik je wel leren met mijn instrument
Ik kan ook niet fluiten. Mag ik ook?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Muhahaha, met jouw hosselskills moet je hele huis toch vol zitten met knappe vrouwen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat accent natuurlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muhahaha, met jouw hosselskills moet je hele huis toch vol zitten met knappe vrouwen?
WAAROM BEN JE SINGLE?
Welke skillsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muhahaha, met jouw hosselskills moet je hele huis toch vol zitten met knappe vrouwen?
WAAROM BEN JE SINGLE?
Die ze hier allemaal hebbenquote:
Niet haten op zijn sexy G.quote:
Jongen, jij probeert hier iedere vrouw te versieren. Ik wou dat ik slechts 1% van die flirtskills had. Dan had ik de rest van mijn leven vrouwen bij de vleet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welke skills
[..]
Die ze hier allemaal hebben. Kom eens hierheen
Dat is net zoiets als:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:51 schreef muhahaha het volgende:
Die ze hier allemaal hebben. Kom eens hierheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |