Het kan inderdaad heel saai zijn. Muziek en een enigszins prikkelende omgeving helpen wel. Anders ga ik me ook vervelen. Met fietsen heb ik dat minder, misschien omdat de wereld wat sneller beweegt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik deed het ook rustiger aan, maar ik vind hardlopen eerlijk gezegd ook niet zo leuk
Dat is sowieso al heel goed.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al een half uur gefietst. Nu weer even iets anders.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met schilderen dus.
[..]
Schilderen valt mij ook lastiger dan tekenen, maar goed, ik schilder ook net weer een blauwe maandag.
Holy hell, dat is prachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is haar, voor nu. Haar oude eigenaar herkende haar meteen, dat is wel een compliment, vind ik.
Ik zou bijna zeggen dat ik gevoel kan zien in het oog van dat paard.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dank jequote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wow, nice jobEn dat mag je zeker als compliment beschouwen
Dank jequote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Holy hell, dat is prachtig.Ik zou bijna zeggen dat ik gevoel kan zien in het oog van dat paard.
Ja, maar solo niet zo.quote:
Push-ups verbranden energie. Plus ik wil mijn borstspieren terug.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Het kan inderdaad heel saai zijn. Muziek en een enigszins prikkelende omgeving helpen wel. Anders ga ik me ook vervelen. Met fietsen heb ik dat minder, misschien omdat de wereld wat sneller beweegt.
[..]
Dat is sowieso al heel goed.Maar wat loze push-ups doen heeft niet zo veel zin, just sayin'.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met schilderen dus.
[..]
Schilderen valt mij ook lastiger dan tekenen, maar goed, ik schilder ook net weer een blauwe maandag.
Ziet er erg mooi uit Samzz! Knap dat je zoiets kunt maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is haar, voor nu. Haar oude eigenaar herkende haar meteen, dat is wel een compliment, vind ik.
![]()
Truequote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar solo niet zo.
[..]
Push-ups verbranden energie. Plus ik wil mijn borstspieren terug.
Dank jequote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ziet er erg mooi uit Samzz! Knap dat je zoiets kunt maken!
Energie verbrandt je niet, dat ontstaat door verbranding. Maar op zich is het niet heel erg effectief, vooral niet als het daarbij blijft. Dan kun je beter een wat uitgebreidere sessie doen en bijvoorbeeld grote spieren (die veel verbranden) mee pakken. Zoals je rug en beenspieren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar solo niet zo.
[..]
Push-ups verbranden energie. Plus ik wil mijn borstspieren terug.
Ik doe zo meequote:
Na-aper.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit las ik ook al in een ander topic.
Ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:19 schreef Samzz het volgende:
Ik zit te denken om voor Work in progress tekeningen en schilderijen een extra portfolio aan te maken en vanaf mijn huidige portfolio daarnaartoe te linken....
Goed idee?
En hoe train ik mijn rug?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Energie verbrandt je niet, dat ontstaat door verbranding. Maar op zich is het niet heel erg effectief, vooral niet als het daarbij blijft. Dan kun je beter een wat uitgebreidere sessie doen en bijvoorbeeld grote spieren (die veel verbranden) mee pakken. Zoals je rug en beenspieren.
Hier heb ik namelijk wel een beetje verstand van.
Eetsequote:
Kloptquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit las ik ook al in een ander topic.
Inderdaadquote:
Met rug oefeningen.quote:
Hoeft niet.quote:
Is wel motiverend. Andere mensen net zo zwoegend bezig. Plus nog wat bekijks (though geen Fera waarschijnlijk, maar je kan niet alles hebben). Enige nadeel is wellicht wel de drempel. Thuis kan je zonder reizen meteen aan de slag. Sportschool bied vaak wel meer mogelijkheden mits je geen gym at home hebt.quote:
Nee Fax, ik ga niet kitesurfen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga kitesurfenDe kust is niet zo ver voor je
Train je alles mee
In dat geval zou ik graag wat oefeningen hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Met rug oefeningen.Wat dumbells of een kettlebell en je kunt al een hoop doen. Ik kan je wel wat oefeningen geven.
Zelfs zonder gewicht kun je al een hoop trainen, trouwens.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee Fax, ik ga niet kitesurfen.
Dat is zo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.Ik vind van wel. Het is wel interessant om de WIP's te zien, maar ze horen niet tussen de complete werken, imo.
Coming up. Alleen voor de rug, of ook nog andere spiergroepen? En met of zonder gewicht?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee Fax, ik ga niet kitesurfen.
[..]
In dat geval zou ik graag wat oefeningen hebben.
How cute. Maar ik sport sowieso niet om te kijken naar andere mensen. Ik ben dan echt alleen met mezelf bezig. En zo zwaar zou het ook moeten zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is wel motiverend. Andere mensen net zo zwoegend bezig. Plus nog wat bekijks (though geen Fera waarschijnlijk, maar je kan niet alles hebben). Enige nadeel is wellicht wel de drempel. Thuis kan je zonder reizen meteen aan de slag. Sportschool bied vaak wel meer mogelijkheden mits je geen gym at home hebt.
Ik ben heel serieus hoor.quote:
Sorry, ik gewoon niet mijn ding. Mijn lichaam is zeer breekbaar. En ik hou niet zo van water.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:33 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Had gehoopt dat we een keer samen konden gaan
Alle spiergroepen mogen opzich. Alleen mijn benen ben ik tevreden over wegens het vele fietsen en lopen dat ik doe.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Coming up. Alleen voor de rug, of ook nog andere spiergroepen? En met of zonder gewicht?
Dit keer wel, maar na al dat geouwehoer gelooft niemand me meer.quote:
Oké. Hoeveel opties heb je qua kilo's?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, ik gewoon niet mijn ding. Mijn lichaam is zeer breekbaar. En ik hou niet zo van water.
[..]
Alle spiergroepen mogen opzich. Alleen mijn benen ben ik tevreden over wegens het vele fietsen en lopen dat ik doe.
Ik heb nog wel gewichten ergens liggen, dus doe maar met gewichten.
Je hebt wat roadkill gevonden?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef Murdera het volgende:
Ik ga weer een meesterwerk in elkaar zetten
Moet je poepen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef Murdera het volgende:
Ik ga weer een meesterwerk in elkaar zetten
De wens is gewoon de vader van de gedachten bij sommigen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit keer wel, maar na al dat geouwehoer gelooft niemand me meer.
Poeh, weet ik niet meer. Ware kleine halters iig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Hoeveel opties heb je qua kilo's?
Klieder zequote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:41 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga toch maar schilderen. Toedels
.
Doei, en succesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:41 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga toch maar schilderen. Toedels
.
True. Bij sommigen is het meer een primaire behoefte als een wens.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De wens is gewoon de vader van de gedachten bij sommigen.
[..]
Poeh, weet ik niet meer. Ware kleine halters iig.
Nee, waren vaste gewichten. Die variabele dingen ga ik binnenkort kopen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:43 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Bij sommigen is het meer een primaire behoefte als een wens.
Hmmm, het is wel makkelijker als ik het gewicht weet. Want voor grotere spiergroepen hang je er, vanzelfsprekend misschien, meer gewicht op. Maar je kunt geen gewicht toevoegen of weghalen? Zoals met schijven of zo.
Ik heb ze nog wel liggen. Mag je zo hebben (denk ik).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, waren vaste gewichten. Die variabele dingen ga ik binnenkort kopen.
Loefje, haaaaaai!quote:
Pannenkoek met hete kip, sla, uien en knoflooksausquote:
Echt?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ze nog wel liggen. Mag je zo hebben (denk ik).
Ik denk het niet. Gek genoeg heb ik wel een sportschool nodig, anders komt er vrij weinig van terecht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt?
Wil je ze zelf niet gebruiken?
Ow, dat zou wel enorm tof zijn van je.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Gek genoeg heb ik wel een sportschool nodig, anders komt er vrij weinig van terecht.
Ik kan ook best tof zijn. Er is één klein obstakel, maar ik zal kijken wat ik kan doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, dat zou wel enorm tof zijn van je.
Je moet nog wat spieren kweken voordat je ze kunt verhuizen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan ook best tof zijn. Er is één klein obstakel, maar ik zal kijken wat ik kan doen.
Ik vermoed dat het bij haar ex ligt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:13 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet nog wat spieren kweken voordat je ze kunt verhuizen?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:13 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet nog wat spieren kweken voordat je ze kunt verhuizen?
Ding, ding, ding. In één keer goed.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het bij haar ex ligt.
quote:
Ik hoor het wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ding, ding, ding. In één keer goed.
Ik weet niet of hij er nog wat mee wil. Hij had het erover die dingen te verkopen, dus ik neem aan dat het niet zo'n probleem is.
Nieuw koosnaampje?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed hoor, morgen naar Maastricht![]()
Joy, ik zal aan je denken
[..]
Avond aardbeitje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Nieuw koosnaampje?Ik moet eens een lijstje bijhouden.
Die hou ik wel bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wilde je vanavond al beginnen? Good sport.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoor het wel.
Maar had je al een lijstje met oefeningen?
Ik zit nog wel een beetje vol nu.
Je gaat een lekkere bak magnetronkoffie op de kop tikken onderweg?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed hoor, morgen naar Maastricht![]()
Joy, ik zal aan je denken
Jij woont ook in het Zuiden?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je gaat een lekkere bak magnetronkoffie op de kop tikken onderweg?
Dan ga ik vanavond nog wel wat opdrukken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Wilde je vanavond al beginnen? Good sport.Ik had het nog niet, ik was even aan het kijken of ik nog ergens een oud schema had staan.
Dan kan ik toch geen bakje komen doen. Ik zou aan Joy denken he, no way dat ik 1 voet in haar huis zetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, in het westen (waar het het meeste regent)
Als je haar huis überhaubt al haalt. Ze schijnt in een ghetto te wonenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan kan ik toch geen bakje komen doen. Ik zou aan Joy denken he, no way dat ik 1 voet in haar huis zet
Tuurlijk wel, ik heb een vlotte gettaway wagenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je haar huis überhaubt al haalt. Ze schijnt in een ghetto te wonen
Die vanonder je reet vandaan wordt gejat!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik heb een vlotte gettaway wagen
Nee jongen, deurtjes op slotquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die vanonder je reet vandaan wordt gejat!
Ik denk niet dat ze daar het begrip takelwagen kennenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Takelwagen!
Of anders de fik erin!
Banden lekprikken, wees creatief!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar het begrip takelwagen kennen
Nah dat doen ze daar nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Banden lekprikken, wees creatief!
Krassen in je lak enz etc, all that nasty shit!
Raampie intikken. Je opwachten bij je auto met z'n 20en en je dan in elkaar timmeren, vervolgens jou beroven, je auto jatten om vervolgens je auto te bekrassen, banden lek, fik erin, ramen inslaan en vervolgens takelwagen!quote:
Heb jij een anti auto fetish ofzoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Raampie intikken. Je opwachten bij je auto met z'n 20en en je dan in elkaar timmeren, vervolgens jou beroven, je auto jatten om vervolgens je auto te bekrassen, banden lek, fik erin, ramen inslaan en vervolgens takelwagen!
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb jij een anti auto fetish ofzo
Ik denk een jeugdtrauma.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb jij een anti auto fetish ofzo
Er staat wel een geil wijf op.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg hem eens hoe sexy mijn ride is
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
2 nog wel, 1 aan elke kant
En 1 die meereed
Ik kan niet fluiten.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan ik je wel leren met mijn instrument
Ik kan ook niet fluiten. Mag ik ook?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Muhahaha, met jouw hosselskills moet je hele huis toch vol zitten met knappe vrouwen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat accent natuurlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muhahaha, met jouw hosselskills moet je hele huis toch vol zitten met knappe vrouwen?
WAAROM BEN JE SINGLE?
Welke skillsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muhahaha, met jouw hosselskills moet je hele huis toch vol zitten met knappe vrouwen?
WAAROM BEN JE SINGLE?
Die ze hier allemaal hebbenquote:
Niet haten op zijn sexy G.quote:
Jongen, jij probeert hier iedere vrouw te versieren. Ik wou dat ik slechts 1% van die flirtskills had. Dan had ik de rest van mijn leven vrouwen bij de vleet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welke skills
[..]
Die ze hier allemaal hebben. Kom eens hierheen
Dat is net zoiets als:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:51 schreef muhahaha het volgende:
Die ze hier allemaal hebben. Kom eens hierheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |