Dat is zo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.Ik vind van wel. Het is wel interessant om de WIP's te zien, maar ze horen niet tussen de complete werken, imo.
Coming up. Alleen voor de rug, of ook nog andere spiergroepen? En met of zonder gewicht?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee Fax, ik ga niet kitesurfen.
[..]
In dat geval zou ik graag wat oefeningen hebben.
How cute. Maar ik sport sowieso niet om te kijken naar andere mensen. Ik ben dan echt alleen met mezelf bezig. En zo zwaar zou het ook moeten zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is wel motiverend. Andere mensen net zo zwoegend bezig. Plus nog wat bekijks (though geen Fera waarschijnlijk, maar je kan niet alles hebben). Enige nadeel is wellicht wel de drempel. Thuis kan je zonder reizen meteen aan de slag. Sportschool bied vaak wel meer mogelijkheden mits je geen gym at home hebt.
Ik ben heel serieus hoor.quote:
Sorry, ik gewoon niet mijn ding. Mijn lichaam is zeer breekbaar. En ik hou niet zo van water.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:33 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Had gehoopt dat we een keer samen konden gaan
Alle spiergroepen mogen opzich. Alleen mijn benen ben ik tevreden over wegens het vele fietsen en lopen dat ik doe.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Coming up. Alleen voor de rug, of ook nog andere spiergroepen? En met of zonder gewicht?
Dit keer wel, maar na al dat geouwehoer gelooft niemand me meer.quote:
Oké. Hoeveel opties heb je qua kilo's?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, ik gewoon niet mijn ding. Mijn lichaam is zeer breekbaar. En ik hou niet zo van water.
[..]
Alle spiergroepen mogen opzich. Alleen mijn benen ben ik tevreden over wegens het vele fietsen en lopen dat ik doe.
Ik heb nog wel gewichten ergens liggen, dus doe maar met gewichten.
Je hebt wat roadkill gevonden?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef Murdera het volgende:
Ik ga weer een meesterwerk in elkaar zetten
Moet je poepen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef Murdera het volgende:
Ik ga weer een meesterwerk in elkaar zetten
De wens is gewoon de vader van de gedachten bij sommigen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit keer wel, maar na al dat geouwehoer gelooft niemand me meer.
Poeh, weet ik niet meer. Ware kleine halters iig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Hoeveel opties heb je qua kilo's?
Klieder zequote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:41 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga toch maar schilderen. Toedels
.
Doei, en succesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:41 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga toch maar schilderen. Toedels
.
True. Bij sommigen is het meer een primaire behoefte als een wens.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De wens is gewoon de vader van de gedachten bij sommigen.
[..]
Poeh, weet ik niet meer. Ware kleine halters iig.
Nee, waren vaste gewichten. Die variabele dingen ga ik binnenkort kopen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:43 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Bij sommigen is het meer een primaire behoefte als een wens.
Hmmm, het is wel makkelijker als ik het gewicht weet. Want voor grotere spiergroepen hang je er, vanzelfsprekend misschien, meer gewicht op. Maar je kunt geen gewicht toevoegen of weghalen? Zoals met schijven of zo.
Ik heb ze nog wel liggen. Mag je zo hebben (denk ik).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, waren vaste gewichten. Die variabele dingen ga ik binnenkort kopen.
Loefje, haaaaaai!quote:
Pannenkoek met hete kip, sla, uien en knoflooksausquote:
Echt?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ze nog wel liggen. Mag je zo hebben (denk ik).
Ik denk het niet. Gek genoeg heb ik wel een sportschool nodig, anders komt er vrij weinig van terecht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt?
Wil je ze zelf niet gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |