Ow, dat zou wel enorm tof zijn van je.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Gek genoeg heb ik wel een sportschool nodig, anders komt er vrij weinig van terecht.
Ik kan ook best tof zijn. Er is één klein obstakel, maar ik zal kijken wat ik kan doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, dat zou wel enorm tof zijn van je.
Je moet nog wat spieren kweken voordat je ze kunt verhuizen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan ook best tof zijn. Er is één klein obstakel, maar ik zal kijken wat ik kan doen.
Ik vermoed dat het bij haar ex ligt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:13 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet nog wat spieren kweken voordat je ze kunt verhuizen?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:13 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet nog wat spieren kweken voordat je ze kunt verhuizen?
Ding, ding, ding. In één keer goed.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het bij haar ex ligt.
quote:
Ik hoor het wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ding, ding, ding. In één keer goed.
Ik weet niet of hij er nog wat mee wil. Hij had het erover die dingen te verkopen, dus ik neem aan dat het niet zo'n probleem is.
Nieuw koosnaampje?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed hoor, morgen naar Maastricht![]()
Joy, ik zal aan je denken
[..]
Avond aardbeitje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Nieuw koosnaampje?Ik moet eens een lijstje bijhouden.
Die hou ik wel bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wilde je vanavond al beginnen? Good sport.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoor het wel.
Maar had je al een lijstje met oefeningen?
Ik zit nog wel een beetje vol nu.
Je gaat een lekkere bak magnetronkoffie op de kop tikken onderweg?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed hoor, morgen naar Maastricht![]()
Joy, ik zal aan je denken
Jij woont ook in het Zuiden?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je gaat een lekkere bak magnetronkoffie op de kop tikken onderweg?
Dan ga ik vanavond nog wel wat opdrukken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Wilde je vanavond al beginnen? Good sport.Ik had het nog niet, ik was even aan het kijken of ik nog ergens een oud schema had staan.
Dan kan ik toch geen bakje komen doen. Ik zou aan Joy denken he, no way dat ik 1 voet in haar huis zetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, in het westen (waar het het meeste regent)
Als je haar huis überhaubt al haalt. Ze schijnt in een ghetto te wonenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan kan ik toch geen bakje komen doen. Ik zou aan Joy denken he, no way dat ik 1 voet in haar huis zet
Tuurlijk wel, ik heb een vlotte gettaway wagenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je haar huis überhaubt al haalt. Ze schijnt in een ghetto te wonen
Die vanonder je reet vandaan wordt gejat!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik heb een vlotte gettaway wagen
Nee jongen, deurtjes op slotquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die vanonder je reet vandaan wordt gejat!
Ik denk niet dat ze daar het begrip takelwagen kennenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Takelwagen!
Of anders de fik erin!
Banden lekprikken, wees creatief!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar het begrip takelwagen kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |