quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:32 schreef twi het volgende:
[..]
Heeft íe geen leuk appartementje voor 12,50?
Wat dacht je eerst dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:33 schreef Fera het volgende:
Ik lees net dat vlinders gewoon een stress respons zijn veroorzaakt door adrenaline. Stress is niet leuk.
Vond het ook wel opvallend dat te lezen. Had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:33 schreef Fera het volgende:
Ik lees net dat vlinders gewoon een stress respons zijn veroorzaakt door adrenaline. Stress is niet leuk.
Wel iets in die richting, maar toevallig leest vriendin net het feitje op. Ze is rare weetjes aan het lezen.quote:
Heb jij zoveel vlinders in je buik nuquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar soms duurt het zo lang voordat je dat weet.Dat vind ik helemaal niet leuk. En ze leiden je verschrikkelijk af van andere dingen in je leven.
Wel grappig, dat je ongeveer de zelfde stress repons krijgt bij iemand die je leuk vindt, als bij een woeste sabeltandtijger die je wilt opeten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het ook wel opvallend dat te lezen. Had ik niet verwacht.
9gagquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:33 schreef Fera het volgende:
Nou nee, dan zou er ook nog verbazing bij optreden. Dat heb ik altijd als ik word aangevallen door uitgestorven of gefantaseerde dieren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel grappig, dat je ongeveer de zelfde stress repons krijgt bij iemand die je leuk vindt, als bij een woeste sabeltandtijger die je wilt opeten.
Ja, ik dacht dat het een vorm van endorfinen ofzo was. Maar goed, had ik misschien al die micro vakken moeten kiezen ipv de veldvakken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel grappig, dat je ongeveer de zelfde stress repons krijgt bij iemand die je leuk vindt, als bij een woeste sabeltandtijger die je wilt opeten.
Misschien gaat het wel gepaard met endorfinen. Want er zit vaak ook wel een vrolijk aspect aan vast. Terwijl een bedreigend wild dier natuurlijk weer angst op wekt. Maar de stress respons zelf is hetzelfde, denk ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het een vorm van endorfinen ofzo was. Maar goed, had ik misschien al die micro vakken moeten kiezen ipv de veldvakken.
Al denk ik niet dat het dezelfde stressrespons is (wel voor heloef die wegrent), maar zelfde oorsprong. Alleen een andere uiting.
Tis wel een goeie libidokillerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Stress is nooit goed... toch?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou nee, dan zou er ook nog verbazing bij optreden. Dat heb ik altijd als ik word aangevallen door uitgestorven of gefantaseerde dieren.
Stress, in matige vorm, is juist heel gezond.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Stress is nooit goed... toch?
Ik ga juist van die stomme fouten maken als ik stress ervaarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Stress, in matige vorm, is juist heel gezond.
Ik heb er ook geen verstand van. Dus laten we ophouden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien gaat het wel gepaard met endorfinen. Want er zit vaak ook wel een vrolijk aspect aan vast. Terwijl een bedreigend wild dier natuurlijk weer angst op wekt. Maar de stress respons zelf is hetzelfde, denk ik.
Niet dat ik hier verstand van heb verder.
Ander onderwerp?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen verstand van. Dus laten we ophouden.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zit wel op het randje van Mephobia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |