Gefeliciteerd!!!quote:
Ikea spullen vooral niet uit elkaar halen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:21 schreef muhahaha het volgende:
Myra, als IKEA expert kun je me vast wel even helpen. Ik heb zo een tv kast die ik wil verkopen en ik ben benieuwd hoe je zoiets eenvoudig weer uit elkaar haalt.
Weet je hoe lomp zwaar dat apparaat isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ikea spullen vooral niet uit elkaar halen.
Bed of tv-kast verschilt. TV kast is echt lomp zwaar en overal schroefjes en boutjesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:26 schreef Fera het volgende:
Ik krijg mijn oude IKEA bed van thuis mssn, maar die gaat dus niet meer fatsoenlijk opgebouwd worden?
tuurlijk welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:26 schreef Fera het volgende:
Ik krijg mijn oude IKEA bed van thuis mssn, maar die gaat dus niet meer fatsoenlijk opgebouwd worden?
Hij is al uit elkaar. Het is een bedbank die uitklapt tot tweepersoons met lades erin. Was nog n gedoe 'm in elkaar te zetten de eerste keer.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bed of tv-kast verschilt. TV kast is echt lomp zwaar en overal schroefjes en boutjes.
Bed lijkt me juist makkelijk, 4 schroefjes los halen, lattenbodem eraf en je bent klaar
Ow dat ding ken ik wel, zelf ook in elkaar gezetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is al uit elkaar. Het is een bedbank die uitklapt tot tweepersoons met lades erin. Was nog n gedoe 'm in elkaar te zetten de eerste keer.
Als je hem uit elkaar krijgt zal je hem ook wel weer in elkaar krijgen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is al uit elkaar. Het is een bedbank die uitklapt tot tweepersoons met lades erin. Was nog n gedoe 'm in elkaar te zetten de eerste keer.
Ow jij staat bij de afvalverwerking bij de IKEA?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je hem uit elkaar krijgt zal je hem ook wel weer in elkaar krijgen.
Ik weet niets van klussen, ik kan alles alleen maar slopen.
Volkswagen Touran op zn best.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dat ding ken ik wel, zelf ook in elkaar gezet. Ik denk niet dat die heel moeilijk zal zijn, wat voor soort auto kun je regelen
Okay, dan is t goed. Niet dat t dan ineens niet meer goed past of zo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je hem uit elkaar krijgt zal je hem ook wel weer in elkaar krijgen.
Ik weet niets van klussen, ik kan alles alleen maar slopen.
Dat is toch een behoorlijke wagen? Hoef je die ladeblokken niet uit elkaar te halen. Alleen de zijpanelen van het bed en de lattenbodem losmaken en dan alles in de auto leggen.quote:
niks wat je met wat schroeven niet op kunt lossenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Okay, dan is t goed. Niet dat t dan ineens niet meer goed past of zo.
Topickill met je werkgepraatquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:41 schreef Cue_ het volgende:
Ben vandaag beetje in de productie aan het klooien.. zijn de gebruikers niet echt blij mee![]()
Met liefdequote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je deed er nog een schepje bovenop?
Samequote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:40 schreef muhahaha het volgende:
Liefde![]()
![]()
Zou ik wel willen eigenlijk, weer eens oprechte verliefdheid
De laatste keer dat ik echt vlinders had en mijn gedachtes niet van haar af kon krijgen was begin dit jaarquote:
En hoe liep dat verhaal af?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:49 schreef muhahaha het volgende:
De laatste keer dat ik echt vlinders had en mijn gedachtes niet van haar af kon krijgen was begin dit jaar. Na een onbedoelde zoen op de mond (we namen afscheid en gingen allebei dezelfde kant op
).
Dat is verder niks meer geworden en ik denk dat ik ook te makkelijk verliefd word in dergelijke gevallenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En hoe liep dat verhaal af?
Laat ik het maar niet hebben over mijn laatste vlindersKan ik me zowat niet herinneren.
Die hoef ik niet in mijn buik, maar okquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die hoef ik niet in mijn buik, maar ok![]()
Toen op de meet dacht ik toch echt dat er een vonk was.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Laatste keer vlinders is 4 jaar geleden of zo
Net dankzij de liefste joy een topkoop gedaan, en vanavond kijken naar appartementje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe is jullie dag, die van mij matig
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Net dankzij de liefste joy een topkoop gedaan, en vanavond kijken naar appartementje.
Van iedereen hier zou jij toch moeten weten dat ik dat niet nodig heb.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:21 schreef muhahaha het volgende:
Wat voor topkoop is dat dan? Een nieuwe vibo met extra ribbeltjes?
Een vonk maakt nog geen vuurtjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toen op de meet dacht ik toch echt dat er een vonk was.
Hmm ieder zijn hobby, ik vind het maar raar om andermans appartementen te beglurenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Net dankzij de liefste joy een topkoop gedaan, en vanavond kijken naar appartementje.
Vertel dan gvd de details van deze geweldige koop.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Van iedereen hier zou jij toch moeten weten dat ik dat niet nodig heb.
Een colbertje.
I don't want to set the world on fire, I just want to start a flame in your heart.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een vonk maakt nog geen vuurtje
Van 350 voor 50.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vertel dan gvd de details van deze geweldige koop.
Een Boss colbertje voor maar 50
Fire won't heal my broken heart </3quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
I don't want to set the world on fire, I just want to start a flame in your heart.
Waar???? potdorie een koopjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eh. 3,5 minuut!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
En die 50 betaal ik in 3 minuten in natura.
Ik zal het 1,5 uur goedmaken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:26 schreef Joysa het volgende:
Ik moet er nog 1,5u voor reizen maar dat doe ik voor dat geld wel
Neinquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
2-hands?
Als je toch over DEn Bosch komt, ik wil 'm voor 55 euro van je overnemen ;D
Die wil ik in het zwartquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alpaca
Een van de fijnste en mooiste stoffen.
[ afbeelding ]
Als ze beantwoord worden nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:25 schreef Fera het volgende:
Vlinders. Ik vind dat zo'n nerveus gevoel af en toe.
Mooie koop iigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Neinik ga nog verder naar het zuiden
En hij is 1x gedragen maar iets te klein gekocht
Mijn xboxquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:28 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dat is geen FOK!ster, maar daar heb jij ook goede koopjes van.
Whut? Waar?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dratquote:
Ja, maar soms duurt het zo lang voordat je dat weet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als ze beantwoord worden niet
Heeft íe geen leuk appartementje voor 12,50?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn xbox
Wat een baas is die kerel.
Nu nog zijn auto op de kop tikken wanneer hij iets nieuws zoekt.
Ze hebben geen Joysa hier op Maltaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moet wel heel erg veel over hebben voor zon deal.
En je hebt er een Joysa voor nodig.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:32 schreef twi het volgende:
[..]
Heeft íe geen leuk appartementje voor 12,50?
Wat dacht je eerst dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:33 schreef Fera het volgende:
Ik lees net dat vlinders gewoon een stress respons zijn veroorzaakt door adrenaline. Stress is niet leuk.
Vond het ook wel opvallend dat te lezen. Had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:33 schreef Fera het volgende:
Ik lees net dat vlinders gewoon een stress respons zijn veroorzaakt door adrenaline. Stress is niet leuk.
Wel iets in die richting, maar toevallig leest vriendin net het feitje op. Ze is rare weetjes aan het lezen.quote:
Heb jij zoveel vlinders in je buik nuquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar soms duurt het zo lang voordat je dat weet.Dat vind ik helemaal niet leuk. En ze leiden je verschrikkelijk af van andere dingen in je leven.
Wel grappig, dat je ongeveer de zelfde stress repons krijgt bij iemand die je leuk vindt, als bij een woeste sabeltandtijger die je wilt opeten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het ook wel opvallend dat te lezen. Had ik niet verwacht.
9gagquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:33 schreef Fera het volgende:
Nou nee, dan zou er ook nog verbazing bij optreden. Dat heb ik altijd als ik word aangevallen door uitgestorven of gefantaseerde dieren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel grappig, dat je ongeveer de zelfde stress repons krijgt bij iemand die je leuk vindt, als bij een woeste sabeltandtijger die je wilt opeten.
Ja, ik dacht dat het een vorm van endorfinen ofzo was. Maar goed, had ik misschien al die micro vakken moeten kiezen ipv de veldvakken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel grappig, dat je ongeveer de zelfde stress repons krijgt bij iemand die je leuk vindt, als bij een woeste sabeltandtijger die je wilt opeten.
Misschien gaat het wel gepaard met endorfinen. Want er zit vaak ook wel een vrolijk aspect aan vast. Terwijl een bedreigend wild dier natuurlijk weer angst op wekt. Maar de stress respons zelf is hetzelfde, denk ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het een vorm van endorfinen ofzo was. Maar goed, had ik misschien al die micro vakken moeten kiezen ipv de veldvakken.
Al denk ik niet dat het dezelfde stressrespons is (wel voor heloef die wegrent), maar zelfde oorsprong. Alleen een andere uiting.
Tis wel een goeie libidokillerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Stress is nooit goed... toch?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou nee, dan zou er ook nog verbazing bij optreden. Dat heb ik altijd als ik word aangevallen door uitgestorven of gefantaseerde dieren.
Stress, in matige vorm, is juist heel gezond.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Stress is nooit goed... toch?
Ik ga juist van die stomme fouten maken als ik stress ervaarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Stress, in matige vorm, is juist heel gezond.
Ik heb er ook geen verstand van. Dus laten we ophouden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien gaat het wel gepaard met endorfinen. Want er zit vaak ook wel een vrolijk aspect aan vast. Terwijl een bedreigend wild dier natuurlijk weer angst op wekt. Maar de stress respons zelf is hetzelfde, denk ik.
Niet dat ik hier verstand van heb verder.
Ander onderwerp?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen verstand van. Dus laten we ophouden.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zit wel op het randje van Mephobia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |