oei mijn spellingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt het principe wel door, geloof ik
Over veertigjarige vriendjes gesproken: lekker wijf uit de kroeg waar ik altijd kom is 21, en ze doet het met een gast van achter in de 30, begin 40. Echtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:00 schreef Murdera het volgende:
Er was ook eens een meisje dat op cam haar tieten aan mij liet zien, toen was ik alleen niet in mn eentje, maat had de foto doorgestuurd.
Kwam ze de volgende dag met haar 40 jarige vriend die me wel effuh helemaal de kankah in zou trappeh.
Wat vond hij van dr camsessie dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:00 schreef Murdera het volgende:
Er was ook eens een meisje dat op cam haar tieten aan mij liet zien, toen was ik alleen niet in mn eentje, maat had de foto doorgestuurd.
Kwam ze de volgende dag met haar 40 jarige vriend die me wel effuh helemaal de kankah in zou trappeh.
Dat meisje uit mijn verhaal was 16.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Over veertigjarige vriendjes gesproken: lekker wijf uit de kroeg waar ik altijd kom is 21, en ze doet het met een gast van achter in de 30, begin 40. EchtIk voel me gepasseerd door een bijna pensioengerechtigde stratenmaker
Irritant is dat hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Over veertigjarige vriendjes gesproken: lekker wijf uit de kroeg waar ik altijd kom is 21, en ze doet het met een gast van achter in de 30, begin 40. EchtIk voel me gepasseerd door een bijna pensioengerechtigde stratenmaker
Van jou had ik ook niet anders verwacht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat meisje uit mijn verhaal was 16.![]()
zei hij niets over.quote:
Ik was toen ook 16 hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van jou had ik ook niet anders verwacht.
Een goede pimp houdt zn bitches kort.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij was waarschijnlijk boos dat er niet betaald werd voor die foto's
Spreek enkel als ik wat aan je vraag.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Een goede pimp houd zn bitches kort.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
zei hij niets over.
Toen ik ging lachen werd hij heel boos.
Toen zei een leraar dat hij wel heel snel op kon flikkeren, omdat anders de politie wel even langs zou komen, en die zouden toch lastige vragen stellen aan een 40 jarige die een net 16jarige neukt.
Ik denk niet dat we het hier over geboren Casanova's hebben, als je op je 32e nog 14-jarige meisjes moet verleiden via MSN en Facebookquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:06 schreef debeterebob het volgende:
Waarom zou je 14-jarige meisjes laten flashen
In sommige milieus is dat dan ook het geval.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:06 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Echt smerig, dat soort lui.Het had je dochter kunnen zijn.
Mijn muilkorfje was los.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Spreek enkel als ik wat aan je vraag.
Kaneel sloeg er met zijn piemel tegen aan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
MUHAHA WAAR BEN JE EN HOE VERKLAAR JE DIT EUVEL??
Goede topickill.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kaneel sloeg er met zijn piemel tegen aan.
IK BEN ER, sorry dat ding schiet steeds losquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
MUHAHA WAAR BEN JE EN HOE VERKLAAR JE DIT EUVEL??
Ducttape? Schroeven? Vastlassen? Opties te over.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
IK BEN ER, sorry dat ding schiet steeds los
Of gewoon altijd de pener erin, is het lekker stilquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ducttape? Schroeven? Vastlassen? Opties te over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |