Onwetendheid is een bitchquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jezus Flips.
[..]
Er was geen link met je drinken. Je vroeg of ik een probleem had.
Oke. Dat snapte ik even niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jezus Flips.
[..]
Er was geen link met je drinken. Je vroeg of ik een probleem had.
Je kent dracula toch wel?quote:
Je maakt je veel te druk.quote:
Weer zo'n vrouw die denkt dat de hele wereld om haar draait, zonder gewoon even stil te staan bij de problemen van anderenquote:
Vrouwen..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:16 schreef twi het volgende:
[..]
Weer zo'n vrouw die denkt dat de hele wereld om haar draait, zonder gewoon even stil te staan bij de problemen van anderen
HAHAHA.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moeder is een bitch. HAHAHAHHAH
Eerlijk gezegd alleen de naam Dracula en dat het een vampier is en een horror verhaalquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kent dracula toch wel?
[..]
Je maakt je veel te druk.
Daar doe ik het dan ook voor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
3 minuten over nagedacht.Was het waard.
Denken aan andere mensen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:16 schreef twi het volgende:
[..]
Weer zo'n vrouw die denkt dat de hele wereld om haar draait, zonder gewoon even stil te staan bij de problemen van anderen
Daar zit je al warm, nu nog gokken wie dat verhaal heeft bedachtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:18 schreef Flippiee het volgende:
Eerlijk gezegd alleen de naam Dracula en dat het een vampier is en een horror verhaal
Flips, I'm dissapoint.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HAHAHA.
[..]
Eerlijk gezegd alleen de naam Dracula en dat het een vampier is en een horror verhaal
Nou dankzij het googlen naar Bram Stoker, ben ik hiervan ook al op de hoogte.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar zit je al warm, nu nog gokken wie dat verhaal heeft bedacht
En ghbquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doe je het voor 3 minuten nadenken? Dat scheelt weer een breezer.
Ik haat het als mensen teleurgesteld zijn.quote:
Je weet vast wel iets om het goed te maken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik haat het als mensen teleurgesteld zijn.
Wat een hoop klotedagen moet jij dan hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:21 schreef Flippiee het volgende:
Ik haat het als mensen teleurgesteld zijn.
Als ghb echt niet meer werkt voor je dan heb ik nog wel een plekje voor jequote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, dat blijf ik gebruiken, dat is wel een beetje ons ding.
Dan blijven we dat maar gebruiken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, dat blijf ik gebruiken, dat is wel een beetje ons ding.
Uiteraard.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet vast wel iets om het goed te maken.
Hihaho, lachen. Hihaho, echt kei grappig. Hihaho, XD XD XD XD XDquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat een hoop klotedagen moet jij dan hebben.
Daar ga je al in de fout. Ijzer smeden als het heet is, want anders dan vergeten ze het weer, of proberen ze er onder uit te komen. Geniepige schepsels, die vrouwen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zie ik dat gaarne tegemoet.
Deze man heeft kennis van zaken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:30 schreef twi het volgende:
[..]
Daar ga je al in de fout. Ijzer smeden als het heet is, want anders dan vergeten ze het weer, of proberen ze er onder uit te komen. Geniepige schepsels, die vrouwen.
Ligt aan de woonplaats, daar komen alleen maar onbetrouwbare schepsels vandaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deze man heeft kennis van zaken.
Vooral flips is niet te vertrouwen.
Ik vertrouw flips met mijn diepste meest duistere geheimen, onzekerheden en zwakheden. Tevens: mijn leven.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:30 schreef twi het volgende:
[..]
Daar ga je al in de fout. Ijzer smeden als het heet is, want anders dan vergeten ze het weer, of proberen ze er onder uit te komen. Geniepige schepsels, die vrouwen.
Het was leuk je gekend te hebben. Helaas heb ik geen foto genomen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vertrouw flips met mijn diepste meest duistere geheimen, onzekerheden en zwakheden. Tevens: mijn leven.
Want jij woont er?quote:
Ahw.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vertrouw flips met mijn diepste meest duistere geheimen, onzekerheden en zwakheden. Tevens: mijn leven.
kut twi.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:33 schreef twi het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben. Helaas heb ik geen foto genomen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:33 schreef twi het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben. Helaas heb ik geen foto genomen.
quote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ligt aan de woonplaats, daar komen alleen maar onbetrouwbare schepsels vandaan.
Heb ik met de strontemmer gerammelt?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ze praat hetzelfde als Britt. Ga maar Googlen.
Dat je beste bleek kan drinken om facebooklikes te krijgen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vat em niet maar heb ook geen zin haar te googlen
Same hier, luie hond modus aanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vat em niet maar heb ook geen zin haar te googlen
?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat je beste bleek kan drinken om facebooklikes te krijgen.
Ja welquote:
Ok, dat is gewoon best triestquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja welZelfmoord door pesten. Dronk bleek, ging dood en kreeg facebooklikes.
En ze showde haar tieten aan een onbekende.
Even een goede samenvatting van GLC erover:quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:35 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Wat ik lees is dat ze haar tieten liet zien op cam, die fotos vervolgens overal rondgingen. Daarna sneed ze in zichzelf, neukte ze een jongen die al een vriendin had en werd ze vervolgens in elkaar geslagen door die vriendin.
Toen maakte ze een filmpje en daarna pleegde ze zelfmoord
Ok, ze was dus ook gewoon dom bezigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Even een goede samenvatting van GLC erover:
[..]
Zielig verhaalquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Even een goede samenvatting van GLC erover:
[..]
Ja, natuurlijk was het allemaal dom. Maar is wel duidelijk gevolg van pesten en kan je haar niet echt kwalijk nemen m.i.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, ze was dus ook gewoon dom bezig
O maar dat stond dan ook weer niet in de samenvattingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk was het allemaal dom. Maar is wel duidelijk gevolg van pesten en kan je haar niet echt kwalijk nemen m.i.
Net zoals je mij niet kwalijk kan nemen dat ik lach om de grapjes erover.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk was het allemaal dom. Maar is wel duidelijk gevolg van pesten en kan je haar niet echt kwalijk nemen m.i.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Net zoals je mij niet kwalijk kan nemen dat ik lach om de grapjes erover.
Nouja ze werd gepest sinds ze keer flashte.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O maar dat stond dan ook weer niet in de samenvatting
Dat zijn meestal de leukstequote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]Maar toch vond ik het een vrij lomp grapje.
Dan ben je ook gewoon een vuige slet hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nouja ze werd gepest sinds ze keer flashte.
Daar sta ik om bekend.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]Maar toch vond ik het een vrij lomp grapje.
quote:
Volgens mij niet, aangezien ze flashte voor een vreemdeling. Toen ze het vriendje van een vriendin van haar neukte is het mis gegaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nouja ze werd gepest sinds ze keer flashte.
Als ik op de interwebz 14jarige meisjes ga overhalen om te flashen, is zei de vuige slet en treft mij geen blaamquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan ben je ook gewoon een vuige slet hoor
Je hebt het principe wel door, geloof ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als ik op de interwebz 14jarige meisjes ga overhalen om te flashen, is zei de vuige slet en treft mij geen blaam
oei mijn spellingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt het principe wel door, geloof ik
Over veertigjarige vriendjes gesproken: lekker wijf uit de kroeg waar ik altijd kom is 21, en ze doet het met een gast van achter in de 30, begin 40. Echtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:00 schreef Murdera het volgende:
Er was ook eens een meisje dat op cam haar tieten aan mij liet zien, toen was ik alleen niet in mn eentje, maat had de foto doorgestuurd.
Kwam ze de volgende dag met haar 40 jarige vriend die me wel effuh helemaal de kankah in zou trappeh.
Wat vond hij van dr camsessie dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:00 schreef Murdera het volgende:
Er was ook eens een meisje dat op cam haar tieten aan mij liet zien, toen was ik alleen niet in mn eentje, maat had de foto doorgestuurd.
Kwam ze de volgende dag met haar 40 jarige vriend die me wel effuh helemaal de kankah in zou trappeh.
Dat meisje uit mijn verhaal was 16.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Over veertigjarige vriendjes gesproken: lekker wijf uit de kroeg waar ik altijd kom is 21, en ze doet het met een gast van achter in de 30, begin 40. EchtIk voel me gepasseerd door een bijna pensioengerechtigde stratenmaker
Irritant is dat hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Over veertigjarige vriendjes gesproken: lekker wijf uit de kroeg waar ik altijd kom is 21, en ze doet het met een gast van achter in de 30, begin 40. EchtIk voel me gepasseerd door een bijna pensioengerechtigde stratenmaker
Van jou had ik ook niet anders verwacht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat meisje uit mijn verhaal was 16.![]()
zei hij niets over.quote:
Ik was toen ook 16 hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van jou had ik ook niet anders verwacht.
Een goede pimp houdt zn bitches kort.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij was waarschijnlijk boos dat er niet betaald werd voor die foto's
Spreek enkel als ik wat aan je vraag.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Een goede pimp houd zn bitches kort.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
zei hij niets over.
Toen ik ging lachen werd hij heel boos.
Toen zei een leraar dat hij wel heel snel op kon flikkeren, omdat anders de politie wel even langs zou komen, en die zouden toch lastige vragen stellen aan een 40 jarige die een net 16jarige neukt.
Ik denk niet dat we het hier over geboren Casanova's hebben, als je op je 32e nog 14-jarige meisjes moet verleiden via MSN en Facebookquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:06 schreef debeterebob het volgende:
Waarom zou je 14-jarige meisjes laten flashen
In sommige milieus is dat dan ook het geval.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:06 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Echt smerig, dat soort lui.Het had je dochter kunnen zijn.
Mijn muilkorfje was los.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Spreek enkel als ik wat aan je vraag.
Kaneel sloeg er met zijn piemel tegen aan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
MUHAHA WAAR BEN JE EN HOE VERKLAAR JE DIT EUVEL??
Goede topickill.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kaneel sloeg er met zijn piemel tegen aan.
IK BEN ER, sorry dat ding schiet steeds losquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
MUHAHA WAAR BEN JE EN HOE VERKLAAR JE DIT EUVEL??
Ducttape? Schroeven? Vastlassen? Opties te over.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
IK BEN ER, sorry dat ding schiet steeds los
Of gewoon altijd de pener erin, is het lekker stilquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ducttape? Schroeven? Vastlassen? Opties te over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |