Dat je beste bleek kan drinken om facebooklikes te krijgen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vat em niet maar heb ook geen zin haar te googlen
Same hier, luie hond modus aanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vat em niet maar heb ook geen zin haar te googlen
?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat je beste bleek kan drinken om facebooklikes te krijgen.
Ja welquote:
Ok, dat is gewoon best triestquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja welZelfmoord door pesten. Dronk bleek, ging dood en kreeg facebooklikes.
En ze showde haar tieten aan een onbekende.
Even een goede samenvatting van GLC erover:quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:35 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Wat ik lees is dat ze haar tieten liet zien op cam, die fotos vervolgens overal rondgingen. Daarna sneed ze in zichzelf, neukte ze een jongen die al een vriendin had en werd ze vervolgens in elkaar geslagen door die vriendin.
Toen maakte ze een filmpje en daarna pleegde ze zelfmoord
Ok, ze was dus ook gewoon dom bezigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Even een goede samenvatting van GLC erover:
[..]
Zielig verhaalquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Even een goede samenvatting van GLC erover:
[..]
Ja, natuurlijk was het allemaal dom. Maar is wel duidelijk gevolg van pesten en kan je haar niet echt kwalijk nemen m.i.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, ze was dus ook gewoon dom bezig
O maar dat stond dan ook weer niet in de samenvattingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk was het allemaal dom. Maar is wel duidelijk gevolg van pesten en kan je haar niet echt kwalijk nemen m.i.
Net zoals je mij niet kwalijk kan nemen dat ik lach om de grapjes erover.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk was het allemaal dom. Maar is wel duidelijk gevolg van pesten en kan je haar niet echt kwalijk nemen m.i.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Net zoals je mij niet kwalijk kan nemen dat ik lach om de grapjes erover.
Nouja ze werd gepest sinds ze keer flashte.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O maar dat stond dan ook weer niet in de samenvatting
Dat zijn meestal de leukstequote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]Maar toch vond ik het een vrij lomp grapje.
Dan ben je ook gewoon een vuige slet hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nouja ze werd gepest sinds ze keer flashte.
Daar sta ik om bekend.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]Maar toch vond ik het een vrij lomp grapje.
quote:
Volgens mij niet, aangezien ze flashte voor een vreemdeling. Toen ze het vriendje van een vriendin van haar neukte is het mis gegaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nouja ze werd gepest sinds ze keer flashte.
Als ik op de interwebz 14jarige meisjes ga overhalen om te flashen, is zei de vuige slet en treft mij geen blaamquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan ben je ook gewoon een vuige slet hoor
Je hebt het principe wel door, geloof ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als ik op de interwebz 14jarige meisjes ga overhalen om te flashen, is zei de vuige slet en treft mij geen blaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |