God ziet alles.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Als t gezellig is en je verdere leven niet in de weg staat, waarom niet?
Nou ja, het is dat ik thuis kan werken, maar ik ben wel eens om 7 uur 's morgens thuis gekomen om daarna maar gelijk aan het werk te gaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Als t gezellig is en je verdere leven niet in de weg staat, waarom niet?
Ik zie de link niet zo met mijn drinken, maar oke.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik naar de kapper wil maar buiten is het vies en nat.
Herkenbaar. Dat was zo ongeveer mijn stage op Aruba. Het is moeilijk daar geen vakantiegevoel te hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou ja, het is dat ik thuis kan werken, maar ik ben wel eens om 7 uur 's morgens thuis gekomen om daarna maar gelijk aan het werk te gaan
Toen was de grens van het toelaatbare wel een beetje bereikt
Dat is dan nog Aruba, dan zou ik het ook wel wetenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat was zo ongeveer mijn stage op Aruba. Het is moeilijk daar geen vakantiegevoel te hebben.
Apeldoorn? Zien mijn ogen dat goedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is dan nog Aruba, dan zou ik het ook wel wetenDe enige overkomst tussen Aruba en Apeldoorn (waar mij dit altijd overkomt) is dat het met dezelfde letter begint
Dat wist jij toch al?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Apeldoorn? Zien mijn ogen dat goed
Ik zei toch al dat het me niet boeide wat je dronk?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie de link niet zo met mijn drinken, maar oke.![]()
Stel je niet aan.
It's on.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat het me niet boeide wat je dronk?
Ja, maar dat bedoelde ik niet ... Laat maar zitten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat het me niet boeide wat je dronk?
Ik had het niet gepikt als ik jou was..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar dat bedoelde ik niet ... Laat maar zitten.Sorry.
Stoker.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had het niet gepikt als ik jou was..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat niet? Ik heb blijkbaar iets verkeerds gezegd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had het niet gepikt als ik jou was..
Ik had hem een hoeker op zijn oog gegeven!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat niet? Ik heb blijkbaar iets verkeerds gezegd.
Jezus Flips.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:09 schreef Flippiee het volgende:
![]()
Ik ken de beste man niet. Even googlen.
Er was geen link met je drinken. Je vroeg of ik een probleem had.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar dat bedoelde ik niet ... Laat maar zitten.Sorry.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:10 schreef Cue_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dacre StokerHumor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tanden Stoker![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |