Problem?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral die korte armpjes.
[..]
[..]
Jij met je JD.
Mijn vader ging gewoon op vakantie toen hij 50 werd, dat leek hem het veiligst.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn ouders hadden me verboden iets te doen toen ze 50 werden.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn vader ging gewoon op vakantie toen hij 50 werd, dat leek hem het veiligst.
Strak plan welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn vader ging gewoon op vakantie toen hij 50 werd, dat leek hem het veiligst.
Ow het boeit me echt niet wat ze drinkt. Als ze het lekker vindt, moet ze dat vooral doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die discussie ben ik net in SEX SC aangegaan, en daar is fera hem er tussenuit gemuisd.
Ik wilde de waarheid achter de populariteit achterhalen, maar dat is niet gelukt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow het boeit me echt niet wat ze drinkt. Als ze het lekker vindt, moet ze dat vooral doen.
Je eigen zonden tegen de zonden van anderen wegstrepen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:49 schreef Mystikvm het volgende:
Als mensen op dinsdag whiskey drinken hoef ik me niet meer schuldig te voelen over mijn maandagavondse kroegbezoeken.
Die had ik afgelopen maandag. Was wel vaagquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:49 schreef Mystikvm het volgende:
Als mensen op dinsdag whiskey drinken hoef ik me niet meer schuldig te voelen over mijn maandagavondse kroegbezoeken.
Why?quote:
Maar Mystik mag dat wel van me.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je eigen zonden tegen de zonden van anderen wegstrepen.
God denkt daar anders over, m'n zoon.
Ik heb vakantie, normaal gesproken drink ik doordeweeks niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:49 schreef Mystikvm het volgende:
Na drie weesgegroetjes is het wel weer OK, denk ik zo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je eigen zonden tegen de zonden van anderen wegstrepen.
God denkt daar anders over, m'n zoon.
Omdat ik naar de kapper wil maar buiten is het vies en nat.quote:
Thuis drink ik nooit. Maar doordeweeks ben ik soms iets te vaak in de kroegquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, normaal gesproken drink ik doordeweeks niet.
Behalve als ik me n beetje rot voel.
1 per drankje is de vuistregel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Na drie weesgegroetjes is het wel weer OK, denk ik zo.
Same here, op dat laatste na. Maar ben bang dat als ik er eenmaal aan begin het een gewoonte gaat wordenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:56 schreef Mystikvm het volgende:
Thuis drink ik nooit. Maar doordeweeks ben ik soms iets te vaak in de kroeg
Als t gezellig is en je verdere leven niet in de weg staat, waarom niet?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Thuis drink ik nooit. Maar doordeweeks ben ik soms iets te vaak in de kroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |