Onwetendheid is een bitchquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jezus Flips.
[..]
Er was geen link met je drinken. Je vroeg of ik een probleem had.
Oke. Dat snapte ik even niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jezus Flips.
[..]
Er was geen link met je drinken. Je vroeg of ik een probleem had.
Je kent dracula toch wel?quote:
Je maakt je veel te druk.quote:
Weer zo'n vrouw die denkt dat de hele wereld om haar draait, zonder gewoon even stil te staan bij de problemen van anderenquote:
Vrouwen..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:16 schreef twi het volgende:
[..]
Weer zo'n vrouw die denkt dat de hele wereld om haar draait, zonder gewoon even stil te staan bij de problemen van anderen
HAHAHA.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moeder is een bitch. HAHAHAHHAH
Eerlijk gezegd alleen de naam Dracula en dat het een vampier is en een horror verhaalquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kent dracula toch wel?
[..]
Je maakt je veel te druk.
Daar doe ik het dan ook voor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
3 minuten over nagedacht.Was het waard.
Denken aan andere mensen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:16 schreef twi het volgende:
[..]
Weer zo'n vrouw die denkt dat de hele wereld om haar draait, zonder gewoon even stil te staan bij de problemen van anderen
Daar zit je al warm, nu nog gokken wie dat verhaal heeft bedachtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:18 schreef Flippiee het volgende:
Eerlijk gezegd alleen de naam Dracula en dat het een vampier is en een horror verhaal
Flips, I'm dissapoint.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HAHAHA.
[..]
Eerlijk gezegd alleen de naam Dracula en dat het een vampier is en een horror verhaal
Nou dankzij het googlen naar Bram Stoker, ben ik hiervan ook al op de hoogte.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar zit je al warm, nu nog gokken wie dat verhaal heeft bedacht
En ghbquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doe je het voor 3 minuten nadenken? Dat scheelt weer een breezer.
Ik haat het als mensen teleurgesteld zijn.quote:
Je weet vast wel iets om het goed te maken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik haat het als mensen teleurgesteld zijn.
Wat een hoop klotedagen moet jij dan hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:21 schreef Flippiee het volgende:
Ik haat het als mensen teleurgesteld zijn.
Als ghb echt niet meer werkt voor je dan heb ik nog wel een plekje voor jequote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, dat blijf ik gebruiken, dat is wel een beetje ons ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |