quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:21 schreef Myraela het volgende:
Faxie en snarf gaat toch niet helemaal werken.

Hoezo niet dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:21 schreef Myraela het volgende:

We willen gewoon dat er geneukt wordt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:21 schreef Myraela het volgende:

nou als hij iets niet is dan is dat het wel, al denkt die van wel. FireFly3quote:
zit alleen in PM En die DMquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, is die rode cirkel met streep er door heen.
ongevraagde adviezen helaas ja. En het stukje blijf uit mijn DM begrijpt hij kennelijk niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Stuurt ie nog steeds berichten ja
Wat een eindbaas

Ga dan eens heel snel weer goed maken met walvis!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
We willen gewoon dat er geneukt wordt.

Omdat die elkaar niets te vertellen hebben.quote:

Neuken gaat lastig met een ineen gekrompen piemel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga dan eens heel snel weer goed maken met walvis!

Jij hebt op slechter kunnen fappen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuken gaat lastig met een ineen gekrompen piemel.

Vraag gogosweden om adviesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuken gaat lastig met een ineen gekrompen piemel.

Ik wist wel meteen dat dat de bodem van de put was, sindsdien ging het alleen maar omhoog en dan bedoel ik niet mijn piemel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt op slechter kunnen fappen.

quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt op slechter kunnen fappen.

Want gogosweden neukt walvissen?quote:

Ik ken bartholomeus verder niet. Wat voor type is hij dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat die elkaar niets te vertellen hebben.
Snarf heeft een soort bartholomeus nodig en faxie een spontane chick die wat alternatief is.

Bartho is een huisje, boompje, labrador-typje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken bartholomeus verder niet. Wat voor type is hij dan?
En Snarf lijkt me toch wel spontaan verder toch? Of vergis ik me nu lelijk?

Ow leeft die toch nog dan? Ik heb heel lang niks meer van 'm vernomen op Fokquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou als hij iets niet is dan is dat het wel, al denkt die van wel. FireFly3
[..]
zit alleen in PM En die DM
[..]
ongevraagde adviezen helaas ja. En het stukje blijf uit mijn DM begrijpt hij kennelijk niet.

Heel bizar ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:14 schreef marbasnarf het volgende:
en kreeg ik savonds ineens een smsje met een soort van aanzoek.... was heeeel bizar)

A zo! Dank!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bartho is een huisje, boompje, labrador-typje.

Bied je jezelf nu aan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat die elkaar niets te vertellen hebben.
Snarf heeft een soort bartholomeus nodig en faxie een spontane chick die wat alternatief is.

Samenvatting?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:30 schreef benzin het volgende:
De nieuwste aflevering van Casanova Bootcamp is interessant

heeft een ban maar kennelijk is het zo belangrijk dat hij via dm mensen van ongevraagt advies gaat voor zien.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow leeft die toch nog dan? Ik heb heel lang niks meer van 'm vernomen op Fok

Notitieblokje in de hand?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:30 schreef benzin het volgende:
De nieuwste aflevering van Casanova Bootcamp is interessant

Haal dat soort maar weg, hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben niet alternatief, ik ben eerder een soort hipster.

Kan ik wel doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ssstttt, hij moet eerst nog een opzet over de eenvoudige werking van de man praten.

quote:

Gaat over aanraking enzo, maar ik ben pas halverwegequote:
Ik schrijf soms wat kleine dingen op, maar het meeste is vooral nuttig om te zien. Ik vind het wel jammer dat ze niet alle gesprekken met de coaches enzo volledig laten zien.quote:

neequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:34 schreef Myraela het volgende:
Kennen jullie dat gevoel dat je een maand totaal geen geld hebt en dan een week voordat je weer geld krijgt al 4 dagen online zit te winkelen om alles direct vakkundig uit te geven?

Nee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:34 schreef Myraela het volgende:
Kennen jullie dat gevoel dat je een maand totaal geen geld hebt en dan een week voordat je weer geld krijgt al 4 dagen online zit te winkelen om alles direct vakkundig uit te geven?

De werking van de man, bob. Niet de werking van jou.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan ik wel doen.
Je gooit eten en drinken in een man en er komt poep en pies uit. Hij kan verder niks.

Ik krijg op alternatiefdaten allemaal interesseberichten van walvissenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben niet alternatief, ik ben eerder een soort hipster.

Nee ik ben geen shopaholic.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:34 schreef Myraela het volgende:

Neen, ik ben zuinig van mezelf. Ik koop alleen maar iets als ik vind dat ik het nodig hebquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:34 schreef Myraela het volgende:

Sterktequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik krijg op alternatiefdaten allemaal interesseberichten van walvissen

Oh.quote:

Typische fokuitspraakquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die willen conformeren aan bestaande (arche)typen om zo zichzelf van een gemaakte (populaire)identiteit te voorzien.

ik weet zeker dat myr er ook van overtuigd is dat ze dat nieuwe paar schoenen nodig heeft (anders kan ze die nieuwe broek niet matchen enzoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neen, ik ben zuinig van mezelf. Ik koop alleen maar iets als ik vind dat ik het nodig heb

Nu je het zegt. 2 paar broeken en maar 1 paar nieuwe schoenen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik weet zeker dat myr er ook van overtuigd is dat ze dat nieuwe paar schoenen nodig heeft (anders kan ze die nieuwe broek niet matchen enzo)

Betrapt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Typische fokuitspraak
Autistische zolderkamerautist gevonden

zie jequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu je het zegt. 2 paar broeken en maar 1 paar nieuwe schoenen.

Geloof me, de dingen die ze uit heeft gezocht heeft ze totaal niet nodigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik weet zeker dat myr er ook van overtuigd is dat ze dat nieuwe paar schoenen nodig heeft (anders kan ze die nieuwe broek niet matchen enzo)

Nog eventjes doorgaan en ik kom mijn plaatsgenoot in Spijkenisse droppen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zie jeniets doelloos shoppen!

Klopt, het verschil zit hem in het nodig vinden van iets. Ik vind het niet snel nodig om iets nodig te hebben. Logisch toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |