Moet je ook niet doen, piekerenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:45 schreef Fera het volgende:
Ik ben niet echt stressbestendig.Maar ik pieker ook teveel, dus ik stress mezelf.
Daar kwam ik wel tegen bij mijn eerste keer ... nouja die tel ik dus niet als eerste keer omdat er dus niet zo veel van terecht kwamquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis wel een goeie libidokiller
Hangt van de interpretatie van stress af inderdaadquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Stress, in matige vorm, is juist heel gezond.
Dat herken ik, in fysieke zin. Stress maakt mij klunzig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het enige dat stress met me doet is dat ik dingen sneller wil doen en juist dan gaat alles fout, met op zich wel grappige resultaten tot gevolg
Het gaat automatisch bij mij. Ik kan het eigenlijk niet uitzetten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, piekeren
Ik ben er ook maar mee gekapt want het schoot niet op
Stress zorgt er wel voor dat je 'iets' doet. Zonder een beetje stress kom je niet meer van je reet af.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Daar kwam ik wel tegen bij mijn eerste keer ... nouja die tel ik dus niet als eerste keer omdat er dus niet zo veel van terecht kwam
[..]
Hangt van de interpretatie van stress af inderdaad
mediteren al eens geprobeerd? kan erg rustgevend werken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat automatisch bij mij. Ik kan het eigenlijk niet uitzetten.
Ik heb daar goeie medicatie voor geloof ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Uitzetten kan volgens mij ook niet, afleiding zoeken kan welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Laten we het hebben over andere grappige dingen.quote:
Tenzij je iets heel graag wiltquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Stress zorgt er wel voor dat je 'iets' doet. Zonder een beetje stress kom je niet meer van je reet af.
Ik denk niet dat ik in aanmerking kom voor medicatie.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb daar goeie medicatie voor geloof ik
Sinds ik dat spul gebruik, peiker ik niet meer en ben ik niet meer zo'n warhoofd vanwege al die gedachtes in m'n hoofd. Nu ben ik alleen nog maar een warhoofd
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Laten we het hebben over andere grappige dingen.
Ik maakte een blundertje vandaag. Ik was in de stad (haartjes geknipt, boek gekocht, mapjes gekocht) en zag daar een jongen die me een jaar of 15 leek met een vrouw die een jaar of 40 leek. De jongen liep met een lang gezicht achter zijn moeder aan, zijn handen vol tassen etc.
Ik zeg: Volgende keer maar niet meer met je moeder winkelen?
Hij:DAT IS MIJN VRIENDIN, JA!
Ik: [ afbeelding ]
En snel weg naar de stripwinkel
Waar te halen? Ik wil er eentjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:40 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Sabeltandtijger is niet uitgestorven overigens, en iemand is met kruisen heel erg dichtbij gekomen om hem weer terug te krijgen.
Das wel waar denk ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Stress zorgt er wel voor dat je 'iets' doet. Zonder een beetje stress kom je niet meer van je reet af.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maakte een blundertje vandaag. Ik was in de stad (haartjes geknipt, boek gekocht, mapjes gekocht) en zag daar een jongen die me een jaar of 15 leek met een vrouw die een jaar of 40 leek. De jongen liep met een lang gezicht achter zijn moeder aan, zijn handen vol tassen etc.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:48 schreef Joysa het volgende:
De lego winkel hier is geopend trouwens.
Het was hilarisch.quote:
Tsja, je symptomen moeten dan ook wel behoorlijk zijn, wil je in aanmerking komen voor medicatie. Beste is natuurlijk als je gewoon zonder kanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik in aanmerking kom voor medicatie.Beetje alcohol wil nog wel eens helpen, maar daar moet ik mee uitkijken.
True. Ik hou ook helemaal niet van medicatie. Het liefst neem ik niet eens een paracetamol.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, je symptomen moeten dan ook wel behoorlijk zijn, wil je in aanmerking komen voor medicatie. Beste is natuurlijk als je gewoon zonder kan
Je had moeten gaan lachenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
What she said. Helpen toch geen reet bij mijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Ik hou ook helemaal niet van medicatie. Het liefst neem ik niet eens een paracetamol.
Insteekmapjes voor mijn grote map zodat ik mijn papieren goed kan ordenen en opbergen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Dan hoop ik voor dat ze inderdaad echt 40 was en er niet alleen zo uit zag.
Wat heb je gekocht?
Ik heb het ook zo lang mogelijk uitgesteld, maar (heb er geen spijt van) vind het wel een beetje jammer dat ik er niet eerder aan begonnen ben. Scheelt echt zo enorm!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Ik hou ook helemaal niet van medicatie. Het liefst neem ik niet eens een paracetamol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |