Nee, dat topic niet. Maar hij dook opeens op in andere topics, waar ik hem nooit gezien had.quote:Op zondag 4 november 2012 07:29 schreef paddy het volgende:
Klik eens op jullie beide posthistorie
http://forum.fok.nl/user/history/172019
http://forum.fok.nl/user/history/280225
Ik zie er absoluut geen stalken in, want die Israël topics bezoeken jullie beiden al eeuwen.
Of je moet het over DM hebben? Daar ga ik dan weer niet over.
Deze post lijkt me wel het overtuigende bewijs dat DeParo Kees gewoon zit te volgen!quote:Op zondag 4 november 2012 18:33 schreef DeParo het volgende:
Waarom klaag je dan![]()
?
Beetje paranoia aan het worden soms?
Laster!quote:Op zondag 4 november 2012 18:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Deze post lijkt me wel het overtuigende bewijs dat DeParo Kees gewoon zit te volgen!![]()
Als we nou 'ns collega's worden op NWS dan heb je een katje waar je ook nog eens mag gaan samenwerken. Niets leuker dan datquote:
ik zeg doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als we nou 'ns collega's worden op NWS dan heb je een katje waar je ook nog eens mag gaan samenwerken. Niets leuker dan dat
quote:
Er worden weer moslims gedeporteerd en kernbommen op Mekka en westerse steden met moslim-inwoners gegooid.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ach, de meeste olie ligt ver van de steden af.... kan dan mooi verdeeld worden onder de westerse machten.
Maar wat in één keer Goed ? Het bombarderen van Mekka doet ze hier niet verdwijnen... zal ze slechts radicaliseren. Wat op zich heel handig is, immers creëer je daarmee een vrijbrief ze op te pakken/te deporteren.
Neem je het weer lekker serieus allemaal ?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er worden weer moslims gedeporteerd en kernbommen op Mekka en westerse steden met moslim-inwoners gegooid.
O ja het is natuurlijk allemaal een grapje.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Neem je het weer lekker serieus allemaal ?
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
O ja het is natuurlijk allemaal een grapje.
Nou dan moet je er maar een PI bij zetten.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee ik ben absoluut serieus. Ik acht het wenselijk miljoenen/miljarden mensen te doden...
!
PIquote:Op donderdag 8 november 2012 13:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nou dan moet je er maar een PI bij zetten.
O jij was natuurlijk voor een vrijwillige terugkeer. Maar je wilde wel een situatie creëren waar het niet zo geheel vrijwillig meer was natuurlijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh noes! Razzisme! Breivik! Osama!
Absoluut.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
O jij was natuurlijk voor een vrijwillige terugkeer. Maar je wilde wel een situatie creëren waar het niet zo geheel vrijwillig meer was natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |