quote:Wat is er gebeurd met de oude SC's?
Wel, er waren iets te veel slowchat topics, dus het mes is er in gegaan. Nu zijn er nog maar twee, maar deze is het allergezelligst. Die andere mag je dus vergeten!![]()
Kun je nagaan hoe slecht de andere reeks is. Zelfs als het hier even stilvalt is het nog gezelliger dan in het andere topic.quote:
Deze SC zit gewoon vol met mensen die zwijgend tegenover elkaar zitten als gezellig bestempelen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:50 schreef twi het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht de andere reeks is. Zelfs als het hier even stilvalt is het nog gezelliger dan in het andere topic.
In de Stairways meeten en dan in een grote kring gaan zitten en enkel met de mensen naast zich pratenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Deze SC zit gewoon vol met mensen die zwijgend tegenover elkaar zitten als gezellig bestempelen.
Zolang ik er bij zit hebben ze gelijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Deze SC zit gewoon vol met mensen die zwijgend tegenover elkaar zitten als gezellig bestempelen.
Het is daar ook toch veel te lawaaiig om met de mensen aan de andere kant van de tafel te pratenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In de Stairways meeten en dan in een grote kring gaan zitten en enkel met de mensen naast zich praten
Met mensen naast zich praten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In de Stairways meeten en dan in een grote kring gaan zitten en enkel met de mensen naast zich praten
Sowieso.. schreeuwen zal je!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
Het is daar ook toch veel te lawaaiig om met de mensen aan de andere kant van de tafel te praten
En dan hinnikend lachen als iemand een grappig plaatje post. Met zo'n knor op het eindquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met mensen naast zich praten.Mobiel op fok posten bedoel je?
Ik zag gelijk myr voor me.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dan hinnikend lachen als iemand een grappig plaatje post. Met zo'n knor op het eindEn daarna je bril recht op je neus zetten.
Helemaal niet stiekem.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:14 schreef twi het volgende:
[..]
Stiekem zie jij Myr altijd voor je, dus dat is geen verrassing.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:03 schreef Murdera het volgende:
Met mensen naast zich praten.Mobiel op fok posten bedoel je?
Geen dank, ik ben er voor je.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik had nog geen beeld van haar, maar het beeld wat ik nu heb is al direct aardig verpest
Nee. We zijn er vroeg ingedoken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi. Nog een film gekeken na the Blair Witch gister?
Jawel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:24 schreef Myraela het volgende:
Ik ben geen knorrend nerdje, godverdomme.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:24 schreef Myraela het volgende:
Ik ben geen knorrend nerdje, godverdomme.
Nee, gewoon even TV geguckt daarna. En JD gedronken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi. Nog een film gekeken na the Blair Witch gister?
Het was niet eens expresquote:
Vooral die korte armpjes.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, nu zie ik wel overeenkomsten ja.
quote:
Jij met je JD.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, gewoon even TV geguckt daarna. En JD gedronken.
Dat is wel een beetje dom he.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was niet eens expres
Ik had een halfuur naar het station gefietst zonder een OV-kaart of portemonnee mee te hebben
Toen ben ik maar weer naar huis gegaan want dat ene college dat ik had zou al bijna afgelopen zijn als ik eindelijk aan zou komen
Dick in a box.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:30 schreef Joysa het volgende:
Mama wordt morgen 50. Ze heeft haar kado al gehad, maar broertje en ik willen nog iets kleins doen. Help?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel weer genoeg lichaamsbeweging gehad vandaag
Naar de ijswinkelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:30 schreef Joysa het volgende:
Mama wordt morgen 50. Ze heeft haar kado al gehad, maar broertje en ik willen nog iets kleins doen. Help?
Ik heb geen idee wat je moeder leuk vindt, natuurlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:30 schreef Joysa het volgende:
Dansje instuderenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:30 schreef Joysa het volgende:
IJSJESquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je moeder leuk vindt, natuurlijk.
Neequote:
Sara-pop aan de voorgevel binden, natuurlijk. Met een dildo op 't hoofd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:30 schreef Joysa het volgende:
Die wordt binnen 2 minuten gejat in deze buurt.. geen optiequote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:32 schreef twi het volgende:
[..]
Sara-pop aan de voorgevel binden, natuurlijk. Met een dildo op 't hoofd.
Met een spandoek met de volgende tekst:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:32 schreef twi het volgende:
[..]
Sara-pop aan de voorgevel binden, natuurlijk. Met een dildo op 't hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze wil graag geneukt worden in een piano ofzo?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:33 schreef Lokasenna het volgende:
Hier langs de weg staat een piano waar benen uitsteken aan de bovenkant met een bordje erop gefeliciteerd met je 50e verjaardag. Ik snap het idee erachter niet helemaal maar misschien is het de moeite waard
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met een spandoek met de volgende tekst:
VOOR 50 JAAR IS JOYSA'S MOEDER WEL EEN BEETJE BANG
DAAROM NU NOG DEZE DILDO, WANT VOOR JE HET WEET IS ZE IN DE OVERGANG.
Toeteren als je langsrijdt!!!
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:33 schreef Cue_ het volgende:
Het maakt neit uit wat het is.. zolang het maar uit je hart komt![]()
Ik kotste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Problem?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral die korte armpjes.
[..]
[..]
Jij met je JD.
Mijn vader ging gewoon op vakantie toen hij 50 werd, dat leek hem het veiligst.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn ouders hadden me verboden iets te doen toen ze 50 werden.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn vader ging gewoon op vakantie toen hij 50 werd, dat leek hem het veiligst.
Strak plan welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn vader ging gewoon op vakantie toen hij 50 werd, dat leek hem het veiligst.
Ow het boeit me echt niet wat ze drinkt. Als ze het lekker vindt, moet ze dat vooral doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die discussie ben ik net in SEX SC aangegaan, en daar is fera hem er tussenuit gemuisd.
Ik wilde de waarheid achter de populariteit achterhalen, maar dat is niet gelukt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow het boeit me echt niet wat ze drinkt. Als ze het lekker vindt, moet ze dat vooral doen.
Je eigen zonden tegen de zonden van anderen wegstrepen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:49 schreef Mystikvm het volgende:
Als mensen op dinsdag whiskey drinken hoef ik me niet meer schuldig te voelen over mijn maandagavondse kroegbezoeken.
Die had ik afgelopen maandag. Was wel vaagquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:49 schreef Mystikvm het volgende:
Als mensen op dinsdag whiskey drinken hoef ik me niet meer schuldig te voelen over mijn maandagavondse kroegbezoeken.
Why?quote:
Maar Mystik mag dat wel van me.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je eigen zonden tegen de zonden van anderen wegstrepen.
God denkt daar anders over, m'n zoon.
Ik heb vakantie, normaal gesproken drink ik doordeweeks niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:49 schreef Mystikvm het volgende:
Na drie weesgegroetjes is het wel weer OK, denk ik zo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je eigen zonden tegen de zonden van anderen wegstrepen.
God denkt daar anders over, m'n zoon.
Omdat ik naar de kapper wil maar buiten is het vies en nat.quote:
Thuis drink ik nooit. Maar doordeweeks ben ik soms iets te vaak in de kroegquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, normaal gesproken drink ik doordeweeks niet.
Behalve als ik me n beetje rot voel.
1 per drankje is de vuistregel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Na drie weesgegroetjes is het wel weer OK, denk ik zo.
Same here, op dat laatste na. Maar ben bang dat als ik er eenmaal aan begin het een gewoonte gaat wordenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:56 schreef Mystikvm het volgende:
Thuis drink ik nooit. Maar doordeweeks ben ik soms iets te vaak in de kroeg
Als t gezellig is en je verdere leven niet in de weg staat, waarom niet?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Thuis drink ik nooit. Maar doordeweeks ben ik soms iets te vaak in de kroeg
God ziet alles.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Als t gezellig is en je verdere leven niet in de weg staat, waarom niet?
Nou ja, het is dat ik thuis kan werken, maar ik ben wel eens om 7 uur 's morgens thuis gekomen om daarna maar gelijk aan het werk te gaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Als t gezellig is en je verdere leven niet in de weg staat, waarom niet?
Ik zie de link niet zo met mijn drinken, maar oke.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik naar de kapper wil maar buiten is het vies en nat.
Herkenbaar. Dat was zo ongeveer mijn stage op Aruba. Het is moeilijk daar geen vakantiegevoel te hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou ja, het is dat ik thuis kan werken, maar ik ben wel eens om 7 uur 's morgens thuis gekomen om daarna maar gelijk aan het werk te gaan
Toen was de grens van het toelaatbare wel een beetje bereikt
Dat is dan nog Aruba, dan zou ik het ook wel wetenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat was zo ongeveer mijn stage op Aruba. Het is moeilijk daar geen vakantiegevoel te hebben.
Apeldoorn? Zien mijn ogen dat goedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is dan nog Aruba, dan zou ik het ook wel wetenDe enige overkomst tussen Aruba en Apeldoorn (waar mij dit altijd overkomt) is dat het met dezelfde letter begint
Dat wist jij toch al?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Apeldoorn? Zien mijn ogen dat goed
Ik zei toch al dat het me niet boeide wat je dronk?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie de link niet zo met mijn drinken, maar oke.![]()
Stel je niet aan.
It's on.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat het me niet boeide wat je dronk?
Ja, maar dat bedoelde ik niet ... Laat maar zitten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat het me niet boeide wat je dronk?
Ik had het niet gepikt als ik jou was..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar dat bedoelde ik niet ... Laat maar zitten.Sorry.
Stoker.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had het niet gepikt als ik jou was..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat niet? Ik heb blijkbaar iets verkeerds gezegd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had het niet gepikt als ik jou was..
Ik had hem een hoeker op zijn oog gegeven!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat niet? Ik heb blijkbaar iets verkeerds gezegd.
Jezus Flips.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:09 schreef Flippiee het volgende:
![]()
Ik ken de beste man niet. Even googlen.
Er was geen link met je drinken. Je vroeg of ik een probleem had.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar dat bedoelde ik niet ... Laat maar zitten.Sorry.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:10 schreef Cue_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dacre StokerHumor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tanden Stoker![]()
Onwetendheid is een bitchquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jezus Flips.
[..]
Er was geen link met je drinken. Je vroeg of ik een probleem had.
Oke. Dat snapte ik even niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jezus Flips.
[..]
Er was geen link met je drinken. Je vroeg of ik een probleem had.
Je kent dracula toch wel?quote:
Je maakt je veel te druk.quote:
Weer zo'n vrouw die denkt dat de hele wereld om haar draait, zonder gewoon even stil te staan bij de problemen van anderenquote:
Vrouwen..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:16 schreef twi het volgende:
[..]
Weer zo'n vrouw die denkt dat de hele wereld om haar draait, zonder gewoon even stil te staan bij de problemen van anderen
HAHAHA.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moeder is een bitch. HAHAHAHHAH
Eerlijk gezegd alleen de naam Dracula en dat het een vampier is en een horror verhaalquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kent dracula toch wel?
[..]
Je maakt je veel te druk.
Daar doe ik het dan ook voor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
3 minuten over nagedacht.Was het waard.
Denken aan andere mensen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:16 schreef twi het volgende:
[..]
Weer zo'n vrouw die denkt dat de hele wereld om haar draait, zonder gewoon even stil te staan bij de problemen van anderen
Daar zit je al warm, nu nog gokken wie dat verhaal heeft bedachtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:18 schreef Flippiee het volgende:
Eerlijk gezegd alleen de naam Dracula en dat het een vampier is en een horror verhaal
Flips, I'm dissapoint.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HAHAHA.
[..]
Eerlijk gezegd alleen de naam Dracula en dat het een vampier is en een horror verhaal
Nou dankzij het googlen naar Bram Stoker, ben ik hiervan ook al op de hoogte.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar zit je al warm, nu nog gokken wie dat verhaal heeft bedacht
En ghbquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doe je het voor 3 minuten nadenken? Dat scheelt weer een breezer.
Ik haat het als mensen teleurgesteld zijn.quote:
Je weet vast wel iets om het goed te maken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik haat het als mensen teleurgesteld zijn.
Wat een hoop klotedagen moet jij dan hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:21 schreef Flippiee het volgende:
Ik haat het als mensen teleurgesteld zijn.
Als ghb echt niet meer werkt voor je dan heb ik nog wel een plekje voor jequote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, dat blijf ik gebruiken, dat is wel een beetje ons ding.
Dan blijven we dat maar gebruiken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, dat blijf ik gebruiken, dat is wel een beetje ons ding.
Uiteraard.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet vast wel iets om het goed te maken.
Hihaho, lachen. Hihaho, echt kei grappig. Hihaho, XD XD XD XD XDquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat een hoop klotedagen moet jij dan hebben.
Daar ga je al in de fout. Ijzer smeden als het heet is, want anders dan vergeten ze het weer, of proberen ze er onder uit te komen. Geniepige schepsels, die vrouwen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zie ik dat gaarne tegemoet.
Deze man heeft kennis van zaken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:30 schreef twi het volgende:
[..]
Daar ga je al in de fout. Ijzer smeden als het heet is, want anders dan vergeten ze het weer, of proberen ze er onder uit te komen. Geniepige schepsels, die vrouwen.
Ligt aan de woonplaats, daar komen alleen maar onbetrouwbare schepsels vandaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deze man heeft kennis van zaken.
Vooral flips is niet te vertrouwen.
Ik vertrouw flips met mijn diepste meest duistere geheimen, onzekerheden en zwakheden. Tevens: mijn leven.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:30 schreef twi het volgende:
[..]
Daar ga je al in de fout. Ijzer smeden als het heet is, want anders dan vergeten ze het weer, of proberen ze er onder uit te komen. Geniepige schepsels, die vrouwen.
Het was leuk je gekend te hebben. Helaas heb ik geen foto genomen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vertrouw flips met mijn diepste meest duistere geheimen, onzekerheden en zwakheden. Tevens: mijn leven.
Want jij woont er?quote:
Ahw.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vertrouw flips met mijn diepste meest duistere geheimen, onzekerheden en zwakheden. Tevens: mijn leven.
kut twi.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:33 schreef twi het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben. Helaas heb ik geen foto genomen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:33 schreef twi het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben. Helaas heb ik geen foto genomen.
quote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ligt aan de woonplaats, daar komen alleen maar onbetrouwbare schepsels vandaan.
Heb ik met de strontemmer gerammelt?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ze praat hetzelfde als Britt. Ga maar Googlen.
Dat je beste bleek kan drinken om facebooklikes te krijgen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vat em niet maar heb ook geen zin haar te googlen
Same hier, luie hond modus aanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vat em niet maar heb ook geen zin haar te googlen
?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat je beste bleek kan drinken om facebooklikes te krijgen.
Ja welquote:
Ok, dat is gewoon best triestquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja welZelfmoord door pesten. Dronk bleek, ging dood en kreeg facebooklikes.
En ze showde haar tieten aan een onbekende.
Even een goede samenvatting van GLC erover:quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:35 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Wat ik lees is dat ze haar tieten liet zien op cam, die fotos vervolgens overal rondgingen. Daarna sneed ze in zichzelf, neukte ze een jongen die al een vriendin had en werd ze vervolgens in elkaar geslagen door die vriendin.
Toen maakte ze een filmpje en daarna pleegde ze zelfmoord
Ok, ze was dus ook gewoon dom bezigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Even een goede samenvatting van GLC erover:
[..]
Zielig verhaalquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Even een goede samenvatting van GLC erover:
[..]
Ja, natuurlijk was het allemaal dom. Maar is wel duidelijk gevolg van pesten en kan je haar niet echt kwalijk nemen m.i.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, ze was dus ook gewoon dom bezig
O maar dat stond dan ook weer niet in de samenvattingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk was het allemaal dom. Maar is wel duidelijk gevolg van pesten en kan je haar niet echt kwalijk nemen m.i.
Net zoals je mij niet kwalijk kan nemen dat ik lach om de grapjes erover.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk was het allemaal dom. Maar is wel duidelijk gevolg van pesten en kan je haar niet echt kwalijk nemen m.i.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Net zoals je mij niet kwalijk kan nemen dat ik lach om de grapjes erover.
Nouja ze werd gepest sinds ze keer flashte.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O maar dat stond dan ook weer niet in de samenvatting
Dat zijn meestal de leukstequote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]Maar toch vond ik het een vrij lomp grapje.
Dan ben je ook gewoon een vuige slet hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nouja ze werd gepest sinds ze keer flashte.
Daar sta ik om bekend.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]Maar toch vond ik het een vrij lomp grapje.
quote:
Volgens mij niet, aangezien ze flashte voor een vreemdeling. Toen ze het vriendje van een vriendin van haar neukte is het mis gegaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nouja ze werd gepest sinds ze keer flashte.
Als ik op de interwebz 14jarige meisjes ga overhalen om te flashen, is zei de vuige slet en treft mij geen blaamquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan ben je ook gewoon een vuige slet hoor
Je hebt het principe wel door, geloof ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als ik op de interwebz 14jarige meisjes ga overhalen om te flashen, is zei de vuige slet en treft mij geen blaam
oei mijn spellingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt het principe wel door, geloof ik
Over veertigjarige vriendjes gesproken: lekker wijf uit de kroeg waar ik altijd kom is 21, en ze doet het met een gast van achter in de 30, begin 40. Echtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:00 schreef Murdera het volgende:
Er was ook eens een meisje dat op cam haar tieten aan mij liet zien, toen was ik alleen niet in mn eentje, maat had de foto doorgestuurd.
Kwam ze de volgende dag met haar 40 jarige vriend die me wel effuh helemaal de kankah in zou trappeh.
Wat vond hij van dr camsessie dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:00 schreef Murdera het volgende:
Er was ook eens een meisje dat op cam haar tieten aan mij liet zien, toen was ik alleen niet in mn eentje, maat had de foto doorgestuurd.
Kwam ze de volgende dag met haar 40 jarige vriend die me wel effuh helemaal de kankah in zou trappeh.
Dat meisje uit mijn verhaal was 16.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Over veertigjarige vriendjes gesproken: lekker wijf uit de kroeg waar ik altijd kom is 21, en ze doet het met een gast van achter in de 30, begin 40. EchtIk voel me gepasseerd door een bijna pensioengerechtigde stratenmaker
Irritant is dat hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Over veertigjarige vriendjes gesproken: lekker wijf uit de kroeg waar ik altijd kom is 21, en ze doet het met een gast van achter in de 30, begin 40. EchtIk voel me gepasseerd door een bijna pensioengerechtigde stratenmaker
Van jou had ik ook niet anders verwacht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat meisje uit mijn verhaal was 16.![]()
zei hij niets over.quote:
Ik was toen ook 16 hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van jou had ik ook niet anders verwacht.
Een goede pimp houdt zn bitches kort.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij was waarschijnlijk boos dat er niet betaald werd voor die foto's
Spreek enkel als ik wat aan je vraag.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Een goede pimp houd zn bitches kort.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
zei hij niets over.
Toen ik ging lachen werd hij heel boos.
Toen zei een leraar dat hij wel heel snel op kon flikkeren, omdat anders de politie wel even langs zou komen, en die zouden toch lastige vragen stellen aan een 40 jarige die een net 16jarige neukt.
Ik denk niet dat we het hier over geboren Casanova's hebben, als je op je 32e nog 14-jarige meisjes moet verleiden via MSN en Facebookquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:06 schreef debeterebob het volgende:
Waarom zou je 14-jarige meisjes laten flashen
In sommige milieus is dat dan ook het geval.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:06 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Echt smerig, dat soort lui.Het had je dochter kunnen zijn.
Mijn muilkorfje was los.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Spreek enkel als ik wat aan je vraag.
Kaneel sloeg er met zijn piemel tegen aan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
MUHAHA WAAR BEN JE EN HOE VERKLAAR JE DIT EUVEL??
Goede topickill.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kaneel sloeg er met zijn piemel tegen aan.
IK BEN ER, sorry dat ding schiet steeds losquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
MUHAHA WAAR BEN JE EN HOE VERKLAAR JE DIT EUVEL??
Ducttape? Schroeven? Vastlassen? Opties te over.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
IK BEN ER, sorry dat ding schiet steeds los
Of gewoon altijd de pener erin, is het lekker stilquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ducttape? Schroeven? Vastlassen? Opties te over.
Gefeliciteerd!!!quote:
Ikea spullen vooral niet uit elkaar halen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:21 schreef muhahaha het volgende:
Myra, als IKEA expert kun je me vast wel even helpen. Ik heb zo een tv kast die ik wil verkopen en ik ben benieuwd hoe je zoiets eenvoudig weer uit elkaar haalt.
Weet je hoe lomp zwaar dat apparaat isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ikea spullen vooral niet uit elkaar halen.
Bed of tv-kast verschilt. TV kast is echt lomp zwaar en overal schroefjes en boutjesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:26 schreef Fera het volgende:
Ik krijg mijn oude IKEA bed van thuis mssn, maar die gaat dus niet meer fatsoenlijk opgebouwd worden?
tuurlijk welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:26 schreef Fera het volgende:
Ik krijg mijn oude IKEA bed van thuis mssn, maar die gaat dus niet meer fatsoenlijk opgebouwd worden?
Hij is al uit elkaar. Het is een bedbank die uitklapt tot tweepersoons met lades erin. Was nog n gedoe 'm in elkaar te zetten de eerste keer.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bed of tv-kast verschilt. TV kast is echt lomp zwaar en overal schroefjes en boutjes.
Bed lijkt me juist makkelijk, 4 schroefjes los halen, lattenbodem eraf en je bent klaar
Ow dat ding ken ik wel, zelf ook in elkaar gezetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is al uit elkaar. Het is een bedbank die uitklapt tot tweepersoons met lades erin. Was nog n gedoe 'm in elkaar te zetten de eerste keer.
Als je hem uit elkaar krijgt zal je hem ook wel weer in elkaar krijgen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is al uit elkaar. Het is een bedbank die uitklapt tot tweepersoons met lades erin. Was nog n gedoe 'm in elkaar te zetten de eerste keer.
Ow jij staat bij de afvalverwerking bij de IKEA?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je hem uit elkaar krijgt zal je hem ook wel weer in elkaar krijgen.
Ik weet niets van klussen, ik kan alles alleen maar slopen.
Volkswagen Touran op zn best.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dat ding ken ik wel, zelf ook in elkaar gezet. Ik denk niet dat die heel moeilijk zal zijn, wat voor soort auto kun je regelen
Okay, dan is t goed. Niet dat t dan ineens niet meer goed past of zo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je hem uit elkaar krijgt zal je hem ook wel weer in elkaar krijgen.
Ik weet niets van klussen, ik kan alles alleen maar slopen.
Dat is toch een behoorlijke wagen? Hoef je die ladeblokken niet uit elkaar te halen. Alleen de zijpanelen van het bed en de lattenbodem losmaken en dan alles in de auto leggen.quote:
niks wat je met wat schroeven niet op kunt lossenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Okay, dan is t goed. Niet dat t dan ineens niet meer goed past of zo.
Topickill met je werkgepraatquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:41 schreef Cue_ het volgende:
Ben vandaag beetje in de productie aan het klooien.. zijn de gebruikers niet echt blij mee![]()
Met liefdequote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je deed er nog een schepje bovenop?
Samequote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:40 schreef muhahaha het volgende:
Liefde![]()
![]()
Zou ik wel willen eigenlijk, weer eens oprechte verliefdheid
De laatste keer dat ik echt vlinders had en mijn gedachtes niet van haar af kon krijgen was begin dit jaarquote:
En hoe liep dat verhaal af?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:49 schreef muhahaha het volgende:
De laatste keer dat ik echt vlinders had en mijn gedachtes niet van haar af kon krijgen was begin dit jaar. Na een onbedoelde zoen op de mond (we namen afscheid en gingen allebei dezelfde kant op
).
Dat is verder niks meer geworden en ik denk dat ik ook te makkelijk verliefd word in dergelijke gevallenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En hoe liep dat verhaal af?
Laat ik het maar niet hebben over mijn laatste vlindersKan ik me zowat niet herinneren.
Die hoef ik niet in mijn buik, maar okquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die hoef ik niet in mijn buik, maar ok![]()
Toen op de meet dacht ik toch echt dat er een vonk was.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Laatste keer vlinders is 4 jaar geleden of zo
Net dankzij de liefste joy een topkoop gedaan, en vanavond kijken naar appartementje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe is jullie dag, die van mij matig
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Net dankzij de liefste joy een topkoop gedaan, en vanavond kijken naar appartementje.
Van iedereen hier zou jij toch moeten weten dat ik dat niet nodig heb.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:21 schreef muhahaha het volgende:
Wat voor topkoop is dat dan? Een nieuwe vibo met extra ribbeltjes?
Een vonk maakt nog geen vuurtjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toen op de meet dacht ik toch echt dat er een vonk was.
Hmm ieder zijn hobby, ik vind het maar raar om andermans appartementen te beglurenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Net dankzij de liefste joy een topkoop gedaan, en vanavond kijken naar appartementje.
Vertel dan gvd de details van deze geweldige koop.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Van iedereen hier zou jij toch moeten weten dat ik dat niet nodig heb.
Een colbertje.
I don't want to set the world on fire, I just want to start a flame in your heart.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een vonk maakt nog geen vuurtje
Van 350 voor 50.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vertel dan gvd de details van deze geweldige koop.
Een Boss colbertje voor maar 50
Fire won't heal my broken heart </3quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
I don't want to set the world on fire, I just want to start a flame in your heart.
Waar???? potdorie een koopjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eh. 3,5 minuut!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
En die 50 betaal ik in 3 minuten in natura.
Ik zal het 1,5 uur goedmaken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:26 schreef Joysa het volgende:
Ik moet er nog 1,5u voor reizen maar dat doe ik voor dat geld wel
Neinquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
2-hands?
Als je toch over DEn Bosch komt, ik wil 'm voor 55 euro van je overnemen ;D
Die wil ik in het zwartquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alpaca
Een van de fijnste en mooiste stoffen.
[ afbeelding ]
Als ze beantwoord worden nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:25 schreef Fera het volgende:
Vlinders. Ik vind dat zo'n nerveus gevoel af en toe.
Mooie koop iigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Neinik ga nog verder naar het zuiden
En hij is 1x gedragen maar iets te klein gekocht
Mijn xboxquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:28 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dat is geen FOK!ster, maar daar heb jij ook goede koopjes van.
Whut? Waar?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dratquote:
Ja, maar soms duurt het zo lang voordat je dat weet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als ze beantwoord worden niet
Heeft íe geen leuk appartementje voor 12,50?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn xbox
Wat een baas is die kerel.
Nu nog zijn auto op de kop tikken wanneer hij iets nieuws zoekt.
Ze hebben geen Joysa hier op Maltaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moet wel heel erg veel over hebben voor zon deal.
En je hebt er een Joysa voor nodig.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:32 schreef twi het volgende:
[..]
Heeft íe geen leuk appartementje voor 12,50?
Wat dacht je eerst dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:33 schreef Fera het volgende:
Ik lees net dat vlinders gewoon een stress respons zijn veroorzaakt door adrenaline. Stress is niet leuk.
Vond het ook wel opvallend dat te lezen. Had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:33 schreef Fera het volgende:
Ik lees net dat vlinders gewoon een stress respons zijn veroorzaakt door adrenaline. Stress is niet leuk.
Wel iets in die richting, maar toevallig leest vriendin net het feitje op. Ze is rare weetjes aan het lezen.quote:
Heb jij zoveel vlinders in je buik nuquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar soms duurt het zo lang voordat je dat weet.Dat vind ik helemaal niet leuk. En ze leiden je verschrikkelijk af van andere dingen in je leven.
Wel grappig, dat je ongeveer de zelfde stress repons krijgt bij iemand die je leuk vindt, als bij een woeste sabeltandtijger die je wilt opeten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het ook wel opvallend dat te lezen. Had ik niet verwacht.
9gagquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:33 schreef Fera het volgende:
Nou nee, dan zou er ook nog verbazing bij optreden. Dat heb ik altijd als ik word aangevallen door uitgestorven of gefantaseerde dieren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel grappig, dat je ongeveer de zelfde stress repons krijgt bij iemand die je leuk vindt, als bij een woeste sabeltandtijger die je wilt opeten.
Ja, ik dacht dat het een vorm van endorfinen ofzo was. Maar goed, had ik misschien al die micro vakken moeten kiezen ipv de veldvakken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel grappig, dat je ongeveer de zelfde stress repons krijgt bij iemand die je leuk vindt, als bij een woeste sabeltandtijger die je wilt opeten.
Misschien gaat het wel gepaard met endorfinen. Want er zit vaak ook wel een vrolijk aspect aan vast. Terwijl een bedreigend wild dier natuurlijk weer angst op wekt. Maar de stress respons zelf is hetzelfde, denk ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het een vorm van endorfinen ofzo was. Maar goed, had ik misschien al die micro vakken moeten kiezen ipv de veldvakken.
Al denk ik niet dat het dezelfde stressrespons is (wel voor heloef die wegrent), maar zelfde oorsprong. Alleen een andere uiting.
Tis wel een goeie libidokillerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Stress is nooit goed... toch?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou nee, dan zou er ook nog verbazing bij optreden. Dat heb ik altijd als ik word aangevallen door uitgestorven of gefantaseerde dieren.
Stress, in matige vorm, is juist heel gezond.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Stress is nooit goed... toch?
Ik ga juist van die stomme fouten maken als ik stress ervaarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Stress, in matige vorm, is juist heel gezond.
Ik heb er ook geen verstand van. Dus laten we ophouden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien gaat het wel gepaard met endorfinen. Want er zit vaak ook wel een vrolijk aspect aan vast. Terwijl een bedreigend wild dier natuurlijk weer angst op wekt. Maar de stress respons zelf is hetzelfde, denk ik.
Niet dat ik hier verstand van heb verder.
Ander onderwerp?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen verstand van. Dus laten we ophouden.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zit wel op het randje van Mephobia.
Je hebt morgen een tentamen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:43 schreef Myraela het volgende:
Beetje stress en spanning is wel fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |