Dan moet je het hebben gezien. Want ik zweer je dat ik dat deed.quote:
ooow die uitspraak bestaat al een poosje hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik had fotosoep nog nooit ergens gelezen. Vind het wel een leuke benaming
Dan keek ik misschien toch nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan moet je het hebben gezien. Want ik zweer je dat ik dat deed.
He, ik heb even die magie ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow die uitspraak bestaat al een poosje hoor
Dat kan. Ik kende het niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow die uitspraak bestaat al een poosje hoor
Ach je kunt het zo duur maken als je zelf wilt héquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lijkt me ook vreselijk ja. Ik heb het er van de week over gehad en we willen wel allebei hetzelfde maar we weten ook allebei dat het vreselijk veel centjes gaat kosten.Dat vind ik wel moeilijk hoor, dat allemaal voor een dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ik weet het niet, pics?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maarree, deze TT gaat over mij he?
In mijn ogen welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maarree, deze TT gaat over mij he?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ach je kunt het zo duur maken als je zelf wilt héOH dat valt inderdaad reuze mee. Toen wij het gingen uitrekenen kwamen we op 25000 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
WTFquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
OH dat valt inderdaad reuze mee. Toen wij het gingen uitrekenen kwamen we op 25000 euro.
Met andere woorden:Laat me je alsjeblieft neuken.quote:
Nee, dat zei ik niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met andere woorden:Laat me je alsjeblieft neuken.
Jij mag welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met andere woorden:Laat me je alsjeblieft neuken.
daarom ook; met andere woorden.quote:
Jurk van Vera Wang. Receptie, trouwen op een vrijdag/zaterdag ofzo. Feest, bandje, diner met 10 mensen oid. Koets/mooie auto. 100 gasten. Tsja.quote:
Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat wij een hoop dingen ook zelf doen, of net even anders, Zo geven wij geen groot feest in een afgehuurde ruimte, maar vieren we het bij mijn ouders (italiaans gebruik) De taart maak ik zelf, de jurk krijg ik voor de helft, Pak krijgt mn as van moeder, Kaarten hebben we al, Trouwauto hebben we niet, en zo zijn er nog wel een aantal dingen die net ff anders zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
OH dat valt inderdaad reuze mee. Toen wij het gingen uitrekenen kwamen we op 25000 euro.
Waarom trouwen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Trouwen? Pfhah! Eerst een partner vinden die het langer dan 2 jaar met me uithoud
Omdat het wel iets traditioneels is. Ik hou wel van traditionele dingenquote:
Try mequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Trouwen? Pfhah! Eerst een partner vinden die het langer dan 2 jaar met me uithoud
Zo zou je het kunnen zeggen jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
daarom ook; met andere woorden.
[..]
Jurk van Vera Wang. Receptie, trouwen op een vrijdag/zaterdag ofzo. Feest, bandje, diner met 10 mensen oid. Koets/mooie auto. 100 gasten. Tsja.
En de ringen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat wij een hoop dingen ook zelf doen, of net even anders, Zo geven wij geen groot feest in een afgehuurde ruimte, maar vieren we het bij mijn ouders (italiaans gebruik) De taart maak ik zelf, de jurk krijg ik voor de helft, Pak krijgt mn as van moeder, Kaarten hebben we al, Trouwauto hebben we niet, en zo zijn er nog wel een aantal dingen die net ff anders zijn.
eigenlijk is de jurk het duurts van alles maar hij is het wel waard vind ik zelf
Jij denkt dat je het zo lang met me uithoud?quote:
Oehquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij denkt dat je het zo lang met me uithoud?
Kom maar hier dan
Jummquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of en wanneer Tamashii mee doet
Zusje is dit jaar getrouwd. Echt dat hele circus nooit van mijn leven. Tering wat een onzin was het. bahquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat het wel iets traditioneels is. Ik hou wel van traditionele dingen
Dat was het alquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het hosselen hierheen verplaatst vanuit R&P?
Hier is Enschede. Maar ik lurkte even in je fobo, volgens mij kan je beter tot dinsdag wachten, dan ben ik weer in Amersfoortquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oeh
Waar is hier? Wil best wel eens proberen hoor
Hosselt gaat waar de leuke meiden zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het hosselen hierheen verplaatst vanuit R&P?
Het is maar net hoe je het zelf aankleed natuurlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zusje is dit jaar getrouwd. Echt dat hele circus nooit van mijn leven. Tering wat een onzin was het. bahNee geen trouwen voor mij.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hosselt gaat waar de leuke meiden zijn
Kom je niet naar de meet?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier is Enschede. Maar ik lurkte even in je fobo, volgens mij kan je beter tot dinsdag wachten, dan ben ik weer in Amersfoort
quote:
Toen wij verloofd waren zijn wij samen ringen gaan zoeken, We hebben stalen ringen gekocht ( we houden allebei niet van goud, en zilver buig ik krom) en deze ringen worden gepolijst voor het trouwen en er komt bij mij een diamantje van mijn overgrootmoeder in.quote:
Oh dat is zeker waar. Maar ik heb niets met rituele en tradities. En helemaal religieuzes.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het zelf aankleed natuurlijk
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:01 schreef MissExpert het volgende:
Ik ben depri omdat mijn deurtje van mijn miniatuurkamertje kapot is.. en ik heb geen houtlijm in de buurt..
Nee, kan vrijdags nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom je niet naar de meet?
Overigens moet ik dinsdag tot 22.00 werken
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]~ whoaaa
en bij jou is het een plus dat ik zwangert ben dus ga ik mijn buik expres bol houden
Met religie heb ik ook niets. Rituelen ook niet. Maar sommige tradities welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat is zeker waar. Maar ik heb niets met rituele en tradities. En helemaal religieuzes.
De buurjongen heeft vast wel iets wat als houtlijm kan fungerenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:01 schreef MissExpert het volgende:
Ik ben depri omdat mijn deurtje van mijn miniatuurkamertje kapot is.. en ik heb geen houtlijm in de buurt..
ben je zo moeilijk dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mooi verhaal zeg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Toen wij verloofd waren zijn wij samen ringen gaan zoeken, We hebben stalen ringen gekocht ( we houden allebei niet van goud, en zilver buig ik krom) en deze ringen worden gepolijst voor het trouwen en er komt bij mij een diamantje van mijn overgrootmoeder in.
Toen vriend op zn knieeen ging kreeg ik geen ring maar een ketting met een hanger en ring eraan, de hanger heeft hij van zijn oma gekregen, en de ring was van zijn oma, Echt daar kan nog steeds geen verlovingsring tegenop
Over 2 weken heb ik een ochtenddienstquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, kan vrijdags niet
Elke doordeweekse dag is prima voor een meet, als ik het maar ruim van te voren weet
[..]
[..]
Met religie heb ik ook niets. Rituelen ook niet. Maar sommige tradities wel
Ik ga voor het zingen de kerk uitquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Over 2 weken heb ik een ochtenddienst
Buurjongen is niet meer ,:'( hij is bezet...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
De buurjongen heeft vast wel iets wat als houtlijm kan fungeren
Over 3 weken heb ik toets, dus over 2 en 3 weken hou ik vrijquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Over 2 weken heb ik een ochtenddienst
nou dan moet et voor jou toch niet moeilijk zijn om iemand te vinden lijkt mequote:
Huh wat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga voor het zingen de kerk uit
Dan had je afgelopen week je kans maar moeten grijpen hequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:03 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Buurjongen is niet meer ,:'( hij is bezet...
En ik ook
Dankje.quote:
Van jou altijdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je wil nu gewoon aandacht trekken
Dan heb ik over 5 weken een ochtenddienstquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Over 3 weken heb ik toets, dus over 2 en 3 weken hou ik vrij
Kennelijk wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou dan moet et voor jou toch niet moeilijk zijn om iemand te vinden lijkt me
I see a planquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan heb ik over 5 weken een ochtenddienst
Ik dacht dat het over kerkdiensten gingquote:
Daar kan ik over meepratenquote:
hmmz okee nou ja ik ken je natuurlijk ook nog niet goed genoeg om daar te over oordelenquote:
Jaja, leuke woordgrap.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:04 schreef Faxie het volgende:
Dan had je afgelopen week je kans maar moeten grijpen he(hihih grijpen)
Ik ben nu ook heel anders dan een half jaar geledenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz okee nou ja ik ken je natuurlijk ook nog niet goed genoeg om daar te over oordelen
Gelukkigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:08 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Jaja, leuke woordgrap.
Maar nu is het gelijmt met PRIITT stift..werkt blijkbaar ook op hout.
Problem solved
zeg naar die meet he opzich kunnen wij dan wel gezamelijk reizenquote:
Wat is er nu dan anders?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben nu ook heel anders dan een half jaar geleden![]()
Vroeger kon ik het mijn toenmalige partners wel heel moeilijk maken. Maar dat zijn eigenlijk best 'normale' periodes. Dat ze dan wegvluchten betekent alleen maar dat ik beter verdien
Dat had gekund als ik niet direct uit mijn werk kwamquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
zeg naar die meet he opzich kunnen wij dan wel gezamelijk reizen
das zo ik zelf ben nogal van het volhoudenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben nu ook heel anders dan een half jaar geleden![]()
Vroeger kon ik het mijn toenmalige partners wel heel moeilijk maken. Maar dat zijn eigenlijk best 'normale' periodes. Dat ze dan wegvluchten betekent alleen maar dat ik beter verdien
aah oke natuurlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat had gekund als ik niet direct uit mijn werk kwam
Ik zit nu eindelijk helemaal goed in mijn mooie velletjequote:
Kijk, dat zijn echte mannen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
das zo ik zelf ben nogal van het volhouden
Gewoon zoeken naar een groep mensen die in een kring staat en iedereen met hun telefoon bezig isquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke natuurlijk
was ook maar een ideetje
ik hoop zo dat ik iemand herken
Fok!kers herken je overalquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke natuurlijk
was ook maar een ideetje
ik hoop zo dat ik iemand herken
mja nou ja als ik een relatie begin dan wil ik dat zeker nu ik 28 ben toch wel voor langere termijn dus dan ben ik ook wel bereid om er moeite voor te doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit nu eindelijk helemaal goed in mijn mooie velletje
[..]
Kijk, dat zijn echte mannen.
Kijk dat is mooiquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit nu eindelijk helemaal goed in mijn mooie velletje
als je iemand ziet met een half kale kop bril neus en lippiercing zoekend om zich heen kijkend dan ben ik datquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon zoeken naar een groep mensen die in een kring staat en iedereen met hun telefoon bezig is
Zal vast niet zo moeilijk zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
als je iemand ziet met een half kale kop bril neus en lippiercing zoekend om zich heen kijkend dan ben ik dat
dat lijkt me niet neequote:
Dat is nog beter wel Fok!ken op die smartphones danquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee joh, een kring mensen met smartphones
Zie je toch niet van een afstandquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is nog beter wel Fok!ken op die smartphones dan
Mja, kan ik me ook wel wat bij voorstellenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja als ik een relatie begin dan wil ik dat zeker nu ik 28 ben toch wel voor langere termijn dus dan ben ik ook wel bereid om er moeite voor te doen
Zekerquote:
Geloof me, je herkent het welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:19 schreef Giertje het volgende:
op iedereen aflopen met een smartphone
zit jij op fok?
maar goed fijn dat je lekker in je vel zit das belangrijk dan straal je dat ook uitquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, kan ik me ook wel wat bij voorstellen
[..]
Zeker
En dat doe ik. Als ik mensen om me heen moet gelovenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
maar goed fijn dat je lekker in je vel zit das belangrijk dan straal je dat ook uit
Zou leuk zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga nog even heeeeel goed nadenken over of ik ga proberen te komen op de meet.
Jij eet wel vaak bij je ouders?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:23 schreef Faxie het volgende:
Vroeg zeg
Ik zal er niet eerder dan 8 uur zijn hoor....
Normaal eet ik vrijdags thuis bij m'n ouders, maar dat sla ik dan wel over. Dan ga ik wel gelijk douchen en vertrekken, dan kan ik er voor 9 wel zijn. Eet ik daar wel iets.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga nog even heeeeel goed nadenken over of ik ga proberen te komen op de meet.
Valt mee hoor.quote:
No problem. Denk niet dat hij dan al afgelopen is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:23 schreef Faxie het volgende:
Vroeg zeg
Ik zal er niet eerder dan 8 uur zijn hoor....
Normaal eet ik vrijdags thuis bij m'n ouders, maar dat sla ik dan wel over. Dan ga ik wel gelijk douchen en vertrekken, dan kan ik er voor 9 wel zijn. Eet ik daar wel iets.
Zoals ik het nu lees best vaakquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Valt mee hoor.
Elke vrijdag wel, frietjes
En in een nacht en ochtenddienst, en dan dinsdagen en donderdagen.
Nouja als het al zo vroeg begint zijn er misschien al mensen die het na een paar uurtjes gezien hebben enzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
No problem. Denk niet dat hij dan al afgelopen is.
Nouja in de ochtend en nacht ga ik op dinsdag of donderdag ook wel regelmatig het water op.quote:
Hmm. Als dat zo is zouden we het naar 6 uur kunnen verschuiven, maar weet niet hoeveel mensen later zouden willen komen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja als het al zo vroeg begint zijn er misschien al mensen die het na een paar uurtjes gezien hebben enzo
Dat ligt er ook aan wat voor een band je met je ouders hebt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:26 schreef Tamashii het volgende:
Waarom ook niet? Als ik de kans krijg eet ik ook 1/2 keer per week bij mijn ouders, gezellig en lekker lang natafelen met wijn en goede gesprekken.
Mja, ik moet even kijken hoelaat ik dan terug moet zijn in Enschede, kan er sowieso niet lang bij zijn. Daarom twijfelquote:
Don't get your hopes up.quote:
Eeuw, dan valt het wel mee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja in de ochtend en nacht ga ik op dinsdag of donderdag ook wel regelmatig het water op.
Gemiddeld komt het nog niet op 2 keer per week.
Idd, het scheelt ook koken enzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:26 schreef Tamashii het volgende:
Waarom ook niet? Als ik de kans krijg eet ik ook 1/2 keer per week bij mijn ouders, gezellig en lekker lang natafelen met wijn en goede gesprekken.
Doe ik ook nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, ik moet even kijken hoelaat ik dan terug moet zijn in Enschede, kan er sowieso niet lang bij zijn. Daarom twijfel
[..]
Don't get your hopes up.
Als het even kan eet ik nooit meer met mijn ouders.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:26 schreef Tamashii het volgende:
ik heb geen smartphone he dus ik kan niet mobiel fokkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:21 schreef Tamashii het volgende:
Als Rokje en ik komen dan zullen we even hier vertellen waar we staan boven. Wij zijn er sowieso al een uur of 3 denk ik.Even afstemmen met haar.
Geen idee. 6 Uur klinkt wel beter denk ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hmm. Als dat zo is zouden we het naar 6 uur kunnen verschuiven, maar weet niet hoeveel mensen later zouden willen komen?
Ja, maar dat is toch ook voor ieder voor zich?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ligt er ook aan wat voor een band je met je ouders hebt.
Hoelaat zou je dan terug moeten zijn?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, ik moet even kijken hoelaat ik dan terug moet zijn in Enschede, kan er sowieso niet lang bij zijn. Daarom twijfel
[..]
Don't get your hopes up.
5 uur is voor mij prima. Half 6 ook. 6 uur moet ik zo lang wachtenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hmm. Als dat zo is zouden we het naar 6 uur kunnen verschuiven, maar weet niet hoeveel mensen later zouden willen komen?
Kloptquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch ook voor ieder voor zich?
als het een uur later word kan ik echt maar super kort blijven aangezien ik om 7 uur in de willemeen word verwachtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik hou wel van koken, vooral omdat mijn lief het vaak doet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd, het scheelt ook koken enzo![]()
Ze wonen een dorp verderop.
11 uur ofzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoelaat zou je dan terug moeten zijn?
Band met mijn ouders is prima. Nooit gezeik gehad.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch ook voor ieder voor zich?
Dan moet je ff je nummer pm-en.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb geen smartphone he dus ik kan niet mobiel fokken
Jou ga ik sowieso dan missenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
als het een uur later word kan ik echt maar super kort blijven aangezien ik om 7 uur in de willemeen word verwacht
Hoe bedoel je? Je bent er gelijk om 5 uur?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
5 uur is voor mij prima. Half 6 ook. 6 uur moet ik zo lang wachten
Oh ik wel en nog steeds wel eens discussies. Nooit keiharde gangbang dingdong ruzie alsin ik wil je nooit meer zien of ik haat je.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Band met mijn ouders is prima. Nooit gezeik gehad.
Nou, als ik uit mijn werk kom, kan ik er om 5 uur of half 6 zijn. En ik moet via Arnhem naar Apeldoorn, dus nutteloos.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je bent er gelijk om 5 uur?
dan spreken wij toch een keer los af?quote:
heeft bij mij ook wel effe geduurd hoor voor dat dat zover wasquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
Best wel jaloers op mensen die een goeie band met zijn ouders hebben.
Helaas zit dat er bij mij niet in tenzij mijn ouders oprecht spijt betuigen om dingen die gebeurd zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
heeft bij mij ook wel effe geduurd hoor voor dat dat zover was
bij mij is het toen na een heftige ruzie wel beter geworden dat ging echt hard er aan toequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas zit dat er bij mij niet in tenzij mijn ouders oprecht spijt betuigen om dingen die gebeurd zijn.
Helaas zie ik dat somber in. Voor hun is het verleden een afgesloten hoofdstuk praten daarover is taboe.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij mij is het toen na een heftige ruzie wel beter geworden dat ging echt hard er aan toe
ik hoop voor je dat je ouders inzien dat excuus soms nodig is
zonde man soms is het juist beter om er over te pratenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas zie ik dat somber in. Voor hun is het verleden een afgesloten hoofdstuk praten daarover is taboe.
Yes. Dan blijft het gewoon 5 uur.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, als ik uit mijn werk kom, kan ik er om 5 uur of half 6 zijn. En ik moet via Arnhem naar Apeldoorn, dus nutteloos.
Ergens is het wel te begrijpen mijn beide ouders hebben dat in hun jeugd ook nooit geleerd. Als je niet weet hoe je over dingen moet praten doe je dat ook niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
zonde man soms is het juist beter om er over te praten
Tja ik ben jaloers op mensen met een leuke relatiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
Best wel jaloers op mensen die een goeie band met zijn ouders hebben.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik ben jaloers op mensen met een leuke relatie
Ik geef je "de blik"quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
klinkt een beetje als mijn pa en ik wij praten ook nooit over dingen maar ik weet dattie trots op me is hoe ik mijn problemen heb aangepakt en ik ook op hem voor wat ie voor me doetquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ergens is het wel te begrijpen mijn beide ouders hebben dat in hun jeugd ook nooit geleerd. Als je niet weet hoe je over dingen moet praten doe je dat ook niet.
Is altijd een optiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan spreken wij toch een keer los af?
dat sowieso veel op faceboek van die kusjekroel statussen daar kan ik momenteel slecht tegenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik ben jaloers op mensen met een leuke relatie
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik geef je "de blik"
[..]Oooooh. * Tamashii buigt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
daarom alles op zijn tijdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is altijd een optie
En d'r komen nog zat meets ook denk ik
Die mensen blokkeer ik meestal toch al, vanwege een hoop andere onzin in hun updates.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat sowieso veel op faceboek van die kusjekroel statussen daar kan ik momenteel slecht tegen
Ik weet dat mijn ouders van mij houden en trots op mij zijn. Maar het is gewoon moeilijk somsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
klinkt een beetje als mijn pa en ik wij praten ook nooit over dingen maar ik weet dattie trots op me is hoe ik mijn problemen heb aangepakt en ik ook op hem voor wat ie voor me doet
ik kan ook niet zonder ze hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:46 schreef Tamashii het volgende:
Ik zou niet zonder mijn ouders kunnen. Ben sowieso een veel te emotioneel meisje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* JijHebtGeenRokje rent voor d'r levenWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik geef je "de blik"
[..]Ik ben benieuwd naar jouw blik irl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik ook niet, ondanks..Van allesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:46 schreef Tamashii het volgende:
Ik zou niet zonder mijn ouders kunnen. Ben sowieso een veel te emotioneel meisje.
oow ik niet allemaal soms hebben mijn vrienden wel lachen updatesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die mensen blokkeer ik meestal toch al, vanwege een hoop andere onzin in hun updates.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar jouw blik irl.Ik heb geen blikjes :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]Try me bitch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* JijHebtGeenRokje rent voor d'r levenI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
mja et kan soms inderdaad lastig zijn maar het vreet wel aan jequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn ouders van mij houden en trots op mij zijn. Maar het is gewoon moeilijk soms
Mooiquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Yes. Dan blijft het gewoon 5 uur.
Ook soepblikken zonder etiket.. Linke soep enzo AHAHAHAHAHA xD :$quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan neem ik wel wat blikjes voor je mee.
Die was best slecht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ook soepblikken zonder etiket.. Linke soep enzo AHAHAHAHAHA xD :$
Ja inderdaad, ik heb het gelukkig wel deels achter mij kunnen laten. Ik moet verder met mijn leven en gelukkig worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja et kan soms inderdaad lastig zijn maar het vreet wel aan je
dat is wel goed met zon insteek kom je er ook welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik heb het gelukkig wel deels achter mij kunnen laten. Ik moet verder met mijn leven en gelukkig worden.
Ja, ouders zijn ook gewoon belangrijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ondanks..Van alles
Woar ben je dan,quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Challenge accepted, biAtch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
True.. Realiseerde me dat toen ik in Arnhem zat pas.. En het zal nooit helemaal goed zitten/gaan komen, maar.. Nja.. Ga ik verder maar te diep op in.. Ik ben iig heel blij met ze en ik luv zequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ouders zijn ook gewoon belangrijk.
Zekerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is wel goed met zon insteek kom je er ook wel
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Woar ben je dan,WOWWWWWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
WOWWWWWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je wel naar de kapper voor de meet? Je haartjes zijn een beetje lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja, als je ze minder ziet, dan merk je het pas echt!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
True.. Realiseerde me dat toen ik in Arnhem zat pas.. En het zal nooit helemaal goed zitten/gaan komen, maar.. Nja.. Ga ik verder maar te diep op in.. Ik ben iig heel blij met ze en ik luv ze
Oh, met mijn moeder komt het ook nooit helemaal goed. We zien het wel.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je wel naar de kapper voor de meet? Je haartjes zijn een beetje lang.Stalker.. HOU EENS OP MET FOTO'S VAN MIJ MAKENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
JIJ GAAT DE HELE TIJD LIGGEN POSEREN OP JE BED!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Stalker.. HOU EENS OP MET FOTO'S VAN MIJ MAKEN
WAT MOET IK DAN?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
WOWWWWWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We will see.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amen to thatquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, als je ze minder ziet, dan merk je het pas echt!
Oh, met mijn moeder komt het ook nooit helemaal goed. We zien het wel.
Van genieten enzulks![]()
Nu wou ik nog wat typen, maar die gedachte is me te deprimerend.. Gewoon genieten.. Ja
ja maarquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
JIJ GAAT DE HELE TIJD LIGGEN POSEREN OP JE BED!
WAT MOET IK DAN?.. dlsanhgornradsmlganf
byequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:55 schreef Faxie het volgende:
Ow ik moet gaan....even brood smeren en dan werken.
Dag schatjes![]()
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
w zoekbewerking - dlsanhgornradsmlganf - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja maar.. dlsanhgornradsmlganf
Suggesties:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
ik ben er vandoor
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Dat zal je leren u_uquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
w zoekbewerking - dlsanhgornradsmlganf - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Suggesties:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.quote:dag Giertjon
Well except for a few small bruises, cuts and scars, well I'm fiiiiiiine lalalalaWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Komt goed schatje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Amen to that
Van genieten enzulks![]()
Nu wou ik nog wat typen, maar die gedachte is me te deprimerend.. Gewoon genieten.. Ja
Jazeker. Ik heb hier van geleerd, wijs Rokje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat zal je leren u_u
[..]dag Giertjon
Ik zal het niet meer doen.
Zou u deze offergave willen accepteren als blijk van mijn respect en nederlaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Die film was heul niet eng.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Blair Witch Project. Beetje saai imo.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker. Ik heb hier van geleerd, wijs Rokje.
Ik zal het niet meer doen.
Zou u deze offergave willen accepteren als blijk van mijn respect en nederlaag?HokeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* JijHebtGeenRokje zet de helm op en slaat in het rond met de hamer
Ja, ik heb die hype ook nooit zo begrepen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Blair Witch Project. Beetje saai imo.
Kun je beter The Big Lebowski kijken.We cool?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hokeeeee
* JijHebtGeenRokje zet de helm op en slaat in het rond met de hamer![]()
We cool bro, we coolquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik heb die hype ook nooit zo begrepen.
Kun je beter The Big Lebowski kijken.
[..]
We cool?
*gaat tegen muren aan slaan*
brb btw
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik heb die hype ook nooit zo begrepen.
Kun je beter The Big Lebowski kijken.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Enge films.Horror
Thriller
Comedie
Romantisch
Actie
![]()
Ik hou van alles.
Godver.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunt niet hotlinken van FJ, bro.C'est la vie
Om als gast te betalen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
Wat vinden jullie veel geld voor een vrijgezellenfeest ?![]()
10 euro.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
Wat vinden jullie veel geld voor een vrijgezellenfeest ?Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
Tientjequote:C'est la vie
Hmm ik bedoel dus, iemand heeft een vrijgezellenfeest en jij bent uitgenodigd. De kosten zijn xx, wat is veel ?![]()
50 euro vind ik de max. Het is wel een beetje afhankelijk hoe goed je bevriend bent met de bruid/bruidegom.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm ik bedoel dus, iemand heeft een vrijgezellenfeest en jij bent uitgenodigd. De kosten zijn xx, wat is veel ?![]()
Ik zou 50-60 euro nog wel betalen als er iets echt tofs gedaan gaat worden. Voor gewoon zuipen etc iets van 20 euro.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
10eu max.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm ik bedoel dus, iemand heeft een vrijgezellenfeest en jij bent uitgenodigd. De kosten zijn xx, wat is veel ?The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
50 euro vind ik de max. Het is wel een beetje afhankelijk hoe goed je bevriend bent met de bruid/bruidegom.Dat dacht ik dus ook. Ik moet 75 euro dokken excl. drinken en stappen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou 50-60 euro nog wel betalen als er iets echt tofs gedaan gaat worden. Voor gewoon zuipen etc iets van 20 euro.![]()
Voor 20 euro valt er weinig te zuipen hoor... of zuip jij freeway colaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou 50-60 euro nog wel betalen als er iets echt tofs gedaan gaat worden. Voor gewoon zuipen etc iets van 20 euro.![]()
![]()
Wat een kutvrijgezellenfeest.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dat dacht ik dus ook. Ik moet 75 euro dokken excl. drinken en stappen.
hallelujah.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dat dacht ik dus ook. Ik moet 75 euro dokken excl. drinken en stappen.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Excl. drinken en stappen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
Dat dacht ik dus ook. Ik moet 75 euro dokken excl. drinken en stappen.
Duur feestje broeder, duur feestje.![]()
Lokje is een vrouw. Daar wordt voor betaald. Jwt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor 20 euro valt er weinig te zuipen hoor... of zuip jij freeway colaEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Uit de supermarkt kun je daar best dronken van worden?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor 20 euro valt er weinig te zuipen hoor... of zuip jij freeway cola
Feesten in schuren en tenten![]()
![]()
Oja natuurlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lokje is een vrouw. Daar wordt voor betaald. Jwt..
Overigens, gaan ze een paar vrouwen huren ofzo![]()
![]()
Ik was in de veronderstelling dat er gestapt zou wordenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uit de supermarkt kun je daar best dronken van worden?
Feesten in schuren en tenten![]()
![]()
Ik zou niet gaan. Geld groeit niet aan bomen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dat dacht ik dus ook. Ik moet 75 euro dokken excl. drinken en stappen.C'est la vie
Een fles vodka a 16 euro. Opdrinken in een uur. Rest van de avond lam.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uit de supermarkt kun je daar best dronken van worden?
Feesten in schuren en tentenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ohja, dan wordt het iets meer ja. Maar uitgaansgelegenheden zijn nooit epischer dan schuurfeestenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat er gestapt zou worden![]()
![]()
truequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, dan wordt het iets meer ja. Maar uitgaansgelegenheden zijn nooit epischer dan schuurfeesten![]()
![]()
Lijkt me toch leuk dat platteland.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, dan wordt het iets meer ja. Maar uitgaansgelegenheden zijn nooit epischer dan schuurfeestenC'est la vie
Schuurfeesten zijn niet alleen van het plattelandquote:
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Puik plan eigenlijk!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende meet schuurfeest bij Loka.![]()
![]()
Ik heb helemaal geen schuur bij het huisquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende meet schuurfeest bij Loka.![]()
![]()
Spijtig dit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen schuur bij het huisEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
De term schuurfeest bestaat hier niet, behalve als het gaat om feesten waar geschuurd wordt door kinderen van 13.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Schuurfeesten zijn niet alleen van het platteland
C'est la vie
Ik heb geen boombox.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb een schuur van 2 bij 3. Barretje is zo gemaakt, als heloef nou zijn boombox meesjouwt
C'est la vie
Met zijn 2en in zo'n kast. Hoe heette dat ook alweer? 7 minutes in heaven ofzo?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb een schuur van 2 bij 3. Barretje is zo gemaakt, als heloef nou zijn boombox meesjouwt
Ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met zijn 2en in zo'n kast. Hoe heette dat ook alweer? 7 minutes in heaven ofzo?C'est la vie
Denied.quote:C'est la vie
Rondleiding in bierbrouwerij, highland games (wat dat ook mag zijn, weerafhankelijk ook nog eens), uiteten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een kutvrijgezellenfeest.quote:Wat ik dachtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Excl. drinken en stappen?
Duur feestje broeder, duur feestje.![]()
![]()
Geen idee, ik heb nog nooit een schuurfeest bijgewoontquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met zijn 2en in zo'n kast. Hoe heette dat ook alweer? 7 minutes in heaven ofzo?![]()
![]()
Highlandgames, toen ik dat moest doen bij een introkamp eindigde ik onder een laag meel, eieren en stroop.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rondleiding in bierbrouwerij, highland games (wat dat ook mag zijn, weerafhankelijk ook nog eens), uiteten.
[..]
[..]
Wat ik dacht![]()
Dat wil ik best eens doen.quote:Ow, maar dat is wel ontzettend tof.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rondleiding in bierbrouwerij, highland games (wat dat ook mag zijn, weerafhankelijk ook nog eens), uiteten.
[..]
[..]
Wat ik dacht
Daar zou ik wel centjes voor overhebben.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Juist, en dat willen ze middenin november doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Highlandgames, toen ik dat moest doen bij een introkamp eindigde ik onder een laag meel, eieren en stroop.
En er is 17 man uitgenodigd, degene die gaat trouwen betaald natuurlijk niet dus 75*16=1200 euro![]()
![]()
:Squote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Highlandgames, toen ik dat moest doen bij een introkamp eindigde ik onder een laag meel, eieren en stroop.
Moet je niet allemaal zware dingen kei ver gooien? En dansen en doedelzak spelen?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hier wat pics.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog nooit een schuurfeest bijgewoont
C'est la vie
Ik heb niks met bier en spelletjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wil ik best eens doen.
[..]
Ow, maar dat is wel ontzettend tof.
Daar zou ik wel centjes voor overhebben.![]()
![]()
Officieel, maar bij de meeste georganiseerde highlandgames gaat het om zo smerig mogelijk wordne in zo min mogelijk tijd heb ik de indrukquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
:S
Moet je niet allemaal zware dingen kei ver gooien? En dansen en doedelzak spelen?![]()
![]()
Dat lukt me prima, smerig wordenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Officieel, maar bij de meeste georganiseerde highlandgames gaat het om zo smerig mogelijk wordne in zo min mogelijk tijd heb ik de indruk![]()
![]()
![]()
Nederlanders.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Officieel, maar bij de meeste georganiseerde highlandgames gaat het om zo smerig mogelijk wordne in zo min mogelijk tijd heb ik de indruk
Je moves proberen op je zus.quote:
Mij lijkt er niet zoveel aan.quote:C'est la vie
Gemist zou ik het niet noemen.quote:quote:
C'est la vie
Loefje, hoe gaat t?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Gemist zou ik het niet noemen.
[..]
Prima hoor, met jou?quote:C'est la vie
Goed, gezellig hier.quote:
Jij weet ook nog niet wat lekker is broeder. Komt wel goed allemaal.quote:
Je hebt al iemand die je aan je pik sjorde, al iemand gehad die je 2 keer op je muil pakte. Je weet nu hoe het werkt. Straks komt alles goed met een leuk meisje.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hij boekt zeker wel een vooruitgang, meer dan ik deed in die tijdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij weet ook nog niet wat lekker is broeder. Komt wel goed allemaal.
Je hebt al iemand die je aan je pik sjorde, al iemand gehad die je 2 keer op je muil pakte. Je weet nu hoe het werkt. Straks komt alles goed met een leuk meisje.![]()
![]()
Wij doen wel andere dingen he!quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
SURPRISE ATTACK!!!!!!!!!quote:
Wat gaan we doen dan?![]()
And you can tell from the state of my room that they let me out too soon..
And the pills that i ate came a couple years too late lalalalaWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Arme muhahaha. Wil je er over praten?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij boekt zeker wel een vooruitgang, meer dan ik deed in die tijdEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat is de grap, er valt niks te vertellenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme muhahaha. Wil je er over praten?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooiquote:Ik had niks moeten zeggen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij weet ook nog niet wat lekker is broeder. Komt wel goed allemaal.
Je hebt al iemand die je aan je pik sjorde, al iemand gehad die je 2 keer op je muil pakte. Je weet nu hoe het werkt. Straks komt alles goed met een leuk meisje.
C'est la vie
Welk nummer?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
And you can tell from the state of my room that they let me out too soon..
And the pills that i ate came a couple years too late lalalalaA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is de grap, er valt niks te vertellen![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is de grap, er valt niks te vertellen![]()
![]()
![]()
Was jij ook zo'n kluns met de vrouwen?Geeft niet loefje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Mooi
[..]
Ik had niks moeten zeggen.
Danke. Now listening.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja die heb ik ook. Met in de bonus editie de mislukte pogingen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel mooie verhalen over gemiste kansenC'est la vie
Ik was helemaal niks met vrouwenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was jij ook zo'n kluns met de vrouwen?. 1 of andere angst had me in zijn greep. Zelfs toen ze overduidelijk liet blijken iets in me te zien zocht ik uitwegen
. Aaah tienerjaren
.
![]()
Do tell.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel mooie verhalen over gemiste kansen
Ik ben één en al oor. Eindelijk eens iemand anders die dat soort dingen gebeurt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Subtiele date afspreken, dit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mag dat irl, het is nogal een lang verhaalEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Of op een meet....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Subtiele date afspreken, dit.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: