Dan moet je het hebben gezien. Want ik zweer je dat ik dat deed.quote:
ooow die uitspraak bestaat al een poosje hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik had fotosoep nog nooit ergens gelezen. Vind het wel een leuke benaming
Dan keek ik misschien toch nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan moet je het hebben gezien. Want ik zweer je dat ik dat deed.
He, ik heb even die magie ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow die uitspraak bestaat al een poosje hoor
Dat kan. Ik kende het niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow die uitspraak bestaat al een poosje hoor
Ach je kunt het zo duur maken als je zelf wilt héquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lijkt me ook vreselijk ja. Ik heb het er van de week over gehad en we willen wel allebei hetzelfde maar we weten ook allebei dat het vreselijk veel centjes gaat kosten.Dat vind ik wel moeilijk hoor, dat allemaal voor een dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ik weet het niet, pics?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maarree, deze TT gaat over mij he?
In mijn ogen welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maarree, deze TT gaat over mij he?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ach je kunt het zo duur maken als je zelf wilt héOH dat valt inderdaad reuze mee. Toen wij het gingen uitrekenen kwamen we op 25000 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
WTFquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
OH dat valt inderdaad reuze mee. Toen wij het gingen uitrekenen kwamen we op 25000 euro.
Met andere woorden:Laat me je alsjeblieft neuken.quote:
Nee, dat zei ik niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met andere woorden:Laat me je alsjeblieft neuken.
Jij mag welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met andere woorden:Laat me je alsjeblieft neuken.
daarom ook; met andere woorden.quote:
Jurk van Vera Wang. Receptie, trouwen op een vrijdag/zaterdag ofzo. Feest, bandje, diner met 10 mensen oid. Koets/mooie auto. 100 gasten. Tsja.quote:
Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat wij een hoop dingen ook zelf doen, of net even anders, Zo geven wij geen groot feest in een afgehuurde ruimte, maar vieren we het bij mijn ouders (italiaans gebruik) De taart maak ik zelf, de jurk krijg ik voor de helft, Pak krijgt mn as van moeder, Kaarten hebben we al, Trouwauto hebben we niet, en zo zijn er nog wel een aantal dingen die net ff anders zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
OH dat valt inderdaad reuze mee. Toen wij het gingen uitrekenen kwamen we op 25000 euro.
Waarom trouwen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Trouwen? Pfhah! Eerst een partner vinden die het langer dan 2 jaar met me uithoud
Omdat het wel iets traditioneels is. Ik hou wel van traditionele dingenquote:
Try mequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Trouwen? Pfhah! Eerst een partner vinden die het langer dan 2 jaar met me uithoud
Zo zou je het kunnen zeggen jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
daarom ook; met andere woorden.
[..]
Jurk van Vera Wang. Receptie, trouwen op een vrijdag/zaterdag ofzo. Feest, bandje, diner met 10 mensen oid. Koets/mooie auto. 100 gasten. Tsja.
En de ringen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat wij een hoop dingen ook zelf doen, of net even anders, Zo geven wij geen groot feest in een afgehuurde ruimte, maar vieren we het bij mijn ouders (italiaans gebruik) De taart maak ik zelf, de jurk krijg ik voor de helft, Pak krijgt mn as van moeder, Kaarten hebben we al, Trouwauto hebben we niet, en zo zijn er nog wel een aantal dingen die net ff anders zijn.
eigenlijk is de jurk het duurts van alles maar hij is het wel waard vind ik zelf
Jij denkt dat je het zo lang met me uithoud?quote:
Oehquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij denkt dat je het zo lang met me uithoud?
Kom maar hier dan
Jummquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of en wanneer Tamashii mee doet
Zusje is dit jaar getrouwd. Echt dat hele circus nooit van mijn leven. Tering wat een onzin was het. bahquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat het wel iets traditioneels is. Ik hou wel van traditionele dingen
Dat was het alquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het hosselen hierheen verplaatst vanuit R&P?
Hier is Enschede. Maar ik lurkte even in je fobo, volgens mij kan je beter tot dinsdag wachten, dan ben ik weer in Amersfoortquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oeh
Waar is hier? Wil best wel eens proberen hoor
Hosselt gaat waar de leuke meiden zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het hosselen hierheen verplaatst vanuit R&P?
Het is maar net hoe je het zelf aankleed natuurlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zusje is dit jaar getrouwd. Echt dat hele circus nooit van mijn leven. Tering wat een onzin was het. bahNee geen trouwen voor mij.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hosselt gaat waar de leuke meiden zijn
Kom je niet naar de meet?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier is Enschede. Maar ik lurkte even in je fobo, volgens mij kan je beter tot dinsdag wachten, dan ben ik weer in Amersfoort
quote:
Toen wij verloofd waren zijn wij samen ringen gaan zoeken, We hebben stalen ringen gekocht ( we houden allebei niet van goud, en zilver buig ik krom) en deze ringen worden gepolijst voor het trouwen en er komt bij mij een diamantje van mijn overgrootmoeder in.quote:
Oh dat is zeker waar. Maar ik heb niets met rituele en tradities. En helemaal religieuzes.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het zelf aankleed natuurlijk
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:01 schreef MissExpert het volgende:
Ik ben depri omdat mijn deurtje van mijn miniatuurkamertje kapot is.. en ik heb geen houtlijm in de buurt..
Nee, kan vrijdags nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom je niet naar de meet?
Overigens moet ik dinsdag tot 22.00 werken
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]~ whoaaa
en bij jou is het een plus dat ik zwangert ben dus ga ik mijn buik expres bol houden
Met religie heb ik ook niets. Rituelen ook niet. Maar sommige tradities welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat is zeker waar. Maar ik heb niets met rituele en tradities. En helemaal religieuzes.
De buurjongen heeft vast wel iets wat als houtlijm kan fungerenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:01 schreef MissExpert het volgende:
Ik ben depri omdat mijn deurtje van mijn miniatuurkamertje kapot is.. en ik heb geen houtlijm in de buurt..
ben je zo moeilijk dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mooi verhaal zeg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Toen wij verloofd waren zijn wij samen ringen gaan zoeken, We hebben stalen ringen gekocht ( we houden allebei niet van goud, en zilver buig ik krom) en deze ringen worden gepolijst voor het trouwen en er komt bij mij een diamantje van mijn overgrootmoeder in.
Toen vriend op zn knieeen ging kreeg ik geen ring maar een ketting met een hanger en ring eraan, de hanger heeft hij van zijn oma gekregen, en de ring was van zijn oma, Echt daar kan nog steeds geen verlovingsring tegenop
Over 2 weken heb ik een ochtenddienstquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, kan vrijdags niet
Elke doordeweekse dag is prima voor een meet, als ik het maar ruim van te voren weet
[..]
[..]
Met religie heb ik ook niets. Rituelen ook niet. Maar sommige tradities wel
Ik ga voor het zingen de kerk uitquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Over 2 weken heb ik een ochtenddienst
Buurjongen is niet meer ,:'( hij is bezet...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
De buurjongen heeft vast wel iets wat als houtlijm kan fungeren
Over 3 weken heb ik toets, dus over 2 en 3 weken hou ik vrijquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Over 2 weken heb ik een ochtenddienst
nou dan moet et voor jou toch niet moeilijk zijn om iemand te vinden lijkt mequote:
Huh wat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga voor het zingen de kerk uit
Dan had je afgelopen week je kans maar moeten grijpen hequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:03 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Buurjongen is niet meer ,:'( hij is bezet...
En ik ook
Dankje.quote:
Van jou altijdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je wil nu gewoon aandacht trekken
Dan heb ik over 5 weken een ochtenddienstquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Over 3 weken heb ik toets, dus over 2 en 3 weken hou ik vrij
Kennelijk wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou dan moet et voor jou toch niet moeilijk zijn om iemand te vinden lijkt me
I see a planquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan heb ik over 5 weken een ochtenddienst
Ik dacht dat het over kerkdiensten gingquote:
Daar kan ik over meepratenquote:
hmmz okee nou ja ik ken je natuurlijk ook nog niet goed genoeg om daar te over oordelenquote:
Jaja, leuke woordgrap.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:04 schreef Faxie het volgende:
Dan had je afgelopen week je kans maar moeten grijpen he(hihih grijpen)
Ik ben nu ook heel anders dan een half jaar geledenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz okee nou ja ik ken je natuurlijk ook nog niet goed genoeg om daar te over oordelen
Gelukkigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:08 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Jaja, leuke woordgrap.
Maar nu is het gelijmt met PRIITT stift..werkt blijkbaar ook op hout.
Problem solved
zeg naar die meet he opzich kunnen wij dan wel gezamelijk reizenquote:
Wat is er nu dan anders?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben nu ook heel anders dan een half jaar geleden![]()
Vroeger kon ik het mijn toenmalige partners wel heel moeilijk maken. Maar dat zijn eigenlijk best 'normale' periodes. Dat ze dan wegvluchten betekent alleen maar dat ik beter verdien
Dat had gekund als ik niet direct uit mijn werk kwamquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
zeg naar die meet he opzich kunnen wij dan wel gezamelijk reizen
das zo ik zelf ben nogal van het volhoudenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben nu ook heel anders dan een half jaar geleden![]()
Vroeger kon ik het mijn toenmalige partners wel heel moeilijk maken. Maar dat zijn eigenlijk best 'normale' periodes. Dat ze dan wegvluchten betekent alleen maar dat ik beter verdien
aah oke natuurlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat had gekund als ik niet direct uit mijn werk kwam
Ik zit nu eindelijk helemaal goed in mijn mooie velletjequote:
Kijk, dat zijn echte mannen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
das zo ik zelf ben nogal van het volhouden
Gewoon zoeken naar een groep mensen die in een kring staat en iedereen met hun telefoon bezig isquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke natuurlijk
was ook maar een ideetje
ik hoop zo dat ik iemand herken
Fok!kers herken je overalquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke natuurlijk
was ook maar een ideetje
ik hoop zo dat ik iemand herken
mja nou ja als ik een relatie begin dan wil ik dat zeker nu ik 28 ben toch wel voor langere termijn dus dan ben ik ook wel bereid om er moeite voor te doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit nu eindelijk helemaal goed in mijn mooie velletje
[..]
Kijk, dat zijn echte mannen.
Kijk dat is mooiquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit nu eindelijk helemaal goed in mijn mooie velletje
als je iemand ziet met een half kale kop bril neus en lippiercing zoekend om zich heen kijkend dan ben ik datquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon zoeken naar een groep mensen die in een kring staat en iedereen met hun telefoon bezig is
Zal vast niet zo moeilijk zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
als je iemand ziet met een half kale kop bril neus en lippiercing zoekend om zich heen kijkend dan ben ik dat
dat lijkt me niet neequote:
Dat is nog beter wel Fok!ken op die smartphones danquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee joh, een kring mensen met smartphones
Zie je toch niet van een afstandquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is nog beter wel Fok!ken op die smartphones dan
Mja, kan ik me ook wel wat bij voorstellenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja als ik een relatie begin dan wil ik dat zeker nu ik 28 ben toch wel voor langere termijn dus dan ben ik ook wel bereid om er moeite voor te doen
Zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |