Of en wanneer Tamashii mee doetquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat ligt aan mij
tis ineens druk hier
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook.En maak er ook een spelletje van, wie is sneller.
13 mei, maar ik mag 8 mrt mijn jurk pas weer aan! En als ik de foto's zie dan denk ik ook wel OH jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vast wel. Maak je geen zorgen. Wanneer was de grote dag ook alweer?
Nergens op heel internet niet?quote:
Je ziet heel der gezicht niet door de fotosoep.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:40 schreef Giertje het volgende:
dit vind ik een mooie vrouw
[ afbeelding ]
Niet op nationalevacaturebank.nl in ieder geval. Verder nog niet gezocht, maar dat doe ik morgen wel weer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nergens op heel internet niet?Hehehe, reageer een beetje aangebrand omdat mijn vriend dat toen ook zei. Toen ging ik kijken, waren er een stuk of 30 vacatures waar hij wat mee kon.
Fotosoepquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je ziet heel der gezicht niet door de fotosoep.
Lijkt me ook vreselijk ja. Ik heb het er van de week over gehad en we willen wel allebei hetzelfde maar we weten ook allebei dat het vreselijk veel centjes gaat kosten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
13 mei, maar ik mag 8 mrt mijn jurk pas weer aan! En als ik de foto's zie dan denk ik ook wel OH jamaar toch!
Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooogle!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet op nationalevacaturebank.nl in ieder geval. Verder nog niet gezocht, maar dat doe ik morgen wel weer.
Ja of aan de andere kant van NL.
Zo heet het toch ongeveer? Ja shop ipv soep, maar verder klopt het toch?quote:
Hahaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooogle!
Ja, nationale vacaturebank heeft heul niet alles.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooogle!
Ja, maar ik had fotosoep nog nooit ergens gelezen. Vind het wel een leuke benamingquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo heet het toch ongeveer? Ja shop ipv soep, maar verder klopt het toch?
effe betere zoekenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je ziet heel der gezicht niet door de fotosoep.
I knooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, nationale vacaturebank heeft heul niet alles.
Ik zat tijdens de o's om me heen te kijken en te fluiten. Zie je het voor je?quote:
Preciesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, nationale vacaturebank heeft heul niet alles.
Dat was heul niet zoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zat tijdens de o's om me heen te kijken en te fluiten. Zie je het voor je?
[..]
Precies
Dan keek je niet op het juiste momentquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was heul niet zoIk kon het zien namelijk
Oh hihi, ja las het wel eens in us/kpd enzo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik had fotosoep nog nooit ergens gelezen. Vind het wel een leuke benaming
Ja heul welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan keek je niet op het juiste moment
KPD kom ik ook wel altijd. Maar fotosoep nog nooit zien staan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh hihi, ja las het wel eens in us/kpd enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |