Jaja, leuke woordgrap.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:04 schreef Faxie het volgende:
Dan had je afgelopen week je kans maar moeten grijpen he(hihih grijpen)
Ik ben nu ook heel anders dan een half jaar geledenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz okee nou ja ik ken je natuurlijk ook nog niet goed genoeg om daar te over oordelen
Gelukkigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:08 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Jaja, leuke woordgrap.
Maar nu is het gelijmt met PRIITT stift..werkt blijkbaar ook op hout.
Problem solved
zeg naar die meet he opzich kunnen wij dan wel gezamelijk reizenquote:
Wat is er nu dan anders?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben nu ook heel anders dan een half jaar geleden![]()
Vroeger kon ik het mijn toenmalige partners wel heel moeilijk maken. Maar dat zijn eigenlijk best 'normale' periodes. Dat ze dan wegvluchten betekent alleen maar dat ik beter verdien
Dat had gekund als ik niet direct uit mijn werk kwamquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
zeg naar die meet he opzich kunnen wij dan wel gezamelijk reizen
das zo ik zelf ben nogal van het volhoudenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben nu ook heel anders dan een half jaar geleden![]()
Vroeger kon ik het mijn toenmalige partners wel heel moeilijk maken. Maar dat zijn eigenlijk best 'normale' periodes. Dat ze dan wegvluchten betekent alleen maar dat ik beter verdien
aah oke natuurlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat had gekund als ik niet direct uit mijn werk kwam
Ik zit nu eindelijk helemaal goed in mijn mooie velletjequote:
Kijk, dat zijn echte mannen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
das zo ik zelf ben nogal van het volhouden
Gewoon zoeken naar een groep mensen die in een kring staat en iedereen met hun telefoon bezig isquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke natuurlijk
was ook maar een ideetje
ik hoop zo dat ik iemand herken
Fok!kers herken je overalquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke natuurlijk
was ook maar een ideetje
ik hoop zo dat ik iemand herken
mja nou ja als ik een relatie begin dan wil ik dat zeker nu ik 28 ben toch wel voor langere termijn dus dan ben ik ook wel bereid om er moeite voor te doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit nu eindelijk helemaal goed in mijn mooie velletje
[..]
Kijk, dat zijn echte mannen.
Kijk dat is mooiquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit nu eindelijk helemaal goed in mijn mooie velletje
als je iemand ziet met een half kale kop bril neus en lippiercing zoekend om zich heen kijkend dan ben ik datquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon zoeken naar een groep mensen die in een kring staat en iedereen met hun telefoon bezig is
Zal vast niet zo moeilijk zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
als je iemand ziet met een half kale kop bril neus en lippiercing zoekend om zich heen kijkend dan ben ik dat
dat lijkt me niet neequote:
Dat is nog beter wel Fok!ken op die smartphones danquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee joh, een kring mensen met smartphones
Zie je toch niet van een afstandquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is nog beter wel Fok!ken op die smartphones dan
Mja, kan ik me ook wel wat bij voorstellenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja als ik een relatie begin dan wil ik dat zeker nu ik 28 ben toch wel voor langere termijn dus dan ben ik ook wel bereid om er moeite voor te doen
Zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |