quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:01 schreef MissExpert het volgende:
Ik ben depri omdat mijn deurtje van mijn miniatuurkamertje kapot is.. en ik heb geen houtlijm in de buurt..
Nee, kan vrijdags nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom je niet naar de meet?
Overigens moet ik dinsdag tot 22.00 werken
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]~ whoaaa
en bij jou is het een plus dat ik zwangert ben dus ga ik mijn buik expres bol houden
Met religie heb ik ook niets. Rituelen ook niet. Maar sommige tradities welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat is zeker waar. Maar ik heb niets met rituele en tradities. En helemaal religieuzes.
De buurjongen heeft vast wel iets wat als houtlijm kan fungerenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:01 schreef MissExpert het volgende:
Ik ben depri omdat mijn deurtje van mijn miniatuurkamertje kapot is.. en ik heb geen houtlijm in de buurt..
ben je zo moeilijk dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Trouwen? Pfhah! Eerst een partner vinden die het langer dan 2 jaar met me uithoud
Mooi verhaal zeg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Toen wij verloofd waren zijn wij samen ringen gaan zoeken, We hebben stalen ringen gekocht ( we houden allebei niet van goud, en zilver buig ik krom) en deze ringen worden gepolijst voor het trouwen en er komt bij mij een diamantje van mijn overgrootmoeder in.
Toen vriend op zn knieeen ging kreeg ik geen ring maar een ketting met een hanger en ring eraan, de hanger heeft hij van zijn oma gekregen, en de ring was van zijn oma, Echt daar kan nog steeds geen verlovingsring tegenop
Over 2 weken heb ik een ochtenddienstquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, kan vrijdags niet
Elke doordeweekse dag is prima voor een meet, als ik het maar ruim van te voren weet
[..]
[..]
Met religie heb ik ook niets. Rituelen ook niet. Maar sommige tradities wel
Ik ga voor het zingen de kerk uitquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Over 2 weken heb ik een ochtenddienst
Buurjongen is niet meer ,:'( hij is bezet...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
De buurjongen heeft vast wel iets wat als houtlijm kan fungeren
Over 3 weken heb ik toets, dus over 2 en 3 weken hou ik vrijquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Over 2 weken heb ik een ochtenddienst
nou dan moet et voor jou toch niet moeilijk zijn om iemand te vinden lijkt mequote:
Huh wat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga voor het zingen de kerk uit
Dan had je afgelopen week je kans maar moeten grijpen hequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:03 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Buurjongen is niet meer ,:'( hij is bezet...
En ik ook
Dankje.quote:
Van jou altijdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je wil nu gewoon aandacht trekken
Dan heb ik over 5 weken een ochtenddienstquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Over 3 weken heb ik toets, dus over 2 en 3 weken hou ik vrij
Kennelijk wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou dan moet et voor jou toch niet moeilijk zijn om iemand te vinden lijkt me
I see a planquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan heb ik over 5 weken een ochtenddienst
Ik dacht dat het over kerkdiensten gingquote:
Daar kan ik over meepratenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |